„Maxima“: iškritus sniegui pirkėjai suskubo įsigyti žieminės avalynės ir ledo grandiklių
2016 m. lapkričio 10 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Praėjusią savaitę pastebimai atvėsus orams ir iškritus pirmajam sniegui, šalies pirkėjai suskubo apsirūpinti šiltesne avalyne ir automobiliams skirtomis priemonėmis – rodo naujausi prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, šiemet lapkričio pradžioje pastebimai šoktelėjo žieminės ir neperšlampančios avalynės, galvos apdangalų taip pat automobiliams skirtų ledo grandiklių pardavimai

„Lyginant su keleriais pastaraisiais metais, snieguota žiema šiemet Lietuvoje pasirodė bent keliomis savaitėmis anksčiau ir lėmė pastebimai išaugusius žiemos prekių pardavimus. Tai ypač juntama tuose šalies regionuose, kuriuose praėjusį savaitgalį iškrito storesnis sniego sluoksnis. Ir nors sniego kastuvų pirkėjai įsigyti dar neskuba, lyginant su praėjusiais metais, šiemet jų paklausa taip pat pradėta jausti anksčiau“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ komercijos vadovas Paulius Dambrauskas.

Pasak jo, suskubta rūpintis ir automobiliais. Remiantis prekybos tinklo pastarojo savaitgalio pardavimų duomenimis, iškritus pirmajam sniegui, pastebimai šoktelėjo automobiliams skirtų ledo grandiklių pardavimai. Lyginant su pirmu lapkričio savaitgaliu praėjusiais metais, šiemet jų paklausa augo per 60 proc.

Praėjusį savaitgalį šalies pirkėjai taip pat rinkosi šiltesnes kepures, pirštines, avalynę. Galvos apdangalų pardavimai pirmąjį lapkričio savaitgalį išaugo apie 34 proc., o pirštinių – apie 35 proc.  

Palyginti su praėjusiais metais, šiais pirkėjai kur kas labiau domėjosi šilta žiemine avalyne. Moteriškų žieminių batų pardavimai tą patį savaitgalį išaugo apie 74 proc., vyriškų – net kiek daugiau nei perpus. Labiausiai augo vaikiškos žieminės avalynės paklausa. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, praėjusį savaitgalį jos nupirkta net pustrečio karto daugiau. Drauge pastebimai augo ir neperšlampančių guminių batų pardavimai. Skaičiuojama, kad jų pirmąjį šių metų lapkričio savaitgalį nupirkta apie 70 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusį rudenį.

Pasak P. Dambrausko, įprasta, kad sezoninių prekių paklausą nulemia oro sąlygos. Jei artimiausiu metu vėsūs orai iš Lietuvos ir toliau nesitrauks, tikėtina, jog žieminių drabužių, automobilių priežiūros ir laisvalaikio prekių pardavimai toliau augs.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 240 „Maxima“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Prekybos tinklas „Maxima“, Lietuvos vartotojų nuomone, yra geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pasidalink: