Maxima LT“ vadovė: mažas kainas už savo klientus dabar medžios „Maxima“
2017 m. vasario 21 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Nuo šiol mažas 1000-io iš perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse. Šiandien prasidedančios kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu nepriklausomų bendrovių kainų rinkėjai patikrins įprastas perkamiausių prekių kainas. Kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau – „Maxima“ mažins savo kainą.

„Šiandien visi ieško mažų kainų. Pirkėjai dalyvauja savotiškoje „kainų medžioklėje”. Girdime savo klientus, todėl ir priėmėme sprendimą – mažas kainas nuo šiol medžiosime už savo klientus“, – sako Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.

„Dabar, ieškodami mažų savo pamėgtų produktų kainų, klientai turi aplankyti net kelias parduotuves, nes vieni produktai pigesni vienoje, antri – kitoje, treti – trečioje parduotuvėje. Pradėdami rinkodaros kampaniją „Mažos kainos garantija“ norime savo klientams palengvinti apsipirkimą. Nuo šiol mažas visų 1,000 iš perkamiausių produktų kainas klientai ras bet kurioje „Maxima“ parduotuvėje“, – teigia K. Meidė.

Kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu vertinamos ir lyginamos identiškos prekės, pavyzdžiui, kiek konkurentų tinkluose kainuoja toks pats 1 litras „Dvaro“ 2,5 proc. riebumo pieno. Lyginant sveriamų kategorijų prekes, pavyzdžiui, kiaulienos sprandinę, „Maxima“ siūlys mažą lietuviškos kiaulienos sprandinės kainą, net jei kitame tinkle tuo metu bus siūloma maža importuojamos prekės kaina. Tokiais atvejais klientas išloš dusyk.

„Mažos kainos garantijos“ kampanijoje privatūs prekybos tinklų prekės ženklai nedalyvauja, lyginamos tik palyginamų prekių kainos. Kainų surinkimo skaidrumą užtikrina du nepriklausomi partneriai du kartus per savaitę patikrinsiantys į sąrašą patenkančių prekių kainas.

Į tūkstančio prekių sąrašą įtrauktos perkamiausios prekės „Maximoje“ ir visoje Lietuvoje, įvertinus rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenis. „Maxima“ skelbia, jog 1000-io prekių sąrašas sudaro beveik penktadalį visos didžiausio šalies prekybos tinklo apyvartos.

Į sąrašą pateko perkamiausi produktai iš daugiau nei dešimties kategorijų. Tarp jų švieži bei šaldyti vaisiai ir daržovės, pieno, mėsos produktai, gaivieji gėrimai, aliejus, miltai, kruopos ir kt., taip pat populiariausia buitinė chemija, kosmetika ir kt.

Nauja rinkodaros kampanija yra peržiūrimos „Maxima LT“ strategijos dalis. Atnaujindama strategiją naujoji bendrovės vadovybė atsigręžė į pagrindines „Maximos“ stiprybes. Tradiciškai klientai „Maximą“ renkasi dėl mažų kainų ir plataus asortimento. Būtent mažos kainos ir platus asortimentas sudaro savotišką „Maximos“ genetinį kodą. Dvidešimt penkerius metus šiemet švenčiančioje bendrovėje tai pavadinta „Maximos DNR“. Šiuos privalumus naujoji vadovybė ir toliau stiprins.


„Mažos kainos garantija“ taisyklės

Nuo šiol mes visada tikriname tūkstančio iš visų perkamiausių prekių kainas didžiuosiuose prekybos tinkluose. Jei randame kitur pigiau, iš karto mažiname kainą savo parduotuvėse.


Apie „Maxima LT“

Bendrovė „Maxima LT“ šiuo metu Lietuvoje valdo 237 „Maxima“ parduotuves, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: