Lietuvos krepšinio sirgaliai – ištikimi tautinei atributikai, tačiau šiemet renkasi sveikesnius užkandžius
2015 m. rugsėjo 18 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklo MAXIMA duomenimis, šių metų Europos krepšinio čempionato sirgaliai itin aktyviai perka sirgalių ir tautinę atributiką. Šiemet krepšinio čempionato metu tinkle jau nupirkta beveik 2300 vnt. sirgalių sirenų, daugiau nei 1300 specialiai šiam čempionatui skirtų kamuolių bei daugiau nei 1 tūkst. vnt. veido dažų. Daugiausia iš visų krepšinio atributikų parduodama ant automobilių ir jų veidrodėlių tvirtinamų vėliavėlių. Krepšinio atributikos pardavimai su kiekvienomis laimėtomis rungtynėmis auga vis labiau.

MAXIMA prekybos tinkle klientai gali įsigyti įvairiausios tautinės atributikos ir tokiu būdu palaikyti mūsų rinktinę. Sirgaliai mūsų lentynose gali rasti sirgalių sirenas, triukšmalazdes, trispalvį veido grimą, trispalvius galvos skėčiukus, kaubojaus skrybėles, taip pat – specialiai šių metų čempionatui skirtus kamuolius. Esame išskirtinai krepšinio šalis, tad ir klientams stengiamės pasiūlyti išskirtinę sirgalių atributiką“, – sako „Maxima LT“ komercijos vadovė Nijolė Penkovskienė.

Šiemet prekybos tinklas „Maxima“ lentynas papildė nauju sirgalių atributikos asortimentu: trispalviais apsiaustais bei įvairiomis vėliavėlėmis. Taip pat – krepšinio čempionatui skirtais rūbais bei kitais aksesuarais: kojinėmis, marškinėliais, šalikais, kepurėlėmis su snapeliu, sportiniais megztiniais bei riešinėmis.

Krepšinio atributikos pardavimai su kiekvienomis laimėtomis rungtynėmis auga vis labiau – nuo kelių iki keliolikos kartų. Tautinė atributika aktyviai perkama ir kiekvieną vasarą, nepriklausomai nuo to, ar tąmet vyksta krepšinio čempionatas.

Išaugusius pardavimus prekybos tinklas MAXIMA pastebi ir užkandžių lentynose. Įvairių užkandžių pardavimai išauga kelis kartus per metus stebint krepšinio ar futbolo varžybas. Lietuviai mielai renkasi sūdytus ir natūralaus skonio riešutus, jų pardavimai per varžybas išauga ketvirtadaliu. Apie 6 proc. daugiau parduodama sūrio, o rūkytų mėsos ir žuvies gaminių – net 23 proc. daugiau. Tradiciškai rungtynių metu perkami ir traškučiai, alus, sidras. Jų pardavimai priklausomai nuo rūšies auka nuo kelių iki keliolikos procentų.

Šiais metai prekybos tinklo MAXIMA parduotuvėse kur kas labiau pastebimas sveikesnių užkandžių – riešutų, džiovintų vaisių bei riešutų su skoniu pardavimų augimas. Riešutų ir džiovintų vaisių pardavimai ūgtelėjo keliais procentais, o štai riešutų su skoniu – net penktadaliu. Gana stabilūs išlieka ir keptos duonos pardavimai.

Šiuo metu MAXIMA prekybos tinklui priklauso 231 parduotuvės Lietuvoje. Kasdien jose apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų.

Pasidalink: