„Maxima LT“: įsibėgėjant vasarai šalies pirkėjai jau ruošiasi konservavimo sezonui
2016 m. liepos 08 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklo „Maxima“ birželio mėnesio pardavimų duomenimis, šiemet šalies pirkėjai anksčiau pradeda konservavimo sezoną. Prekybos tinklo skaičiavimais, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, šį birželį perpus išaugo konservavimui tinkamų stiklainių pardavimai, dar trečdaliu – šaldyti tinkamų hermetinių indų paklausa. Tai, jog gyventojai jau pradeda kaupti konservų ir uogienių atsargas, rodo ir išaugę kai kurių rūšių daržovių bei vaisių pardavimai.

„Lygindami kelių pastarųjų metų duomenis pastebime, jog šiemet šalies pirkėjai daug dėmesio skiria ne tik sezoninėms daržovėms ir vaisiams, bet ir galvoja apie ateinantį rudenį. Tradiciškai jam ruošiasi konservuodami įvairias vasaros derliaus daržoves, šaldydami uogas ar virdami uogienes. Iš dalies tam įtakos turi ir vis labiau populiarėjančios sveikatingumo bei subalansuotos mitybos idėjos. Matome, jog pirkėjai vis dažniau ieško sveikesnių produktų, daugiau dėmesio skiria maisto ruošai namuose“, – pastebi prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Nijolė Penkovskienė.

Pasak jos, lyginant su praėjusių metų birželio duomenimis, šiemet pastebimai išaugo ne tik konservuoti reikalingų prekių, bet ir kai kurių rūšių vaisių bei daržovių pardavimai. Šį birželį populiariausių prekių sąraše tradiciškai pirmavo švieži arbūzai, taip pat bananai, kurių pardavimai per metus augo apie 40 proc. Daug pirkėjų dėmesio sulaukė ir švieži obuoliai, kurių paklausa šiemet išaugo beveik du kartus. Taip pat augo ir šviežių abrikosų, apelsinų, persikų pardavimai.

Daržovių skyriuje šį birželį pirkėjai dažniausiai rinkosi šviežias sezonines bulves. Jų pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, šiemet išaugo ketvirtadaliu. Pirkėjai taip pat dažniau rinkosi ir lietuviškus pomidorus, kurių paklausa per metus augo beveik 65 proc.

Nepaisant permainingų birželio mėnesio orų, šiemet taip pat augo ir valgomųjų ledų pardavimai. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pirmąjį šių metų vasaros mėnesį ledų paklausa augo apie penktadalį. Drauge augo ir populiarių duonos gaminių, pieno produktų pardavimai.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pasidalink: