„Maximos“ garantuotos mažos kainos pirkėjams jau sutaupė pusę milijono eurų
2017 m. kovo 21 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Praėjus mėnesiui nuo kampanijos „Mažos kainos garantija“ pradžios „Maxima“ pirkėjai jau sutaupė beveik pusę milijono eurų. „Maxima“ skaičiuoja, kad bent po vieną prekę su garantuojama maža kaina įsigijo absoliuti dauguma prekybos tinklo pirkėjų.

Per mėnesį prekybos tinklas, stebėdamas kitų keturių tinklų – „Rimi“, „Iki“, „Lidl“ ir „Norfa“ – kainas, sumažino 153 prekių kainas. Likusių 847 prekių iš tūkstančio perkamiausių kainos „Maximos“ parduotuvėse jau buvo tokios pat arba mažesnės negu kituose didžiuosiuose prekybos tinkluose. Per mėnesį dalies prekių kainas „Maxima“ keitė net iki septynių kartų. Iš to prekybos tinklo atstovai daro išvadą, jog konkurentai reagavo į „Maximos“ veiksmus ir konkuruodami taip pat mažino kai kurių prekių kainas.

„Reagavo ne tik konkurentai, tačiau ir pirkėjai įvertino „Mažos kainos garantijos“ naudą. Savo vartotojams davėme pažadą, kad visas tūkstančio prekių krepšelis bus pigiausias „Maximos“ parduotuvėse. Dėl to, pastebėję konkurentų veiksmus, piginame prekes tol, kol esame tikri, kad kiekviena prekė atskirai iš tūkstančio perkamiausių „Maximose“ kainuoja tiek pat arba mažiau nei kitų tinklų parduotuvėse“, – sako Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.

Daugiausia sutaupė tie pirkėjai, kurie pirko vaisius, daržoves ar pieno produktus, pažymėtus „Mažos kainos garantijos“ ženklu, mat būtent šie produktai per pirmąjį kampanijos mėnesį pigo ir daugiausiai, ir dažniausiai. Pavyzdžiui, trečdaliu pigo smulkiavaisiai (32 proc.) ir įprasti sveriami pomidorai (30 proc.), burokėliai (28 proc.) ir svogūnai (29 proc.), ketvirtadaliu (24 proc.) – ilgavaisiai agurkai, apie penktadaliu – citrinos (22 proc.) ir plautos morkos (21 proc.).

Po 16 proc. pigo raugintos „Gamtos“ pasukos ir „Rokiškio“ brandintas sūris, kiek daugiau nei dešimtadaliu mažinta 9 proc. riebumo „Mū“ varškės kaina (pigo 13 proc.) ir 45 proc. riebumo „Rokiškio“ fermentinio sūrio (11 proc.) ir kt.

Suskaičiuota, kad prekės iš „Mažos kainos garantijos“ sąrašo pirkėjų krepšeliuose sudaro 26,5 proc. visų pirkinių, o jų pardavimas per kampanijos mėnesį išaugo bent 5 proc., lyginant atitinkamą laikotarpį iki kampanijos pradžios.

Kampanija „Mažos kainos garantija“ startavo vasario 21 dieną. Jos tikslas yra užtikrinti nuolat mažas 1 000 populiariausių produktų kainas, kad būtent „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse jos būtų ne didesnės nei keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“.

Kainos be akcijų ir nuolaidų du kartus per savaitę tikrinamos minėtų konkurentų parduotuvėse ir jei kuri nors prekė kitur kainuoja mažiau – „Maxima“ mažina savo kainą. Kainų surinkimo ir lyginimo skaidrumą užtikrina du nepriklausomi partneriai.

Į 1 000 populiariausių prekių sąrašą pateko produktai iš daugiau nei 10 produktų grupių, kurie yra patys mėgstamiausi, perkamiausi, pavyzdžiui, bananai, cukrus, kava, pieno produktai, taip pat populiariausia buitinė chemija, kosmetika ir kt.


Apie bendrovę „Maxima LT“

Bendrovė „Maxima LT“ šiuo metu Lietuvoje valdo 237 „Maxima“ parduotuves, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: