Didžiuojamės

Socialinė atsakomybė, dėmesys klientams bei darbuotojams, aukšta aptarnavimo kokybė ir maloni apsipirkimo patirtis, pridėtinės vertės kūrimas. Tai – kasdienio mūsų darbo principai. Kasmet pelnytų įvertinimų skaičius tik didėja, primindamas mums, kad esame teisingame kelyje, bei motyvuodamas nesustoti juo žengti pirmyn.

2020_top

2021 m.

„Maxima“ išrinkta populiariausiu darbdaviu prekybos sektoriuje

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas kaip daugiausiai darbuotojų dėmesio 2020 m. sulaukusi Lietuvos prekybos sektoriaus įmonė, o kartu ir vienas labiausiai darbuotojus dominančių šalies darbdavių apskritai.

Vieno didžiausių darbo skelbimų paieškos portalų šalyje „CV-Online“ kasmet rengiamuose „TOP Darbdavio“ rinkimuose prekybos tinklas „Maxima“ užėmė aukščiausią poziciją iš prekybos įmonių bei išsilaikė penketuke bendrame daugiausiai dėmesio sulaukusių Lietuvos darbdavių sąraše.

„Šis įvertinimas yra nuoseklaus ir kryptingo darbo sąlygų gerinimo „Maximoje“ rezultatas. Sudėtingos COVID-19 pandemijos akivaizdoje darbuotojų saugumo užtikrinimas yra dėmesio centre. Tuo pačiu norime suteikti kuo patrauklesnes uždarbio, papildomo motyvavimo bei karjeros galimybes. Džiaugiamės, kad visa tai įvertina ne tik esami, bet ir potencialūs darbuotojai, kurie ieškodami darbo prioritetą skiria būtent mūsų prekybos tinklui“, – sako „Maximos“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.

Kasmetiniuose „CV-Online“ rengiamuose „TOP Darbdavio“ rinkimuose daugiausiai darbuotojų ir kandidatų dėmesio 2020 m. sulaukę darbdaviai buvo renkami vertinant metinius įmonės paskyros ir darbo skelbimų portale peržiūrų rezultatus.

Iš viso į TOP darbdavių 50-tuką pateko 7 šalyje veikiančios prekybos įmonės.

baltic_brand_logo

2020 m.

„Maxima“ pripažinta žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje

„DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje ir užėmė antrą vietą mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge. Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse paskelbti spalio 2 dieną, Latvijoje, renginio „Baltic Brand Awards 2020“ metu.

Žmogiškiausias prekės ženklas renkamas remiantis įmonės socialinės atsakomybės veikla. Respondentai klausiami, ar konkretus prekės ženklas yra socialiai atsakingas bei kuria pridėtinę vertę visuomenei.

„Esame dėkingi savo klientams už pasitikėjimą ir įvertinimą. Tikime, jog tyrimo rezultatai rodo, kad Baltijos šalių gyventojai vertina mūsų pastangas įsiklausyti į klientų poreikius. Visgi ne mažiau svarbu, kad pirkėjai mato, jog neliekame abejingi visuomenėje kylančioms problemoms bei norime būti naudingi jos nariai“, – teigia Jolanta Bivainytė, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė.

Pagal „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atliktą tyrimą, lietuvišką prekybos tinklą „Maxima“ bendrame reitinge lenkia tik „Swedbank“. Prekybos tinklas mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge aplenkė tokius prekės ženklus kaip „Omniva“, „Tele 2“, „Samsung“, o bendrame Lietuvos reitinge – „Lidl“ bei „Telia“. Latvijoje „Maxima“ pagal geriausią kainos ir kokybės santykį užėmė pirmą, o Estijoje – antrą vietą.

„Brand Capital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas „DDB“ tinkle ir pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2004 m. kasmet atliekamas Latvijoje, o nuo 2012 m. – visose Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1 000 respondentų. Tyrimo ir apdovanojimų tikslas – išsiaiškinti didžiausių prekės ženklų, veikiančių Baltijos šalyse, vertę bei įtaką. Pagrindiniai apklausos vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis prisirišimas.

qudal_2020_litva_maxima_ver2_R1 (1)

2020 m.

Pirkėjai įvertino: aukščiausia daržovių ir vaisių kokybė – „Maximoje“

Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ Šveicarijos sertifikavimo agentūra „Icertias“ suteikė „QUDAL“ apdovanojimą už aukščiausią Lietuvos rinkoje parduodamų daržovių ir vaisių kokybę. Apdovanojimas skirtas remiantis pačių pirkėjų vertinimais. Dauguma Lietuvos gyventojų Šveicarijos agentūros atlikto tyrimo metu teigė, kad „Maxima“ yra aukščiausią šviežių daržovių ir vaisių kokybę siūlantis prekybos tinklas visoje šalyje.

„Kasdien dirbame, kad pirkėjai mūsų parduotuvėse rastų platų aukštos kokybės produktų pasirinkimą. Ypač didelį dėmesį skiriame vaisių ir daržovių kategorijai, kurios asortimentui pirkėjai yra itin reiklūs. Šalies gyventojai siekia maitintis ir gyventi sveikiau, todėl daržovės ir vaisiai sudaro vis didesnę jų mitybos raciono ir pirkinių krepšelio dalį. Dėl to ne tik atsakingai renkamės daržovių ir vaisių tiekėjus, bet ir rūpinamės, kad jų produkcija mūsų prekybos salėse būtų visuomet šviežia, laiku perrenkama ir tvarkingai sudėta. „QUDAL“ apdovanojimas yra išties malonus šių mūsų pastangų įvertinimas“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė.

Anot K. Meidės, pirkėjai Lietuvoje itin vertina šviežią vietos ūkininkų produkciją, todėl jai prekybos tinklas teikia prioritetą. Tuo pačiu siekiama užtikrinti, kad daržovių ir vaisių asortimente kiekvienas pirkėjas rastų jo poreikius atitinkančių produktų.

Skirdama „QUDAL“ apdovanojimus sertifikavimo agentūra „Icertias“ skatina skirtingų sektorių rinkos dalyvius siekti aukščiausios produktų ir paslaugų kokybės, o vartotojams padeda lengviau pasirinkti kokybės lyderius. Kartu ši sertifikavimo programa suteikia galimybę vartotojams tarti savo žodį vertinant paslaugų tiekėjų ir gamintojų siūlomų paslaugų ir produktų kokybę.

Atlikdama Lietuvos mažmeninės prekybos rinkos analizę, sertifikavimo agentūra „Icertias“ šių metų sausį apklausė 1 200 vyresnių nei 15 metų amžiaus šalies gyventojų. Apklausa buvo atliekama taikant „CAWI-DEEPMA“ metodologiją.

Nepriklausoma tarptautinė rinkos tyrimų ir sertifikavimo agentūra „Icertias“ taip pat skiria „Best Buy“ bei „Customer‘s Friend“ apdovanojimus. Šveicarijoje įsikūrusi organizacija rinkas analizuoja ir sertifikatus teikia daugiau nei 40 šalių ir daro tai daugiau nei dešimtmetį.

2020_cv

2020 m.

„Maxima“ ir vėl TOP darbdavys

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ sulaukė pripažinimo kaip vienas labiausiai darbuotojus dominančių šalies darbdavių ir daugiausiai darbuotojų dėmesio sulaukianti prekybos įmonė. Vieno didžiausių darbo skelbimų paieškos portalų šalyje „CV-Online“ surengtuose kasmetiniuose „TOP Darbdavio“ rinkimuose „Maxima“ užėmė aukščiausią poziciją iš prekybos įmonių, o bendrame laimėtojų sąraše buvo įvertinta trečiąja vieta.

„Maxima“ 2019 metų rinkimuose – viena iš dviejų prekybos įmonių patekusių į daugiausiai dėmesio sulaukusių šalies darbdavių dešimtuką. Iš viso į TOP darbdavių 50-tuką pateko 12 prekybos įmonių. Prekybos tinklui bus suteiktas specialus elektroninis „TOP Darbdavio“ ženkliukas, patvirtinantis, kad įmonė pernai buvo tarp darbdavių, kuriems 2019 metais ieškantys darbo teikė pirmenybę.

„Nuosekliai siekiame kurti savo darbuotojams patrauklias darbo sąlygas, suteikti kuo geresnes uždarbio ir karjeros galimybes. Tai atsispindi ir „TOP Darbdavio“ rinkimų rezultatuose bei mūsų įmonei suteiktame įvertinime. Iš antrosios vietos 2018 metais prekybos įmonių kategorijoje pakilome į pirmąją. Tai įrodymas, kad žengiame teisinga linkme. Kartu tai ir svarbus mūsų pastangų įvertinimas. Ypač turint omenyje, kad šiemet TOP darbdaviai buvo renkami tik pagal objektyvų darbo skelbimų peržiūrų skaičiaus kriterijų“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė.

Tradiciškai kasmet „CV-Online“ rengiamuose „TOP Darbdavio“ rinkimuose daugiausiai darbuotojų ir kandidatų dėmesio pernai sulaukę darbdaviai buvo renkami vertinant metinius įmonės paskyros ir darbo skelbimų portale peržiūrų rezultatus.

2019_dive

2019 m.

Prekybos tinkle „Maxima“ – geriausias klientų aptarnavimas

2019 metų Lietuvos prekybos tinklų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatais geriausiai klientus aptarnauja lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“. Net 4 iš 5 sudedamųjų tyrimo dalių: aplinkos kriterijus, uždari skyriai, salės ir kasos – „Maximos“ parduotuvėse viršija sektoriaus vidurkį bent keliais procentais.

Naujausias klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kompanijos „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad bendras klientų aptarnavimo kokybės kriterijų išpildymas Lietuvos prekybos centrų sektoriuje yra 87,7 proc.

Pasak „DIVE Lietuva“ vykdyto slaptojo pirkėjo tyrimo vadovės Ievos Vėjelytės, nustatytas klientų aptarnavimas Lietuvos parduotuvėse atitinka vidutinę klientų aptarnavimo kartelę. Tuo tarpu „Maxima“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91.4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.

„Iš įvairių Lietuvos įmonių dažnai girdime, jog puikus klientų aptarnavimas jiems yra labai svarbus, tačiau ne visuomet žodžiai atitinka veiksmus. Džiaugiamės, kad Lietuvoje turime įmonių, savo pavyzdžiu įrodančių, kad nuosekliu darbu ir tikslinga komunikacija su darbuotojais galima pasiekti įspūdingų rezultatų klientų aptarnavimo srityje“, – sako I. Vėjelytė, „DIVE Lietuva“ tyrimų vadovė.

Slaptojo pirkėjų tyrimas, aiškinantis, kaip yra išpildomi klientų aptarnavimo kokybės kriterijai, vykdytas penkiuose didžiausiuose Lietuvos prekybos tinkluose.

2019_uzimtumo

2019 m.

„Maximos“ pastangos įvertintos Šimtmečio darbdavio apdovanojimu

Kaune vykusios konferencijos „Darbdaviai 2019“ metu buvo pagerbtos pažangios įmonės, kurios nuolat plėtoja savo socialinę atsakomybę ir aktyviai kuria pridėtinę vertę visuomenei. Šimtmečio darbdavio apdovanojimas buvo įteiktas lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“.

Dėkodama už apdovanojimą prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė pabrėžė, kad tvariai augantis verslas kasmet atveria vis naujų galimybių pačios įvairiausios kvalifikacijos specialistams ir skatina tobulėti kiekvieną darbuotoją – investuoja į mokymų programas ir kvalifikacijos kėlimo kursus, ugdo ir puoselėja mentorystės idėją. K. Meidės įsitikinimu, ilgamečiai „Maximos“ darbuotojai yra patys geriausi mokytojai, nes noriai dalijasi savo patirtimi ir ekspertinėmis žiniomis.

„Kai tobulėja kiekvienas darbuotojas, auga ir visa organizacija. Todėl „Maxima“ yra didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje, suteikianti darbo galimybes pačios įvairiausios kvalifikacijos specialistams. Mes ne tik aktyviai kuriame darbo vietas, bet ir sugebame motyvuoti ir išlaikyti geriausius darbuotojus – „Maximoje“ dirba daugiau nei 4 000 mano kolegų, kurie dėl mūsų klientų stengiasi jau ilgiau nei dešimtmetį“, – per konferenciją kalbėjo K. Meidė.

2019_baltics

2019 m.

„Maxima“ – mylimiausias mažmeninės prekybos ženklas Lietuvoje

„DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas mylimiausiu mažmeninės prekybos prekės ženklu Lietuvoje ir užėmė antrą vietą mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge. Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse „Baltic Brand Awards 2019“ paskelbti spalio 3 dieną, Latvijoje, renginio „Baltic Brand Forum 2019“ metu.

„Tariame ačiū savo klientams už pasitikėjimą ir lojalumą. Siekiame klientams pasiūlyti kokybiškiausią apsipirkimo patirtį ir geriausias kainas. O šis aukštas įvertinimas patvirtina, kad mūsų pastangos buvo pastebėtos. Tai mus motyvuoja tęsti savo darbą ir kasdien stengtis vis labiau“, – teigia Kristina Meidė, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė.

„Brand Capital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas DDB tinkle ir pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2012 m. kasmet atliekamas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1 000 respondentų. Tyrimo ir apdovanojimų tikslas išsiaiškinti didžiausių prekės ženklų veikiančių Baltijos šalyse vertę bei įtaką. Pagrindiniai apklausos vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis prisirišimas. Tyrimas atliekamas kartą per metus jau keturis metus iš eilės.

2018_customers

2019 m.

„Maxima“ pelnė tarptautinį „Customers' Friend – Because It’s You We Care About“ medalį ir „Superior Excellence“ statusą

Didžiausias Lietuvoje parduotuvių tinklas „Maxima“ savo apdovanojimų kolekciją papildė dar vienu prestižiniu medaliu – „Customers' Friend – Because It’s You We Care About“ („Vartotojų draugas – nes Jūs mums rūpite“), kurį suteikė Ciuriche įsikūrusi autoritetinga tarptautinė sertifikavimo asociacija ICERTIAS.

Sertifikatas „Customers' Friend“ – tai tarptautinio pripažinimo ženklas, suteikiamas įmonėms ir organizacijoms už aukščiausios kokybės aptarnavimą bei išskirtinius santykius su darbuotojais, klientais ir tiekėjais.

Norėdamos pelnyti ICERTIAS „Customers’ Friend“ programos apdovanojimą, bendrovės privalo savo klientams užtikrinti aukščiausios kokybės aptarnavimą. Siekiant išrinkti auksinio „Customers’ Friend“ medalio laimėtoją, vykdoma griežta programoje „Customers’ Friend“ nominuotų bendrovių atranka, kurios metu organizacija ICERTIAS atlieka ne vieną visapusį pretendento patikrinimą.

2019_top

2018 m.

„Maxima“ – TOP darbdavys

Vasario 7 dieną „CV-Online“ organizuojamuose TOP darbdavio apdovanojimuose paskelbti TOP darbdaviai 2018. Dėl TOP darbdavio vardo rungėsi daugiau nei 800 įmonių.

Iš septintos į antrą! Tokį šuolį padarėme tik per metus laiko „CV-Online“ organizuojamuose rinkimuose „TOP darbdavys 2018“ prekybos įmonių kategorijoje. Ačiū mūsų komandai ir klientams, dėl kurių esame Baltijos šalių mažmeninės prekybos lyderiai.

2018_invest

2018 m.

„Investors’ Forum“ rinkimuose Šimtmečio įmone pripažinta „Maxima“

2018 m. asociacija „Investors’ Forum“, jungianti stambiausius ir aktyviausius investuotojus Lietuvoje, apdovanojo labiausiai prie investicinio klimato gerinimo šalyje prisidėjusias verslo įmones, valstybės institucijas, švietimo ir žiniasklaidos atstovus. Minėdama Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmetį, asociacija įsteigė specialią nominaciją – Šimtmečio įmonės apdovanojimą. Balsavusiųjų ir komisijos nuomone, Šimtmečio įmone pripažinta didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje – lietuviška prekybos įmonė „Maxima“.

„Šimtmečio įmonės apdovanojimas labai didelis visos itin gausios mūsų komandos ilgamečio darbo ir pastangų įvertinimas, kuriuo ypatingai džiaugiamės. „Maxima“ jau seniai nebėra tik parduotuvė. Žmonių lūpose tai sinonimas nusakyti apsipirkimo patirtį, vietą, kur visada gali rasti tai, ko reikia kasdien. Tikiu, kad „Maxima“ – darbo vietų kūrėja, mokesčių mokėtoja, novatorė ir investuotoja Lietuvoje – verta šio pripažinimo ir reiškiu padėką visiems mūsų kolegoms ir partneriams, kurie prie to prisidėjo“, - atsiimdama apdovanojimą sakė Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė.

Pagalba