Advento kalendorių „Maximoje“ – net trečdaliu daugiau
2018 m. lapkričio 30 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Advento kalendoriai simbolizuoja Kalėdų laukimą, mat 24 langeliai skirti kiekvienai dienai nuo gruodžio 1 d. iki pat Kalėdų. Auganti Advento kalendorių paklausa „Maximos“ prekybos tinkle rodo, kad Lietuvoje susiformavo tradicija laukiant Kalėdų mėgautis saldžiomis Advento kalendoriaus staigmenomis. Vien šių metų lapkritį „Maximos“ klientai nupirko per 63 tūkst. Advento kalendorių – beveik 20 proc. daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai.

„Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė sako, kad šiemet prekybos tinklas savo pirkėjams siūlo net trečdaliu didesnį Advento kalendorių pasirinkimą – iš viso 16 skirtingų kalendorių.

„Maximos“ parduotuvių lentynose pirkėjai gali rasti visame pasaulyje žinomų saldumynų gamintojų produktų. Ant spalvingų pakuočių puikuojasi lengvai atpažįstami pasakų ir animacinių filmų personažai. Siurprizų pilnus proginius kalendorius šiemet į „Maximą“ pristatė „Milka“, „Lindt“, „Kinder“ „Haribo“, „Chupa Chups“ ir kiti žinomi prekės ženklai. Penki siūlomi kalendoriai yra išskirtiniai – juos galima rasti tik „Maximos“ prekybos tinkle.

Pardavimų duomenys rodo, kad šiemet kaip ir pernai pačiu populiariausiu pirkėjų pasirinkimu išlieka „Milano“ kalendorius. Per lapkritį pas pirkėjus jau iškeliavo net 35 tūkst. būtent šių kalendorių.

Mažiesiems pirkėjams, nemėgstantiems saldumynų, turėtų patikti žaisliukų kupini Advento kalendoriai.

Smaližiams skirtų Advento kalendorių kainos šiemet yra labai įvairios – pigiausias kainuoja 0,99 euro, o brangiausias – 13,99 euro.

„Pasiruošti Kalėdų šventės laukimui gali kiekvienas mūsų pirkėjas. Svarbiausia, kad galimybę nustebinti šeimą ir artimuosius suteikiame net ir šiek tiek vėluojantiems – kalendoriais prekiaujame ir po oficialios Advento laikotarpio pradžios. Be to, iki pat Kalėdų „Maximoje“ galima įsigyti ir kitų Advento atributų – vainikų, žvakių, kaspinų ir kitų dekoro elementų“, – dalijasi V. Drulienė.

„Maximos“ komercijos vadovė prognozuoja, kad per gana trumpą prekybos laikotarpį šiemet į pirkėjų namus iškeliaus daugiau negu 170 tūkst. Advento kalendorių iš pastebimai padidėjusio asortimento.

Šiemet gruodžio 2-ąją prasidedantis Adventas trunka beveik mėnesį, kol iki Kalėdų praeina 4 sekmadieniai. Per tą laiką iš Advento kalendoriaus langelių atsiveria staigmenos – po vieną saldumyną kasdien. Ši tradicija pamažu atveria kelią didžiajam Kalėdų stebuklui, kurio laukia ir vaikai, ir suaugusieji.  

Kad artėjančių švenčių laukti būtų smagiau ne tik vaikams, „Maxima“ savo klientams taip pat dovanoja specialų advento kalendorių. Nuo gruodžio 1 iki 24 dienos vyks speciali akcija „Kalėdų kalendorius“ – kiekvieną dieną „Ačiū“ lojalumo kortelių savininkai, prisijungę prie savo „Ačiū“ paskyros internete Kalėdų kalendoriaus skiltyje galės gauti vis naujas nuolaidas, ne mažesnes kaip -40 %, įvairioms prekėms. O nuolaidų sąrašas labai įvairus – tai išskirtiniai pasiūlymai šventinėms dekoracijoms, konditerijos prekėms, įvairiems maisto produktams bei daugeliui kitų, prieš šventes itin reikalingų prekių.

Kasdien nuolaidos ir specialūs pasiūlymai keisis, o esantys galios tris dienas. Kiekvieną šventinio laikotarpio dieną savo paskyrą pasitikrinę pirkėjai gali iš viso gauti net 24 skirtingas nuolaidas, kuriomis galės pasinaudoti su „Ačiū“ lojalumo kortele, o 100 laimingųjų turės galimybę laimėti 50 € pirkinių krepšelį už 0,01 €.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: