Fiksuojamas kūdikių prekių pirkimo bumas
2015 m. kovo 05 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Pastaruoju metu Lietuvos gyventojai įsigijo gerokai daugiau kūdikiams skirtų prekių, skelbia prekybos tinklas „Maxima“. Prekyba kūdikių prekėmis, lyginant pastaruosius kelerius metus, tinkle išaugo beveik dešimtadaliu. Labiausiai, net pustrečio karto, augo kūdikių užkandžių pardavimai, tačiau visgi daugiausia nupirkta kūdikiams skirtų sauskelnių ir servetėlių –beveik 2 mln.

„Nors mūsų pirkėjai mielai rinkosi ir kitas kūdikiams bei jau kiek ūgtelėjusiems vaikams reikalingas prekes, didžiausias šuolis užfiksuotas kūdikiams skirtų užkandžių, įvairiausių džiūvėsėlių, tirpstančių sausainių, batonėlių segmente. Toks didelis šuolis pastebėtas pirmą kartą per pastaruosius kelerius metus. Jį lėmė augantis pirkėjų susidomėjimas sveika mityba – mitybos specialistai rekomenduoja užkandžiauti tarp pagrindinių patiekalų, o dauguma mūsų siūlomų užkandžių kūdikiams – didelės maistinės vertės“, – sako „Maxima LT“, UAB, Komercijos vadovė Nijolė Penkovskienė.

Pasak jos, pastaruoju metu neženkliai sumažėjo kūdikiams skirtų gėrimų, vaisių ir daržovių tyrelių pardavimai. Tam galimai įtakos turėjo jau kuris laikas augantis vaisių ir daržovių populiarumas pirkėjų krepšelyje. Klientai kur kas dažniau renkasi kūdikiams tyreles gaminti patys iš sezoninių vaisių ir daržovių nei pirkti jau pagamintas.

Įdomu, kad beveik trečdaliu daugiau nupirkta plaukimui pritaikytų sauskelnių. Taip pat daugiau nei dvigubai išaugo daugkartinių sauskelnių paklausa. Populiariausių sauskelnių penketuke jau kurį laiką pozicijų neužleidžia „Maxima Favorit“ sauskelnės.

Pastaruoju metu trečdaliu išaugo ir ekologiškų kūdikių ir vaikų kūno priežiūros priemonių paklausa. Beveik perpus daugiau įsigyta ir automobilinių kėdučių, taip pat kūdikių nešiojimo priemonių.

229 prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, juose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.

Pasidalink: