Įvežtinės prekės lietuviškų nepakeis ir šiemet
2015 m. rugsėjo 04 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Vis daugiau Lietuvos gyventojų rinkdamiesi prekę dėmesį atkreipia į produkto kilmės šalį. Didelė dalis pirkėjų mieliau į krepšelį įsideda būtent lietuvišką, o ne užsienio gamintojų, prekę, rodo prekybos tinklo MAXIMA duomenys. Pastaruosius kelerius metus pirkėjų pasirinkimas rodo ypač aiškią Lietuvos tiekėjų lyderystę. Paklausa lemia ir pasiūlą – šiemet lietuviškos prekės sudaro daugiau nei pusę (53 proc.) prekybos tinklo MAXIMA parduotuvėse parduodamos produkcijos.

„Pastebėjome, kad mūsų prekybos centrų lankytojai pirmiausia lentynose ieško lietuviškų prekių. Atliktos pirkėjų apklausos, o ir turimi pardavimų duomenys, rodo, kad didžiajai pirkėjų daliai lietuviškos prekės yra tapusios kokybiškos prekės sinonimu. Atsižvelgdami į pirkėjų poreikius jau kelerius metus plečiame lietuviškų prekių pasiūlą mūsų prekybos tinklo parduotuvėse“, – sako „Maxima LT“, UAB Komercijos direktorė Nijolė Penkovskienė.

Praėjusių metų pabaigoje MAXIMA užsakymu atliktas pirkėjų lūkesčių tyrimas parodė, kad daugumai Lietuvos gyventojų lietuviška kilmė tiesiogiai asocijuojasi su kokybe. Rinktis lietuvišką produkciją pirkėjus taip pat skatina ir konkurencingos lietuviškų produktų kainos, priimtinas skonis bei patriotizmas – noras palaikyti savo šalies gamintojus ir ūkininkus.

Prekybos tinklas MAXIMA bendradarbiauja su daugiau nei 1000 Lietuvos tiekėjų. Daugiausiai lietuviškų prekių pirkėjai gali rasti šviežio maisto skyriuose – vidutiniškai 71 proc. viso asortimento. Pavyzdžiui, šviežios mėsos ir mėsos gaminių, pieno produktų, konditerijos, kulinarijos ir duonos gaminių skyriuose – išskirtinai beveik vien tik lietuviški produktai.

Šiemet prekybos tinklas jau pasirašė sutartis su 24 naujais tiekėjais iš Lietuvos, kurie į prekybos tinklo MAXIMA lentynas veža šviežią ir šaldytą žuvį, įvairiausius konditerijos gaminius, lietuvišką alų. Vienas jų – Kauno rajone įsikūrusi ekologiškų sulčių spaudykla UAB „Aronia LT“, natūralių obuolių sulčių mėgėjams siūlanti aukščiausios kokybės produktus.

„Mūsų sulčių spaudykla dar gana jauna, tačiau jau turime išskirtinės kokybės ir ekologinės gamybos sertifikatus. Taip pat galime pasigirti partneryste su vaikų darželiais, pradinėmis mokyklomis ir su tokiu prekybos tinklu kaip MAXIMA , kuri leidžia išlaikyti pastovius mūsų sulčių pardavimus. Reikia pripažinti, kad verslo pradžia nebuvo lengva, tačiau tikime, kad mūsų darbas jau ima atsipirkti ir ateityje pardavimai augs ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos Sąjungos valstybėse“, – sako UAB „Aronia LT“ direktorius Andrius Lepinaitis.

Prekybos tinklui MAXIMA šakočius tiekiančios „Pamario kepyklos“ direktorės Daivos Žebelienės teigimu, Lietuvoje veikia tikrai nemažai kepyklų, gaminančių ir tiekiančių konditerijos gaminius parduotuvėms, tačiau tik kelios iš jų kepinius ruošia pagal senuosius, laiko ir smaližių jau išbandytus receptus.

„Šilutės krašte nuo seno gaminami gardūs šakočiai. Šią tradiciją prieš dvejus metus įkūrę įmonę norėjome pratęsti ir mes. Šakočių gamybai naudojame tik aukščiausios rūšies ingredientus: negailime nei kiaušinių, nei sviesto. Tikriausiai dėl natūralumo ir tapome vieno didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje tiekėjais. Smagu, kad mažame miestelyje įkūrėme modernią, ES standartus atitinkančią kepyklą, kuri nuo rudens turėtų išaugti ir pasipildyti naujais komandos nariais“, – sako D. Žebelienė.

Šiuo metu MAXIMA prekybos tinklui priklauso 231 veikiančių parduotuvių Lietuvoje, kuriose kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų.

Pasidalink: