„Maxima“ pirkėjams pristatė naują savitarnos paslaugą
2015 m. kovo 25 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklas „Maxima“ pristatė naują savitarnos paslaugą savo pirkėjams – galimybę sąskaitas-faktūras išsirašyti patiems internetu, užsukus į prekybos tinklo interneto svetainę. Ši galimybė klientams buvo pasiūlyta atsižvelgus į šios paslaugos populiarumą prekybos vietose – vien 2014 metais prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse buvo išrašyta daugiau kaip 735 tūkst. sąskaitų-faktūrų.

 „Manome, kad ši paslauga yra itin aktuali mūsų klientams. Mūsų parduotuvėse išrašomų sąskaitų-faktūrų skaičius sparčiai auga, dėl to rūpindamiesi savo klientų patogumu ir taupydami jų laiką nuo šios savaitės sąskaitų-faktūrų išrašymą perkėlėme į savo internetinę svetainę, kur suvedę kvito duomenis, klientai neišeidami iš darbo vietos ar namų galės išsirašyti ir, esant poreikiui, atsispausdinti sąskaitą-faktūrą patys“, – sako bendrovės „Maxima LT“ Finansų vadovas Laimis Bedalis.

Pasak jo, aktualiausia ši paslauga bus vilniečiams, mat net 47 proc. visų bendrovės „Maxima“ išrašomų sąskaitų-faktūrų yra išrašomos Vilniaus mieste veikiančiose tinklo parduotuvėse. Kaune ir Klaipėdoje jų išrašoma kur kas mažiau – atitinkamai 13 ir 8 procentai. Po 3 proc. sąskaitų išrašoma Šiauliuose, Panevėžyje ir Marijampolėje, 2 proc. – Palangoje.

Nepaisant pasiūlytos naujienos, sąskaitos, kaip klientams jau įprasta, ir toliau bus išrašomos ir visose tinklo parduotuvėse. Už popierinės sąskaitos atspausdinimą prekybos vietoje bus imamas 0,59 euro centų mokestis.  

„Vis tik viliamės, kad mūsų klientai rinksis nemokamą alternatyvą – pasiūlytą galimybę sąskaitas išsirašyti patiems internetu ir taip ne tik sutaupys, bet ir, atsisakydami popierinių sąskaitų, prisidės prie gamtos resursų saugojimo“, – sako L. Bedalis

Galimybę atsiskaityti už paslaugas bei pasinaudoti partnerių pasiūlymais „Maxima“ prekybos centras pasiūlė prieš šešerius metus. Siūlomų paslaugų spektras, atsižvelgus į klientų poreikius bei lūkesčius, nuolatos atnaujinamas, kaskart pasiūlant inovatyvių – klientams patogių, jų laiką taupančių paslaugų. Vis tik pastebima, kad tarp populiariausių paslaugų ir toliau išlieka atsiskaitymas už komunalines bei telekomunikacijų bendrovių suteiktas paslaugas.

Šiuo metu „Maxima“ parduotuvėse galima atsiskaityti už daugiau nei 450 įmonių teikiamas paslaugas: sumokėti telekomunikacijų bendrovių sąskaitas, komunalinius mokesčius, taip pat sumokėti mokesčius Valstybinei mokesčių inspekcijai (gyventojų pajamų, PSD, žemės mokesčius ir kitus), įsigyti žvejo bilietą ar bilietų į renginius, dovanų korteles, gauti kreditą, papildyti viešojo transporto elektroninius bilietus ir kt. Už įvairias paslaugas „Maxima“ parduotuvių kasose atsiskaitančių per šešerius pastaruosius metus išaugo net 5 kartus, o pirmaisiais šių metų mėnesiais – dar maždaug trečdaliu.

Prekybos tinklui „Maxima“ priklauso 229 „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: