„Maxima“ – mylimiausias Lietuviškas prekės ženklas Lietuvoje
2016 m. gruodžio 30 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Pagal „DDB Brand capital 2016“ Baltijos šalyse atliktą tyrimą, „Maxima“ yra mylimiausias lietuviškas prekės ženklas Lietuvoje, o bendrame reitinge mus lenkia tik „Facebook“ ir „Google“ prekės ženklai.

„Džiaugiamės, jog tautiečiai mus renkasi, pasitiki ir myli. Patekti į mylimiausiu prekės ženklų dešimtuką ir būti populiariausiu lietuvišku prekės ženklu, įmonei yra didelė garbė ir įpareigojimas. Pažadame ir toliau dirbti pirkėjams ir stengtis išlaikyti šią poziciją“, - kalbėjo „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris

Mėgstamiausių prekių ženklų Lietuvoje dešimtukas 2016 m., lyginant su praėjusiais metais, išliko beveik nepakitęs. Pirmosiose 5 pozicijose išliko tie patys prekių ženklai: „Google“, „Facebook“, „Maxima“, „Swedbank“ ir TV3.

 „Brand Capital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas DDB tinkle ir pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2012 m. kasmet atliekamas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1000 respondentų. Pastarojo tyrimo laikotarpis – 2016 m. rugpjūtis-spalis. Tyrimo metu buvo užduoti klausimai apie beveik 600 prekių ženklų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, iš jų 183 buvo ištirti visose minėtose Baltijos šalyse.

Šių metų rugsėjo mėnesį „Maxima“ taip pat laimėjo „Best Internet 2016“ apdovanojimą už kampaniją „E-ačiū retargeting”.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 239 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Prekybos tinklas „Maxima“, Lietuvos vartotojų nuomone, yra geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pasidalink: