Kaip trys mėsos gaminiai užkariavo didžiausio prekybos tinklo lentynas ir pirkėjų širdis
2018 m. lapkričio 20 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Jeigu skirtingų skonių mėgėjas užsibrėžtų tikslą paragauti visų „Maximos“ parduotuvėse parduodamų mėsos gaminių, jo lauktų sudėtinga užduotis. Mat šiandien lietuviško prekybos tinklo pirkėjai gali rinktis iš maždaug 1 300 skirtingų mėsos gaminių. Dažniausiai pirkėjų krepšeliuose atsiduria virtos ir vytintos dešros bei dešrelės ir karštai rūkyti kiaulienos gaminiai.

Nuo metų pradžios iki dabar vytintų dešrų pardavimai „Maximos“ prekybos tinkle siekė per 8 tūkst. tonų ir buvo 3,5 proc. didesni nei per tą patį laikotarpį praėjusiais. Šaltai rūkytų dešrų paklausa į viršų kopė bemaž 7 proc. ir pasiekė beveik 5 tūkst. tonų. O, tarkim, pirkėjų vis labiau mėgstamų plonų vytintų dešrelių kabanosi parduota net 22 proc. daugiau – beveik 3 tūkst. tonų.

Vis tik sparčiausiai šiemet populiarėjo karštai rūkyti mėsos gaminiai, parduodami „Linkėjimai iš kaimo“ skyreliuose. Šių Lietuvos ūkiuose pagamintų maisto produktų šiais metais parduota net 3,5 karto daugiau negu pernai.

Paklausūs produktai skatina naujus pasiūlymus

„Mėsos gaminiai yra viena tų maisto prekių kategorijų, kur pirkėjų skoniai tikrai labai skiriasi – vieni mėgsta šaltai, kiti – karštai rūkytus gaminius, treti – sūdytus. Vieni mėgsta kiaulieną, kiti nori jautienos ar kitos mėsos gaminių. Visų skonius stengiamės patenkinti ir kartu su tiekėjais pasiūlyti platų pasirinkimą, visą skonių ir įvairovės gamą. Ypač džiugu, kad mažųjų mūsų tiekėjų, ūkininkų, tradicijas išsaugančios receptūros randa savo pirkėją, dar daugiau – jų mėgėjų gretos auga“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Apžvelgdama mėsos gaminių pardavimų duomenis, V. Drulienė pastebi dar vieną tendenciją – pastaraisiais metais pirkėjai vis labiau vertina patogumą – šiemet nupirko aštuntadaliu daugiau pjaustytų dešrų negu praėjusiais metais. Vis dažnesniu pirkėjų pasirinkimu šiemet tampa ir valgyti patogios mini dešrelės bei plonytės vytintos dešrelės kabanosi.

Ne retai „Maximos“ pirkėjų pasirinkimai tiekėjams padeda suvokti, kokie gaminiai sulauks daugiausia pirkėjų dėmesio ir kaip galima plėtoti savo produkcijos krepšelį ateityje.

Pasinaudoja galimybe augti sparčiau

Pradėjusi bendradarbiauti su „Maxima“, nedidelė Suvalkijos mėsos gaminių bendrovė „Mūrvela“ stiprų teigiamą partnerystės efektą pajuto greičiau negu per metus. Šių metų pradžioje „Maximos“ pirkėjams buvo pasiūlyti trys šios nedidėlės lietuviškos įmonės mėsos gaminiai, o šiandien jų apyvarta jau sudaro beveik 1 proc. visų „Maximos“ parduodamų mėsos gaminių apyvartos. Iki šiol ant pirkėjų stalo jau atsidūrė beveik 75 tūkst. vienetų šių „Ąžuolų ūkio“ ženklu pažymėtų mėsos gaminių.

„Sukurti abipusį pasitikėjimą yra ne vienos dienos darbas. Tačiau atkaklios pastangos užmegzti partnerystę su lietuvišku prekybos tinklu atsiperka – mūsų rūkyti mėsos gaminiai lengviau pasiekia pirkėjus, yra pastebimi ir atpažįstami“, – sako Darius Bubnys, „Ąžuolų ūkio“ mėsos gaminius gaminančios bendrovės „Mūrvela“ vadovas.

Neseniai vykusioje, „Maximos“ inicijuotoje, Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijoje bendrovė „Mūrvela“ pelnė „Metų debiuto 2018“ apdovanojimą. Mat mažiau nei prieš metus į „Maximos“ prekybos tinklą įžengęs „Ąžuolų ūkio“ prekės ženklas iškart sulaukė itin didelio pirkėjų dėmesio – iš visų naujokų šio tiekėjo siūloma produkcija pasiekė didžiausią apyvartą.

„Norime parodyti pirkėjams, kad kokybišką mėsos produktą jie gali gauti tiesiai iš ūkininko rankų. Todėl mūsų gaminių net ir pakuotė yra nestandartinė – pabrėžianti šaltai rūkytos dešros natūralumą, leidžianti užuosti dūmo kvapą“, – sako „Mūrvelos“ vadovas D. Bubnys. Nedidelėje įmonėje Marijampolės savivaldybėje jis darbuojasi kartu su žmona Renata – maisto technologe, kuri ir kuria „Maximos“ pirkėjų pamėgtų gaminių receptūras.

Dešras gamina tik iš lietuviškos mėsos

Visą dešrų gamybos procesą valdanti ir prižiūrinti šeima teigia, kad sėkmę lemia ne tik žinios bei kruopštus darbas, bet ir bendravimas su vyresnio amžiaus žmonėmis, kurie prisimena ir puoselėja senąsias Suvalkijos krašto kulinarijos tradicijas.

D. Bubnys teigia, kad daugiausia dėmesio skiria savo gaminių žaliavai – dešros gaminamos tik iš Lietuvoje užaugintų kiaulių mėsos. „Esame aiškiai nustatę, kokių veislių kiaules reikia auginti, kaip atrinkti kiekvienam gaminiui tinkamą mėsą“, – pabrėžia ūkininkas. Iš ūkio Suvalkijoje į lietuvišką prekybos tinklą keliauja šaltai rūkyta „Kumpinė dešra“, „Skilandinė dešra“ ir „Ūkininkų dešra“, kuri yra pats populiariausias „Ąžuolų ūkio“ gaminys „Maximoje“ – per nepilnus 9 mėnesius prekybos tinklo klientai įsigijo daugiau negu 36 tūkst. vienetų šaltai rūkytos „Ūkininkų dešros“.

„Savo gaminiams keliame paprastą reikalavimą – kad produktu būtų malonu mėgautis mums patiems ir kad kitą dieną vėl norėtume jo paragauti. Todėl visi įmonės darbuotojai žino, kad pasiekti ir išlaikyti savo pirkėjus galime tik siūlydami aukščiausios kokybės gaminius“, – tvirtina „Mūrvelos“ vadovas D. Bubnys.

Prekybos tinklas „Maxima“ šiuo metu aktyviai bendradarbiauja su beveik 900 gamintojų ir tiekėjų iš visos Lietuvos. „Linkėjimai iš kaimo“ prekės ženklu pažymėtus gaminius tiekia daugiau nei 30 smulkiųjų ūkių visoje šalyje.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: