Vasaros festivalių maršrutuose išryškėjo patogios apsipirkimo stotelės
2018 m. rugpjūčio 28 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Šią vasarą Lietuvoje praūžę muzikos festivaliai prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėms suteikė aktyvesnį prekybos ritmą. Tradiciškai kelias dienas trunkančios muzikos ir pramogų šventės įvairiose šalies vietose sulaukdavo tūkstančių lankytojų, todėl Molėtuose, Rumšiškėse, Anykščiuose ar Zarasuose esančios „Maximos“ parduotuvės išsyk fiksuodavo didesnius pirkėjų srautus.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys rodo, kad festivalių laikotarpiu vietos parduotuvėse pirkėjai savo krepšelius dažniau pripildydavo užkandžių, maltos kavos, saldumynų ir kitų greito vartojimo produktų.

„Maxima“ parduotuvėse užtikriname pasirinkimo laisvę, todėl pirkėjai bet kurioje Lietuvos vietoje gali rasti savo mėgstamų produktų už tokią pat kainą kaip ir savo mieste. Tad vykdami į Zarasus, Rumšiškes ar kitą vasaros linksmybių vietą mūsų klientai žinojo, kad neverta į kelionę prisikrauti pilnos bagažinės maisto ir gėrimų. Vietos „Maximose“ jie rado viską, ko reikia šauniam savaitgaliui: nuo palapinės ir miegmaišio – iki sumuštinių, kavos ir saldainių“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

V. Drulienė pastebi, kad Molėtuose esanti „Maxima“ parduotuvė vasaros atostogų sezonu tapo svarbia stotele, kurioje prie ežerų traukiantys poilsiautojai apsirūpino maistu ar tiesiog sustojo atsigaivinti ledais. Prekybos tinklo duomenimis, festivalio „Radistai Village“ metu, liepos 20-22 dienomis, Molėtų „Maximoje“ išaugo ne tik ledų pardavimai. Kur kas daugiau buvo parduota jogurto, įvairių rūšių trapučių, varškės sūrelių, saldainių, žemės riešutų, sviesto, kefyro, maltos kavos ir bulvių traškučių. „Akivaizdu, jog dalis festivalio dalyvių užsuko į parduotuvę, kad įsigytų maisto produktų pusryčiams. Nors pusryčiai muzikos festivaliuose kartais būna išties vėlyvi“, – šypsosi V. Drulienė.

Molėtų „Maximos“ personalas pastebėjo, kad festivalio Obuolių saloje metu pirkėjų srautas buvo kone penktadaliu gausesnis. Panašiai lankytojų skaičių paveikė ir „Galapagų“ festivalis Zarasuose, vykęs liepos 27-29 dienomis. Pirkėjų pagausėjo ir Molėtų, ir Zarasų „Maximose“.

Paskutinį liepos savaitgalį Zarasuose į krepšelį kur kas dažniau negu įprastomis dienomis keliavo greitai paruošiama bulvių košė, fermentinis sūris, lazdynų riešutai, migdolai, sviestas, dešra, šokoladas ir gira, o lankytojų srautas buvo trečdaliu didesnis negu vidutiniškai.

Daugiau pirkėjų sulaukė ir Anykščių „Maxima“ rugpjūčio 16-18 dienomis, kai vyko bardų festivalis „Purpurinis vakaras“. Bardų melodijų ir poezijos pasiklausyti atvykę žmonės labiausiai didino saldainių, vaflių, šokolado, glaistytų sūrelių ir maltos kavos paklausą. Kelis kartus išaugo ir varškės, kefyro, pieniškų dešrelių, karšto rūkymo kumpio ir kiaušinių pardavimai.

Labiausiai vasarą lankytojų srautas pakilo „Maximos“ parduotuvėje Rumšiškėse, kai Kauno marių pakrantėje rugpjūčio 3-5 dienomis vyko festivalis „Granatos Live“. „Pirkėjų padaugėjo pusantro karto, o vietinės „Maximos“ darbuotojai ėmė juokauti, kad įvairių rūšių sumuštiniai ir suvožtiniai sulaukė tokio paties lankytojų dėmesio, kaip ir garsiausios festivalio muzikos žvaigždės. Pastebimai šoktelėjo šokoladinių batonėlių ir raguolių „7DAYS“ pardavimai“, – sako V. Drulienė.

„Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė pastebi, kad platus asortimentas ir palankios prekių kainos yra vienos iš svarbiausių priežasčių, kodėl į festivalius vykstantys žmonės renkasi patogiose vietose esančias lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 244 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: