„Maxima“ stiprina bendradarbiavimą su tiekėjais iš šalies regionų
2015 m. balandžio 22 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklas „Maxima“ plečia lietuviškų produktų asortimentą ir didesnį dėmesį skiria vietinių gamintojų produkcijos pateikimui parduotuvėse. Taip atsižvelgiama į sparčiai augančią lietuviškų produktų paklausą ir apklausų metu klientų išsakomą lūkestį parduotuvėse rasti daugiau gimtojo krašto produkcijos. Skatinama didžiuotis tuo, ką savo šalyje turime geriausio – pirkėjai raginami atkreipti dėmesį į lietuviškus produktus ir jų skonių įvairovę.

„Lietuviški produktai yra neatsiejami nuo žodžio „kokybė“, o dažnam klientui jo regione pagamintas produktas yra pats vertingiausias. Norėdami patenkinti klientų lūkesčius ir kartu parodyti, kad kiekvienas Lietuvos regionas turi, kuo didžiuotis, šiais metais ypatingą dėmesį skirsime vietinių gamintojų produkcijai, jos pateikimui mūsų parduotuvėse, ieškosime naujų bendradarbiavimo su vietiniais tiekėjais galimybių ir stiprinsime ryšius su jau esamais“, – sako bendrovės „Maxima LT“ Prekybos vadovas Norbertas Žioba.

Viena prioritetinių prekybos tinklo „Maxima“ krypčių šiais metais – didesnė lietuviškų produktų pasiūla, atsižvelgiant ir į regiono, kuriame veikia tinklo parduotuvė, gamintojų pasiūlą. Taip pat dėmesys šių produktų pateikimui lentynose, siekiant, kad jie taptų labiau pastebimi pirkėjams. Pasak „Maxima“ Prekybos vadovo, tokį sprendimą tinklas priėmė ne tik įvertinęs klientų poreikius, bet ir atsižvelgęs į tai, kad 2015-ieji Lietuvoje paskelbti etnografinių regionų metais.

„Dirbdami visoje Lietuvoje pastebėjome, kad kiekviename regione vyrauja vietinių gamintojų suformuotos vartojimo tradicijos, pavyzdžiui, pajūryje nuperkama daugiau baltos „Klaipėdos duonos“, o Rokiškyje suvartojama daugiau vietoje pagaminamo fermentinio sūrio. Šie metai ypatingi, tad ir mūsų siekis užtikrinti, kad pirkėjai savo pamėgtoje parduotuvėje pirmiausiai rastų jų krašte pagamintus produktus“, – sako N. Žioba.

Per 2014 metus plėsdama asortimentą „Maxima“ pradėjo bendradarbiavimą su 120 naujų maisto produktų tiekėjų, iš jų trečdalis (32 proc.) – lietuviškos produkcijos tiekėjai. Šiemet bendradarbiauti pradėta su 8 naujais tiekėjais, kurie į tinklo parduotuves jau tiekia sūrį, makaronus, šakočius ir kitus lietuviškus gaminius.

Šiuo metu „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse daugiau nei pusė viso asortimento prekių (53 proc.) jau yra lietuviškos. Daugiausiai lietuviškų produktų šviežio maisto skyriuose – per pastarąjį šių metų pusmetį čia jie sudaro 71 proc. viso asortimento. Konditerijos, kulinarijos ir duonos gaminių skyriuose – išskirtinai beveik vien tik lietuviški produktai. Šviežios mėsos ir mėsos gaminių skyriuose – atitinkamai 85 ir 82 proc., pieno produktų – 78 proc. lietuviškų produktų.

Kaip rodo įvairūs „Maximos“ atliekami pirkėjų vartojimo įpročių tyrimai, lietuvišką produkciją pirkėjai vertina dėl aukštos kokybės, konkurencingos kainos ir patriotizmo – noro palaikyti vietos gamintojus. Tokį jų pasirinkimą patvirtina ir pardavimų duomenys. Lyginant pastarąjį pusmetį su tuo pačiu periodu pernai, lietuviško pieno paklausa augo 2 proc., šviežios mėsos ir paukštienos – 6 proc., gaiviųjų gėrimų – 3 proc.

Šiuo metu „Maxima“ prekybos tinklui priklauso 230 veikiančių parduotuvių Lietuvoje, kuriose kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų.

Pasidalink: