Kliento diena: „Maximos“ pirkėjų įpročiai
2018 m. kovo 19 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Šiandien, kovo 19 d., yra minima prieš kelerius metus Lietuvoje atsiradusi Kliento diena. Didžiausias šalyje mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“, kur kasdien prekybos centruose apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų, atskleidžia lietuvių pirkėjų įpročius. Štai, pavyzdžiui, praėjusiais metais pirkėjų krepšeliuose septynios iš dešimties prekių buvo lietuviškos.

„Esame lietuviškas prekybos tinklas veikiantis jau 25 metus, augame kartu su savo pirkėjais ir drąsiai galime sakyti, jog klientų pasitikėjimas ir tikėjimas mūsų veikla padėjo mums tapti didžiausiu prekybos tinklu Lietuvoje. Mūsų pirkėjai yra labai įvairaus amžiaus, iš įvairių Lietuvos miestų ir miestelių, todėl tariame ačiū visiems savo klientams ir pažadame, jog ir toliau užtikrinsime platų asortimentą, žemas kainas ir didžiausią lietuviškų prekių pasirinkimą“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Pirmenybė – lietuviškam maistui

Atlikus „Maximos“ lojalių klientų apklausą paaiškėjo, kad 7 iš 10 pirkėjų prekybos centre lankosi ne mažiau nei du kartus per savaitę. 35 proc. apklaustųjų atsakė, kad į parduotuvę užsuka kas antrą dieną, o 34 proc. – du kartus per savaitę.

Pirkėjų įpročių tyrimas rodo, kad „Maximos“ klientai noriai renkasi lietuviškas prekes, o savo pasirinkimą motyvuoja šviežumu (59 proc.), nauda šalies ekonomikai (54 proc.) bei natūralumu (53 proc.). Populiariausi vietiniai produktai yra batonas, pienas, švieži viščiukai, bulvės, obuoliai.

Pasak V. Drulienės, šviežio maisto kategorijoje beveik 80 proc. produktų „Maximoje“ yra lietuviški, o populiariausiųjų prekių šimtuke net 71 prekė yra lietuviška. „Tai ypač svarbu, nes pirkėjai aiškiai suvokia, jog pirkdami vietos gamintojų produkciją jie prisideda prie savo šalies ekonomikos augimo“, – sako V. Drulienė ir pabrėžia, kad dar vienas lietuviškų produktų privalumas yra tas, jog jie sėkmingai konkuruoja su importuojamais produktais savo kaina.

Taip pat noriai lietuviai renkasi ir kaimyninių valstybių prekes, kurios, jų manymu, artimiausios lietuviškų produktų kokybei. Mūsų šalies pirkėjai pirmenybę teikia Latvijos gamintojams – 77 proc. Antroje vietoje tarp populiariausių nelietuviškų prekių, rikiuojasi Lenkijos produkcija (53 proc.), šiek tiek daugiau nei trečdalis lietuvių teigia, kad estiškos prekės galėtų tapti alternatyva vietinėms. 

Klientų krepšelyje – beveik 700 skirtingų prekių

Pasak V. Drulienės, gausus ir platus prekių pasirinkimas yra itin svarbus klientams – jam pirmenybę teikia net 88 proc. respondentų. „Maxima“ užtikrina, kad pirkėjai rastų itin platų asortimentą net ir mažiausiose, vieno „X“ formato, parduotuvėse. Tuo tarpu didžiausiose „Maximos“ parduotuvėse yra net 50 tūkst. skirtingų prekių asortimentas.

Per metus vienas „Maximos“ klientas nuperka apie 700 skirtingų prekių. Pirkėjai itin aktyviai naudojasi „Maximos“ lojalumo kortelėmis „Ačiū“ – jų aktyvių yra apie du milijonus, o daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų apsipirkdami pasinaudoja lojalumo kortele ir jos teikiama nauda.

„Bendradarbiaujame su tiekėjais ir kartu analizuojame mūsų klientų poreikius, stebime jų besikeičiančius vartojimo įpročius, pagal tai atnaujiname asortimentą. Ieškome gerų pasaulinių patirčių, palengvinančių ir pagreitinančių patį apsipirkimo procesą, todėl diegiame tokias naujoves, kaip pavyzdžiui, savitarnos kasas, kurios buvo labai greitai teigiamai įvertintos mūsų pirkėjų. Džiaugiamės galėdami patenkinti savo klientų poreikius ir suteikti platų prekių asortimentą vienoje vietoje bei užtikrinti žemas kainas,“ – priduria V. Drulienė.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 244 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: