Atskleidė, ką lietuviai labiausiai pirko rekordiškai karštą vasarą
2018 m. rugsėjo 04 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Karšta vasara lietuvius paskatino ne tik dažniau gaivintis ledais, gėrimais bei vaisiais. Išanalizavę praėjusios vasaros pardavimų duomenis prekybininkai pastebėjo, kad dalis tautiečių daug ankščiau nei pernai pradėjo konservavimo sezoną. Didžiausio lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, vasaros metu smarkiai ūgtelėjo ne tik ledų, bet ir cukraus bei užsukamų dangtelių pardavimai.

Gaivinosi arbūzais ir ledais

Prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys rodo, jog šią vasarą ledus, sultingus arbūzus, gaivinančius vaisvandenius ir vandenį lietuviai šluote šlavė nuo parduotuvių lentynų. Vien populiariausių vasaros vaisių – arbūzų – prekybos tinkle „Maxima“ buvo nuperkama daugiau nei 70 tonų per dieną.

„Populiariausių vasaros pirkinių sąraše visada dominavo arbūzai, o šįmet birželio-rugpjūčio mėnesiais jų paklausa ūgtelėjo dar dešimtadaliu. Vandens ir vaisvandenių lietuviai per pastaruosius tris mėnesius išgėrė trečdaliu daugiau, perkamiausių ledų nupirkta net 50 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai“, – pastebi „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Ji priduria, kad tam įtakos turėjo ne tik vasariški orai. Antai arbūzų pasiūla buvo didesnė, o kaina – mažesnė nei praėjusiais metais. Tai lėmė ir tiekėjų pasirinkimas.

„Vaisiai į „Maximos“ parduotuves atkeliauja iš tų šalių, kuriose tuo metu būna jų sezonas, taip pat didelis dėmesys skiriamas jų kokybei. Kadangi šįmet arbūzų derlius vidurio Europoje buvo prastas, jie importuoti iš Ukrainos ir Graikijos“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė.

Nealkoholinių gėrimų paklausa šovė į viršų

Taip pat šią vasarą fiksuojami rekordiniai nealkoholinių gėrimų pardavimai. Lietuviai gerokai daugiau nei ankstesniais metais nuperka ne tik vandens, vaisvandenių ir kitų gaiviųjų gėrimų, bet ir nealkoholinio alaus, sidro – jų parduota kone dvigubai daugiau nei praėjusiais metais.

„Tokioms tendencijoms įtakos turėjo ir pastebimai išaugusi nealkoholinio alaus ir jo kokteilių pasiūla. Jei, pavyzdžiui, 2014 metais mūsų parduotuvėse pirkėjai galėjo rinktis vos iš 15 nealkoholinio alaus rūšių, tai šiuo metu didžiuosiuose prekybos centruose siūlome per pusšimtį skirtingų nealkoholinio alaus ir nealkoholinių alaus kokteilių gėrimų. Pirkėjai, turėdami tokį gausų pasirinkimą gali paragauti ne tik Lietuvos ir užsienio aludarių gaminamo nealkoholinio alaus, bet ir įvairių skonių gėrimų, ruoštų pagal skirtingas gamybos technologijas“, - tvirtina V. Drulienė.

Konservavimo sezonas prasidėjo liepą

Lietuvių apsipirkimo tendencijos šią vasarą atskleidė dar vieną netikėtą faktą – šilti orai ir gausesnis bei ankstesnis vasaros gėrybių derlius tautiečius paskatino ankščiau apsirūpinti konservavimui reikalingais produktais: cukrumi, dangteliais bei stiklainiais.

„Tarp perkamiausių vasaros prekių išsiskyrė cukrus ir metaliniai užsukami dangteliai. Jų pardavimai pradėjo įsibėgėti dar liepos viduryje, o piką pasiekė rugpjūtį. Suskaičiavome, kad populiariausio cukraus pardavimai vasarą išaugo apie 30 proc., palyginti su praėjusia vasara. Tuo tarpu konservavimui naudojamų metalinių dangtelių per tris vasaros mėnesius parduoda net 60 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu“, - sako „Maximos“ komercijos vadovė.

Į vasarą perkamiausių prekių sąrašą patenka ir varškės sūreliai, bandelės, kruasanai, taip pat daržovės ir vaisiai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 243 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: