2014 m. „Maxima LT“ grynasis pelnas augo kiek daugiau nei dešimtadaliu
2015 m. gegužės 29 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Praėjusiais metais Maxima LT, UAB grynasis pelnas, lyginant su 2013 metais, augo kiek daugiau nei dešimtadaliu ir siekė 56 mln. eurų. Tai sudarė 3,70 proc. nuo įmonės gautų pajamų, kurios 2014 m. siekė 1,49 mlrd. eurų, skaičiuojant be PVM. 2014 m. bendrovė valstybei sumokėjo beveik 153 mln. eurų įvairių mokesčių.

Praėjusiais metais pelno augimas didžiąja dalimi siejamas su dėl tinklo plėtros augančiomis pardavimo pajamomis, taip pat netipine veikla – t. y. ilgalaikio ir kito turto pardavimu, bei finansine bendrovės veikla. 2014 metais „Maxima LT“ pardavimo pajamas plėtra išaugino 1,9 proc. arba 27,5 mln. eurų – 2013 metais buvo atidarytos 3, o 2013 – 8 naujos tinklo parduotuvės.

„Naujas prekybinis plotas yra svarbus veiksnys, darantis įtaką prekybos tinklo pajamų augimui ir pelningumui. Pastaruosius kelerius metus vykdome gerai apgalvotą tinklo plėtrą. Tuo pačiu nuosekliai investuojame, kad pirkėjų poreikiams pritaikytume jau veikiančias savo parduotuves – tobuliname jose siūlomą prekių asortimentą ir teikiamas paslaugas, diegiame apsipirkimo patogumą užtikrinančią prekybinę įrangą, nuosekliai geriname darbo sąlygas savo darbuotojams“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Pasak jo, 2014 metais apie 377 tūkst. eurų, investicijų pareikalavo naujos valiutos įvedimas – kad tinklo parduotuvės būtų pritaikytos, o darbuotojai – paruošti darbui su euru. Į ilgalaikį turtą bendrovės investicijos siekė 12,4 mln. eurų. Į šviežio ir kokybiško maisto parduotuvėse pasirinkimą – dar 10 mln. eurų.

2014 m. bendrovė valstybei sumokėjo (įskaičiuojant įmokas socialinio draudimo fondui) beveik 153 mln. eurų įvairių mokesčių.

Kaip ir ankstesniais metais, uždirbtą pelną įmonė ketina investuoti į tinklo plėtrą, naujų darbo vietų kūrimą, esamų parduotuvių atnaujinimą. Bendrovė jau yra paskelbusi 2015 metais investuosianti 10 mln. eurų pelno, kad užtikrintų mažas pirkėjų pamėgtų kasdienių prekių kainas ir taip didintų savo konkurencingumą rinkoje. Metų pradžioje paskelbusi apie ilgalaikę kainų mažinimo strategiją „Atpigo“ „Maxima LT“ ir toliau mažins populiariausių maisto ir kitų būtinų kasdienių prekių kainas, atsisakydama dalies savo pelno.

Šiuo metu prekybos tinklui „Maxima“ priklauso 231 parduotuvė visoje Lietuvoje, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Iki metų pabaigos bendrovė ketina atidaryti dar 6 naujas tinklo parduotuves ir 13 atnaujinti bei sukurti daugiau nei 350 naujų darbo vietų.

Pasidalink: