„Maxima LT“ keičia kainų etiketes – lito jau nebeliks
2015 m. spalio 19 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklas MAXIMA nuo šiandien atsisako dvigubo kainų žymėjimo ir pradeda keisti kainų etiketes. Iki šių metų lapkričio 1 d. visose tinklo parduotuvėse kainos bus rašomos jau tik viena – euro valiuta.

„Pastebime, kad pirkėjai jau priprato prie euro – mūsų parduotuvių ir nemokamos info linijos darbuotojai sulaukia vis mažiau su kainų konvertavimu susijusių klausimų.  Mūsų duomenys rodo ir tai, kad vartojimas pastaraisiais mėnesiais stabilizavosi ir pamažu auga. Tad galvojame, kad atėjo metas gyventi jau tik su euru“, - sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

MAXIMA birželio mėnesį socialiniame tinkle „Facebook“ daryta pirkėjų apklausa rodė, kad tuomet dar didžioji pirkėjų dalis (9 iš 10) konvertavo kainas iš eurų į litus ir  norėjo dar kurį laiką kainas matyti dviem valiutomis – litais ir eurais. Taip pat apklausos duomenimis, daugiau nei trečdaliui (31,4 proc.) gyventojų teigė, kad reikia daugiau laiko priprasti prie naujos valiutos. Atsižvelgus į šiuos klientų lūkesčius tinklo parduotuvėse buvo nuspręsta dvigubą kainų žymėjimą pratęsti. Vis tik pastarieji keli mėnesiai rodo, kad prie euro jau priprantama ir ypač didesniuose miestuose paklausimų ar su kainų konvertavimu susijusių nesusipratimų beveik nepasitaiko, o vartojimas nuosekliai auga.

Įvertinus darbų mastą ir siekiant palengvinti darbą tinklo darbuotojams, kainų etiketės, kaip ir anksčiau, bus keičiamos etapais.  Iki šių metų lapkričio 1 d. MAXIMA darbuotojai  iš viso pakeis apie 5 mln. kainų etikečių.

Tuo pačiu tinklo parduotuvėse keisis ir kainų etikečių spalvos – akcijas ir nuolaidas žymės raudona etikečių spalva, taip siekiant atkreipti pirkėjų dėmesį į mažesnę nei įprasta prekių kainą. Reguliarios prekių kainos bus žymimos geltona spalva.

Visu euro įvedimo laikotarpiu prekybos tinklo MAXIMA darbuotojai atliko ir analizavo įvairius tyrimus, konsultavosi su Lietuvos silpnaregių sąjunga, siekiant, kad kainos tinklo parduotuvėse klientams būtų kuo aiškesnės ir gerai įskaitomos, klientai lengviau priprastų prie kainų žymėjimo etiketėse eurais, jiems nesukeltų papildomų rūpesčių ar nepatogumų.

Šiuo metu MAXIMA prekybos tinklui priklauso 232 MAXIMA parduotuvės Lietuvoje, kasdien jose apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, jose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.

Pasidalink: