Kokybiškus produktus ir paslaugas lietuviai sieja su „Maxima“
2016 m. gegužės 24 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis, vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

„Kokybišką patirtį apsipirkimo metu vartotojams kuria skirtingi kriterijai: parduotuvėse siūlomų produktų kokybė, didelis šviežių vietinės kilmės produktų pasirinkimas, malonus aptarnavimas ir kt. Stengiamės išpildyti individualius pirkėjų poreikius, keliamus kokybei, ir nuosekliai gerinti savo prekių ir paslaugų kokybės parametrus. Džiaugiamės, jog nepriklausomų ekspertų atliktas rinkos tyrimas parodė, jog einame teisingu keliu“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Šių metų vasario mėnesį Lietuvoje atlikto rinkos tyrimo „QUDAL“ duomenimis, paklausus, kas yra geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis Lietuvoje pagal siūlomas prekes ir paslaugas, didžioji dalis apklaustųjų įvardijo prekybos tinklą „Maxima“. Tyrimą atlikusi akredituota tarptautinė organizacija ICERTIAS apklausė 1200 šalies pirkėjų.

„QUDAL“ projektas skirtas populiarinti kokybiškas prekes ir paslaugas. Siekiama, kad vartotojai už sumokėtus pinigus galėtų gauti aukščiausią kokybę rinkoje. Pasaulyje pripažinta vartotojų apklausa atliekama naudojant vadinamąjį giluminio žinomumo metodą „DEEPMA“ („Deep Mind Awareness“), kuriuo siekiama atskleisti, kokias prekes ir paslaugas, siūlomas rinkoje, vartotojai įsigyja už geriausią kainos ir kokybės santykį.

Gegužės mėnesį atliktos „Maxima“ pirkėjų apklausos duomenimis, 99 proc. pirkėjų kokybė yra svarbi, 27 proc. tai netgi svarbiausias kriterijus renkantis prekes ir paslaugas. Šiek tiek daugiau – 36 proc. – teigia, kad kokybė yra pakankamai svarbi ir dažniau rinkdamiesi prekes ar paslaugas jie vadovaujasi būtent šiuo kriterijumi. Tiek pat procentų apklaustųjų pripažįsta kokybės svarbą, tačiau teigia, jog dažniau jų pasirinkimą nulemia patraukli kaina. Ir vos 1 proc. pirkėjų rinkdamiesi vadovaujasi tik kainos kriterijumi. 

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: