„Maxima LT“ jau atpigino beveik 3 tūkst. prekių
2015 m. rugpjūčio 04 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklas MAXIMA šiandien atpigino dar beveik 600 maisto ir kitų kasdienių prekių. Šiuo metu, įgyvendindamas savo ilgalaikę kainų mažinimo strategiją „Atpigo“, prekybos tinklas savo pelno sąskaita vidutiniškai 12 proc. jau yra sumažinęs 2866 prekių kainas. Bendrovės duomenimis, bent po vieną „Atpigo“ ženklu pažymėtą prekę į krepšelį įsideda kiekvienas MAXIMA klientas.

„Savo ilgalaikės kainų mažinimo strategijos rezultatais esame patenkinti. Mūsų turimais duomenimis, iki šiol, įgyvendinus tris kainų mažinimo strategijos etapus, tinklo klientai jau yra sutaupę jau beveik 5 mln. eurų. Pigesnių prekių, kurių kainų mažinimas nėra akcija, o ilgalaikės strategijos dalis, yra jau beveik trys tūkstančiai – tai daugiau nei pusė „Maxima X“ formato parduotuvės asortimento“, − sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

MAXIMA duomenimis, net keturios prekės iš 10 populiariausių prekių klientų krepšeliuose visuose Lietuvos regionuose – iš „Atpigo“ sąrašo. Populiariausios „Atpigo“ prekės tos, kurias galima atrasti ant kiekvieno šeimos stalo: pienas, sviestas, cukrus, vaniliniai ledai bei kefyras. 

Pirkėjų krepšeliuose beveik visuose regionuose dominuoja vaisiai bei daržovės. Taip pat nei vienas vasaros krepšelis neapseina be vanilinių ledų ir gaiviųjų gėrimų. Panevėžio ir Tauragės apskrities MAXIMA parduotuvėse nuperkama daugiau cukraus, nei kituose regionuose, tad galima daryti prielaidą, kad būtent šie regionai jau pradėjo vasaros gėrybių konservavimą. Taip pat įdomu tai, kad skirtingo regiono kliento krepšelyje galima rasti tos vietos gamintojų prekių, pavyzdžiui, pajūrio gyventojai mielai renkasi „Klaipėdos plikytą“ duoną, o Šiaurės Lietuvoje dažname krepšelyje galima rasti „Šventinės Verbūnų“ duonos.

Ketvirtuoju MAXIMA kainų mažinimo etapu daugiau negu pusė atpigintų prekių yra pirkėjų pamėgtos bakalėjos prekės – įvairūs konservai, aliejus ir padažai, kruopos ir makaronai, saldumynai, riešutai ir tyrelės kūdikiams. Per dešimtadalį atpigintų prekių yra šviežio maisto prekės – mėsos, kulinarijos ir konditerijos gaminiai, pieno produktai. 

Tarp labiausiai atpigusių prekių, kurių kainos mažėjo trečdaliu ar net perpus – įvairių skonių geriamosios vaisių tyrės, moteriškos pėdkelnės ir kojinaitės, grindų valymo rinkiniai, jogurtas, cukrus, druska, įvairios arbatos ir pyragaičiai.

Ketvirto MAXIMA kainų mažinimo etapo dvidešimties populiarių produktų krepšelis:

  Kaina (Eur) Pigo (proc.)
Jogurtas su braškėmis arba miško uogomis, 2,5% rieb. 0,27 27,02%
Kristalinė "Himalajų" druska 1,49 26,24%
"Kelmės" varškė, 9% rieb. 0,69 14,81%
Virtas vištų šlaunelių forminis kumpis 4,28 13,01%
Makaronai "Classic line" 0,38 11,63%
Popieriniai rankšluosčiai "Daisy" 1,41 11,32%
Plikyti ryžiai "Maxima Favorit" (4 x 100 g) 0,64 11,11%
Šokoladiniai saldainiai "Belgian Hearts" 1,29 11,03%
Marinuoti burokėliai "Maxima Favorit" 0,59 10,61%
Rupūs ruginiai miltai "Maxima Favorit" 0,59 10,61%
Rudasis gabalinis cukrus "Dansukker" 1,45 10,49%
Žemės riešutai "Felix" su medumi 1,30 10,34%
Avižinė košė "Nordic" su avietėmis 2,52 10,32%
Virtos "Mažylių" dešrelės su kalakutiena 1,48 10,30%
Malta kava "Aroma Natura" 2,99 10,21%
Alyvuogių aliejus "Filippo Berio Extra Virgin" 2,29 10,20%
Tunas "Calvo" savo sultyse 1,95 10,14%
Karštai rūkytos "Medžiotojų" dešrelės 1,51 10,12%
Baltoji "Meistro kokybė" mišrainė 1,17 10,00%
"Dvaro" kefyras, 2,5% rieb. 0,86 3,37%
Iš viso 29,15 12,14 proc.


Kainas etapais tinklas mažinti pradėjo šių metų vasario mėnesį. Planuojama, kad iki metų pabaigos „Atpigo“ prekės sudarys iki ketvirtadalio visos bendrovės apyvartos. Bendrovė kainas mažina savo pelno sąskaita – jos investicijos metų pabaigoje sieks 10 mln. eurų.

231 prekybos tinklo MAXIMA parduotuvėje kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, jose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.

Pasidalink: