„Maxima“ plečia didžiausios regione lojalumo programos galimybes
2016 m. gruodžio 01 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklas „Maxima“ plečia didžiausios Lietuvoje ir Baltijos šalyse lojalumo programos „Ačiū“ galimybes. Nuo šiol 1,8 mln. „Ačiū“ kortelių turėtojų specialiai jiems sugeneruotus asmeninius pasiūlymus galės gauti ne tik prisijungę prie asmeninės paskyros, bet ir visose tinklo parduotuvėse Lietuvoje. Naujas sprendimas aktyvuoti asmeninius pasiūlymus parduotuvių kasose bus ypač patogus vyresnio amžiaus pirkėjams, kurie rečiau naudojasi internetu.

„Mūsų duomenimis, „Ačiū“ kortelės pasiūlymais reguliariai naudojasi kas antras šalies gyventojas, o ją pateikus yra vykdomi net 8 iš 10 apsipirkimų mūsų tinklo parduotuvėse. Dėl to prieš metus savo pirkėjams pasiūlėme inovatyvią „Ačiū“ paskyros platformą, kuri leidžia ne tik gauti bendras tinkle siūlomas nuolaidas, bet ir pasinaudoti asmeniniais pasiūlymais, sugeneruotais pagal konkrečius pirkėjų įpročius. Vis tik, ši paskyra patogesnė jauniems ir didžiųjų miestų pirkėjams, kurie reguliariai naudojasi internetu ar turi galimybę asmeninius pasiūlymus aktyvuoti išmaniuoju telefonu. Taigi, atsižvelgdami į tai, jog tarp „Ačiū“ kortelės turėtojų yra nemažai senjorų, taip pat žmonių, kurie ne visada turi interneto prieigą, nusprendėme dar labiau išplėsti asmeninių pasiūlymų platformą ir supaprastinti jų gavimo mechanizmą“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Nuo šiol kiekvienas „Ačiū“ kortelės turėtojas specialiai jam skirtus pasiūlymus galės gauti be išankstinio jų aktyvavimo internete, paprasčiausiai apsilenkęs bet kurioje „Maximoje“. Ši sistema veiks visose tinklo parduotuvių kasose, išskyrus savitarnos kasas.

Pasak „Maxima LT“ operacijų vadovo Tomo Mačernio, norėdami gauti specialiai sugeneruotas nuolaidas ir pasiūlymus, pirkėjai bus kviečiami kreiptis į bet kurioje veikiančioje kasoje dirbantį darbuotoją ir jam pateikti galiojančią lojalumo kortelę. Kasininkui aktyvavus naujausius asmeninius pasiūlymus,  šie bus atspausdinami ant įprasto kasos kvito, o jais pasinaudoti bus galima iškart. Kaip ir naudojantis „Ačiū“ paskyra internete, aktyvuoti asmeniniai pasiūlymai galios iki tos savaitės pabaigos ir bus reguliariai atnaujinami  kiekvieną savaitę, pirmadieniais.

Dar viena tinklo lojalumo programos naujovė, pristatyta šį rudenį – galimybė pirkėjams patiems išsirinkti prekes, kurioms norėtų gauti nuolaidas. Naudodamiesi asmenine lojalumo sistemos paskyra, iš beveik 2000 pasiūlymų pirkėjai gali išsirinkti 10 mėgstamiausių prekių, kurias kaskart apsipirkdami iki metų pabaigos gali įsigyti su papildoma 20 proc. nuolaida. 

Prekybos tinklo duomenimis, šiuo metu „Ačiū“ lojalumo platforma naudojasi apie 1,8 mln. vartotojų, iš kurių tai daro aktyviai – daugiau kaip 1,4 mln. Asmeninę „Ačiū“ paskyrą internete šiuo metu naudoja per 400 tūkst. pirkėjų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 240 „Maxima“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Prekybos tinklas „Maxima“, Lietuvos vartotojų nuomone, yra geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pasidalink: