„Maxima“ šoks pagal pirkėjo dūdelę
2016 m. spalio 06 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkėjams šią savaitę pristatė inovatyvią lojalumo skatinimo programą „Išsirink tai, ko reikia“. Pirmą kartą pirkėjai patys galės pasirinkti prekes, kurioms jie nori gauti nuolaidas. Prie „Ačiū“ paskyros prisijungę lojalumo kortelių turėtojai iš beveik 2 tūkst. populiarių prekių galės susiformuoti savo individualų 10 mėgstamiausių prekių krepšelį. Pasirinktoms prekėms kiekvieno apsipirkimo metu iki šių metų pabaigos bus taikoma 20 proc. nuolaida, o kitais metais prekių krepšelį pirkėjai galės keisti kas mėnesį.

Prie lojalumo paskyros neprisijungę „Ačiū“ kortelių turėtojai taip pat galės už 10 prekių krepšelį iki metų pabaigos mokėti penktadaliu mažiau. Vieną iš šešių jau sudarytų prekių krepšelių bus galima pasirinkti „Maximos“ parduotuvėse – čia pirkėjai ras specialias programos skrajutes su prekių krepšeliais ir galės jas aktyvuoti parduotuvių kasose. Parduotuvėje ar „Ačiū“ paskyroje pasirinktas dešimties prekių krepšelis galios iki šių metų pabaigos.

„Šią savaitę mūsų pirkėjams pasiūlyta ir pristatyta lojalumo programa yra didelė naujovė ir rinkoje, ir mums patiems. Pagaliau asmeniniai pasiūlymai iš tiesų tapo asmeniniais, nes kiekvienas pirkėjas gali gauti nuolaidas ne tik pagal savo pirkimo istoriją. Jis pats gali susiformuoti individualų prekių, kurias nori pirkti, krepšelį, ir iki metų pabaigos jam gauti nuolaidą kiekvieno apsipirkimo metu – nors ir kasdien“, – sako prekybos tinko „Maxima“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Pasak jos, lojalumo programą „Išsirink, ko reikia“, ketinama tęsti ir ateityje. Numatoma, kad ateinančiais metais pirkėjai savo pasirinktų prekių dešimtuką galės pasikeisti kas mėnesį, o 2 tūkst. produktų bus atnaujinami pagal sezoną ir populiarumą.

Du tūkstančiai prekių, iš kurių nuo šių metų spalio pirkėjai gali formuotis individualius krepšelius, buvo atrinktos pagal jų populiarumą tinklo parduotuvėse. Tai šviežio ir šaldyto maisto, kosmetikos, higienos, buities ar gyvūnams skirtos prekės. Tos, kurias „Maximos“ pirkėjai iš tiesų deda į krepšelius dažniausiai. Šeši prekių krepšeliai buvo formuojami, atsižvelgiant į skirtingus pirkėjų tipus pagal jų poreikius.

„Vieni mūsų pirkėjai yra jautrūs kainai ir renkasi ekonominės kategorijos prekes, kiti gali sau leisti daugiau, mėgsta gurmanišką ar sveiką maistą. Atsižvelgdami į skirtingus pirkėjų poreikius pabandėme suformuoti šešis pirkinių krepšelių pavyzdžius. Parduotuvėse nuolaidas aktyvuosiantys pirkėjai gali rinktis vieną iš jų – tokį, kokį mes jį sudarėme. O prisijungusieji prie „Ačiū“ paskyros gali šiuos krepšelius individualizuoti ir rinktis kad ir po vieną prekę iš mūsų siūlomų dviejų tūkstančių“, – pasakoja K. Mažeikytė. 

Jeigu iki šių metų pabaigos pirkėjų pasirinktoms programos „Išsirink tai, ko reikia“ prekėms „Maximos“ parduotuvėse bus taikomos kitos akcijos, perkant jas bus pritaikyta didesnė nuolaida. Norint gauti nuolaidą pasirinktoms prekėms, nėra būtina pirkti viso dešimtiems prekių krepšelio, nuolaida bus taikoma perkant nors ir vieną prekę iš dešimties pasirinktų.

Lojalumo programa „Išsirink tai, ko reikia“, gali pasinaudoti tik lojalumo korteles „Ačiū“ turintys pirkėjai. Gera naujiena jos kol kas neturintiems – iki metų pabaigos visose prekybos tinklo ši kortelė kainuos tik 15 euro centų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Nuotraukoje: „Maxima“ komercijos vadovas Paulius Dambrauskas, rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė ir korporacinių reikalų departamento vadovas Rosvaldas Gorbačiovas.


Pasidalink: