Pirkėjai vertina lietuviškos kiaulienos kokybę – perka jos vis daugiau
2018 m. spalio 29 d.
Grįžti į sąrašą

Lietuvos pirkėjai vertina lietuviškos kiaulienos kokybę ir kasmet perka jos vis daugiau. Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, šiais metais lietuviškos kiaulienos nupirkta apie 7 proc. daugiau nei pernai, o vidutinė šios mėsos kilogramo kaina išliko stabili.

„Tiek kiaules auginantys Lietuvos ūkiai, tiek ir mėsos perdirbėjai kasmet vis daugiau investuoja į savo produkcijos kokybę. Tai nelieka nepastebėta ir pirkėjų – skaičiuojame, kad vien per šiuos metus lietuviškos kiaulienos paklausa išaugo 7 proc., o mūsų parduotuves lankantys žmonės nupirko jau beveik 3600 tonų Lietuvoje užaugintų kiaulių mėsos“, – vardina „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Anot jos, lietuviškos kilmės kiauliena „Maximos“ parduotuvėse sudaro 65 proc. visos šviežios kiaulienos pasiūlos. Parduotuvių lankytojai šiemet, kaip ir pernai, turi galimybę rinktis iš daugmaž 80 šviežios lietuviškos kiaulienos prekių. Pasak V. Drulienės, kiekvienas prekybos tinklo mėsos tiekėjas palaiko ryšius su Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba, nuolat bendradarbiauja ir konsultuojasi. Tai užtikrina, kad ant vartotojų stalo atkeliauja tik saugi ir kokybiška kiauliena.

Šiemet absoliuti šviežios mėsos pardavimų lyderė yra lietuviška kiaulienos sprandinė be kaulų. Šviežios kiaulienos nugarinė, kumpis, mentė, sprandinė ar šonkauliukai taip pat yra mėgstamas pirkėjų pasirinkimas. „Maximos“ duomenimis, bemaž pusę visų šviežios mėsos pardavimų sudaro kiauliena – mėsa, iš kurios šalies virtuvėse gaminama gausybė patiekalų.

„Augantys šviežios mėsos pardavimai visų pirma yra Lietuvos ūkininkų darbo rezultatas. Jie užtikrina, kad gyvuliai būtų auginami pagal Europos Sąjungoje taikomas taisykles ir griežtą tvarką. Todėl palaikome Lietuvos ūkininkų iniciatyvas bei planus modernizuoti fermas, diegti technologijas, plėsti gyvulių gerovę. Padėdami jiems realizuoti produkciją, skatiname ir palaikome lietuviško ūkio tradicijas, kurioms kiaulininkystė visada buvo labai svarbi“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė.

Prekybos tinklo duomenimis, du trečdalius „Maximos“ parduotuvėse parduodamų šviežios kiaulienos produktų sudaro lietuviška mėsa. Kiaulienos pardavimai sudaro apie 44 proc. viso parduodamo šviežios mėsos kiekio.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Mūsų paslaugosVisos paslaugos

MAXIMOS dovanų kortelės ir čekiai Paskolos Bilietai į renginius Elektroninis bilietas TAX-FREE paslauga Pinigų išgryninimo paslauga
Sąskaitų išrašymas
Patogus būdas gauti sąskaitas faktūras
Plačiau
{literal} {/literal}