Nemokama infolinija (8-22 val.)
8 800 20050

Vis daugiau žmonių taupo laiką apsipirkdami savarankiškai
2019 m. spalio 02 d.
Grįžti į sąrašą

Prekybos tinklas „Maxima“ šiemet pirmasis iš prekybininkų įdiegė savarankiško pirkinių skenavimo technologiją „Scan&Go“ dviejuose dideliuose prekybos centruose Vilniuje. Psichologų teigimu, naudojimasis naujomis technologinėmis galimybėmis mūsų smegenims yra tarsi treniruotė, lavinanti atmintį. Tuo metu prekybininkai pastebi, kad, pažindami technologiją, klientai vis dažniau ir drąsiau naudojasi savarankiško skenavimo paslauga ir taupo laiką – brangiausią žmonijos valiutą.

„Tikėtina, kad šią technologiją naudoja jaunesni, lyginant su visais mūsų klientais, pirkėjai, kurie yra atviresni naujovėms. Išbandę „Scan&Go“, jie įsitikina, kad taip apsipirkti galima pastebimai greičiau ir patogiau, ypač perkant daugiau prekių. Tą rodo ir statistika – vidutinis savarankiškai nuskenuotų pirkinių krepšelis su „Scan&Go“ rugpjūtį sudarė 30,41 Eur“, – pastebi „Maximos“ operacijų vadovė Irtautė Ščerbavičienė.

Vilniaus „Akropolio“ prekybos centre esančioje „Maximoje XXXX“ veikia 216 mobiliųjų skenerių, „Maximoje“ Mindaugo g. – 108. Pasak I. Ščerbavičienės, „Maximos“ prekybos tinklas nuolat siekia pasiūlyti savo klientams inovatyvius sprendimus, leidžiančius kiekvienam parduotuvėje apsipirkti tai, kaip jam norisi.

„Mūsų tinkle be naujųjų „Scan&Go“, galima rinktis savitarnos kasas, „express“ savitarnos kasas ir, žinoma, įprastas kasas, kuriose prekės nuskenuoja kasininkai. Tikime, kad visos siūlomos alternatyvos leidžia klientui išsirinkti jam patogiausią būdą apsipirkti“, – teigia lietuviško prekybos tinklo operacijų vadovė.

Naujų dalykų mokymasis stiprina atmintį

Psichologė Liepa T. Raškevičienė sako, kad naudojimasis moderniomis savitarnos kasomis ne tik padeda sutaupyti laiko. Mokslininkai teigia, kad smegenys, kiekvieną kartą mums įvaldžius naują įgūdį ar įgijus naują gebėjimą, yra gerokai fiziškai ir funkcionaliai modifikuojamos, mokymosi metu keičiasi  formuojasi ilgalaikė atmintis.

„Žmogus, būdamas jam įprastoje rutinoje, komforto būsenoje, negali išmokti nieko nauja ir netobulėja – net tam, kad išmoktume naudotis savitarnos kasa ar apsipirkimo sistema „Scan&Go“, reikia patirti šiek tiek nežinomybės įtampos“, – įsitikinusi psichologė.

Pasak jos, naujovių, nežinomybės ir pokyčių baimė paplitusi nuo neatmenamų laikų. Šiandien sunku patikėti, kad 1911 metais turtingai žydei Chajai Lėjai Kremer  pastačius puošnų daugiabutį su pirmuoju liftu Vilniuje, žmonės, kildami šiuo liftu, iš baimės žegnodavosi.

„Lygiai taip pat ateities kartos nepatikės, jog kažkada parduotuvėse mus aptarnaudavo tikri žmonės ar skenuodavome prekes su „Scan&Go“ – pasaulis keičiasi, mūsų vaikai ir anūkai taps profesijų, kurių šiandien dar net nėra, atstovais, ir jie pakeis žmonijos apsipirkinėjimo patirtį tokia, apie kurią dauguma šiandien nė negali numanyti“, – pabrėžia Liepa T. Raškevičienė.

Kaip veikia „Scan&Go“ technologija „Maximos“ parduotuvėse:

1.      Įėjęs į parduotuvę, pirkėjas pasirenka specialų vežimėlį, kuriame yra laikiklis specialiam mobiliam prietaisui – skeneriui.

2.      Nuskenavus AČIŪ kortelę, pirkėjas identifikuojamas ir gali pasiimti savo mobilų prietaisą.

3.      Apsiperkant, prieš dėdamas prekes į krepšelį, klientas nuskenuoja jų brūkšninius kodus.

4.      Baigus apsipirkti, mobilus prietaisas padedamas į jam skirtą vietą, o klientui tereikia nuskenuoti savo AČIŪ kortelę specialioje „Scan&Go“ kasoje.

5.      Atsiskaitant klientui nebereikia iškrauti prekių ant kasos konvejerio ar savitarnos kasų svarstyklių. O nuo pat apsipirkimo pradžios prekes patogu dėti į nuosavus pirkinių krepšius.


Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Mūsų paslaugosVisos paslaugos

MAXIMOS dovanų kortelės ir čekiai Paskolos Bilietai į renginius Elektroninis bilietas TAX-FREE paslauga Pinigų išgryninimo paslauga
Sąskaitų išrašymas
Patogus būdas gauti sąskaitas faktūras
Plačiau
Naujienlaiškis
Užsakyti