Atėjus šalčiams lietuviai suskubo pirkti mandarinus ir persimonus
2017 m. gruodžio 11 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Žiemos šventės nuo seno asocijuojasi su mandarinais, tačiau prieš keletą metų populiarumu juos vytis ėmė ir persimonai. Nors šių metų lapkričio mėnesį persimonai viršijo mandarinų pardavimus net 46%, pirmoji gruodžio savaitė sezono tendencijas sugrąžino į vėžes – pirkėjų krepšeliuose mandarinai ir vėl dominavo, rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenys.

„Nors 2016 m. mandarinų pardavimai persimonų pardavimus viršija 5 kartais, matome, kad šiais metais situacija keičiasi – nors artimiausiu metu persimonai ir neturėtų pakeisti mandarinų ant šventinio stalo, pirkėjai juos renkasi vis dažniau – štai per šių metų lapkritį persimonų nupirkta net 46 proc. daugiau nei mandarinų“, - teigia Vilma Drulienė, prekybos tinklo „Maxima“ pirkimų departamento direktorė.

Anot V. Drulienės, stipriai išaugusią persimonų paklausą gali lemti stiprus kainos mažėjimas „Visuomet stengiamės užtikrinti mažas kainas – persimonai ne išimtis. Pirkėjams naudingas kainos pokytis akivaizdus – šių metų lapkritį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, persimonų kaina nukrito 14 proc., o lapkričio mėnesį kaina buvo dar 20 proc. mažesnė nei spalį” – dalinasi V. Drulienė.

Pirkėjų susidomėjimą lemia ir tai, kad, priešingai nei mandarinų, persimonų parduotuvėse ištisus metus nebūna. „Tai itin sezoniškas vaisius, į Lietuvą atkeliaujantis iš saulėtosios Ispanijos. Asortimente šie vaisiai būna tik keletą mėnesių – vidutiniškai nuo rugsėjo iki kovo“ – pasakoja „Maximos“ pirkimų departamento direktorė.

„Mandarinų asortimente turime visus metus, tačiau jų paklausa stipriai suaktyvėja jau spalį, o populiarumas išlieka iki pat kovo mėnesio. Įprastai asortimente turime 4-5 mandarinų rūšis, tačiau prasidėjus sezonui – lapkritį – pasirinkimas tarp skirtingų mandarinų išauga iki 10. Šių vaisių per 2016 m. pirkėjai įsigijo net daugiau nei 5 tūkst. tonų“, - atskleidžia V. Drulienė.

Apie bendrovę „Maxima LT“

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šiemet mini savo 25-erių metų veiklos sukaktį. Tradicinės „Maximos“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena iš didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja Lietuvoje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 238 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau kaip 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: