„Maximos“ atkirtis skeptikams: Lenkijoje tikrinamų prekių Lietuvoje nuperkama perpus daugiau nei anksčiau
2017 m. gegužės 22 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:


Prekybos tinklui „Maxima“ sumažinus kai kurių prekių kainas iki Lenkijos lygio, pastarosios graibstomos ir Lietuvoje. Perpus daugiau (54 proc.) – tiek išaugo prekių pardavimai per mėnesį, nuo tada, kai „Maxima“ paskelbė mažomis kainomis konkuruojanti ne tik su Lietuvoje, bet ir Lenkijoje veikiančiais prekybos milžinais „Biedronka“, „Tesco“, „Lidl“ ir „Kaufland“. 

„Mažos kainos ir platus asortimentas yra mūsų stiprybės ten, kur mes veikiame – Lietuvoje. Tačiau suprasdami žmones, kurie mažų kainų išvyksta ieškoti už Lietuvos ribų, nuo vasario mėnesio, kai pradėjome kampaniją „Mažos kainos garantija“ išplėtėme savo konkuravimo geografiją. Jau daugiau kaip mėnesį kainomis varžomės ir su keliais Lenkijoje veikiančiais prekybos tinklais. Konkuruojame pirkėjams svarbiausių prekių kainomis, jas mažindami savo sąskaita, nes maisto produktų kainų lygis Lietuvoje negali būti žemesnis nei Lenkijoje dėl ekonominių, nuo mūsų nepriklausančių, priežasčių. Pavyzdžiui, Lenkijoje galioja mažesnis PVM maisto prekėms, kainai įtakos turi ir gerokai didesnės Lenkijos rinkos dydis bei valiutos kurso svyravimai“, – sako Kristina Meidė, prekybos tinklą valdančios bendrovės „Maxima LT“ generalinė direktorė.

Tarp „Maximos“ Lenkijoje jau mėnesį stebimų prekių – tokie kasdieniai maisto produktai kaip kiauliena, vištiena, kava, kečupas, aliejus, makaronai, vanduo ir kt. Dalis į sąrašą patekusių prekių, kurių kainos lyginamos su kainomis Lenkijoje, yra gamintojų prekės ženklai, kaip „Jacobs Kronung“, „Heinz“, „Pepsi“, kiti – vietinės alternatyvos itin maža kaina. Nepriklausomi kainų rinkėjai Suvalkuose, kur dažniausiai apsiperka Lietuvos pirkėjai, lygina įprastas, reguliarias produktų kainas be akcijų.

Šių, kampanijai priklausančių prekių, ir „Maximoje“ netgi nei Lenkijoje pigesnių prekių nuo kampanijos pradžios, t. y. per kiek daugiau nei mėnesį – nupirkta daugiau nei 3 milijonai vienetų.

Lietuviška mėsa – netgi pigiau už lenkišką

Apsipirkdami didžiausiame lietuviškame prekybos tinkle pirkėjai gauna papildomų naudų, nes „Maximose“ lenkiškomis kainomis beveik visada parduodama šviežia lietuviška mėsa, tai apskritai vienas populiariausių maisto produktų prekių „Patikrinta Lenkijoje“ sąraše. O pasižadėjusi užtikrinti tokias pat ar net mažesnes kainas nei Lenkijoje, „Maxima“ mažina lietuviškos šviežios mėsos kainą ir parduoda ją už tiek, kiek Lenkijoje pigiausiai kainuoja lenkiška mėsa.

Pavyzdžiui, lietuviška atšaldyta kiaulienos mentė be kaulo „Maximos“ parduotuvėse Lietuvoje kainuoja 2,49 euro už kilogramą. Lenkijos prekybos tinkluose, kurie turi analogišką, tiesa, jau lenkišką, prekę, jos kainos už kilogramą siekia 2,84 arba 3,07 euro. Lietuvos prekybos tinkluose („Maxima“ savo kainas lygina su „Norfa“, „Iki“, „Rimi“ ir „Lidl“ kainomis) kiaulienos mentės kilogramo kaina svyruoja nuo 2,84 iki 3,8 eurų už kilogramą.  

Panaši situacija ir su lietuvių pirkėjų mėgstama atšaldyta kiaulienos sprandine be kaulų. Lietuviškos mėsos „Maximoje“ kainuoja 2,89 euro, Lenkijoje – 4,02 euro, kituose Lietuvos prekybos tinkluose – nuo 3,99 iki 4,99 eurų.

Gerokai mažiau nei Lenkijoje ir vos ne dvigubai pigiau nei viename Lietuvos prekybos tinklų, „Maximose“ kainuoja ir šviežia lietuviška kalakutų filė. Kilogramą jos „Maximoje“ galima įsigyti už 4,99 euro, Lenkijos tinkluose – už 5,21 euro, o kitų Lietuvos prekybos tinklų parduotuvėse, turinčiuose tokią pat prekę – už 6,24 ar net 8,35 euro.

Vienas pavyzdžių, kaip skiriasi populiarių prekės ženklų kainos: originalus „Heinz“ pomidorų padažas „Maximoje“ kainuoja 2,59 euro, kai Lenkijoje – 2,60 euro, o kitų tinklų parduotuvėse kainos svyruoja nuo 2,60 iki 3,25 euro.

„Mažos prekės garantija“ prekės – populiariausios

Kampanija „Mažos kainos garantija. Patikrinta Lenkijoje“ yra prekybos tinklo „Maxima“ anksčiau, dar šių metų vasarį, pradėtos kampanijos „Mažos kainos garantija“ dalis. Tuo metu prekybos tinklas įsipareigojo lyginti 1000-io vienų iš populiariausių, dažniausiai pirkėjų perkamų, prekių kainas su kainomis kitų didžiųjų prekybos tinklų „Norfa“, „Iki“, „Rimi“ ir „Lidl“ parduotuvėse.

Kampanijos metu Lietuvoje ir Lenkijoje stebimos ir „Maximos“ Lietuvoje piginamos prekės, praėjus trim mėnesiams nuo kampanijos starto sudaro daugiau nei ketvirtadalį (27,4 proc.) „Maximos“ parduodamų prekių. Per savaitę prekių iš šio sąrašo nuperkama vidutiniškai po 661 tūkst. vienetų. Iš viso nuo kampanijos pradžios nupirkta per 130 mln. šių stebimų ir piginamų prekių.   


Apie bendrovę „Maxima LT“

Bendrovė „Maxima LT“ šiuo metu Lietuvoje valdo 237 „Maxima“ parduotuves, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: