„Maximose“ atpigo beveik 80 pieno produktų
2015 m. sausio 12 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklas „Maxima“ pirmasis Lietuvoje inicijuoja pieno produktų pigimą. Tinklo parduotuvėse šiandien nukrito beveik 80 skirtingų pavadinimų pieno produktų kainos. Bendrovė „Maxima LT“ sėkmingai susiderėjo su vienu didžiausiu savo pieno produktų tiekėjų „Rokiškio pienas“, kad jau nuo šiandien jų tiekiama produkcija „Maxima“ parduotuvėse kainuotų vidutiniškai 8 proc. mažiau.

Pigiau nuo šiandien „Maxima“ parduotuvėse galima nusipirkti 76 skirtingų pavadinimų „Rokiškio pienas“ produktų: pieno, sviesto, jogurto, varškės, sūrio ir kitų. Prekybos tinklas šiuo metu dėl mažesnių kainų derasi ir su kitais didžiaisiais pieno produktų perdirbėjais. Pieno produktų kainos mažinamos dėl pasaulinėje rinkoje tendencingai krentančių pieno supirkimo kainų.

„Nuolat ieškome galimybių, kaip savo pirkėjams pasiūlyti geriausią rinkoje maisto produktų kainą. Atsižvelgdami į tai, kad pasaulinėje pieno rinkoje nuosekliai krenta kainos, ėmėme su savo tiekėjais ieškoti būdų kainas sumažinti ir Lietuvoje. Pirmiausiai dėl kainų mažėjimo pavyko susiderėti su „Rokiškio pienu“, šiuo metu kalbamės ir su kitais savo tiekėjais, siekdami, kad mūsų klientai mėgstamus produktus galėtų įsigyti ir vartoti pigiau“, – sako „Maxima LT“, UAB, Komercijos direktorė Nijolė Penkovskienė.

„Rokiškio pieno“ produkcijos kainos sumažintos visose 232 „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje. Kai kurių jų kainos krito net iki penktadalio. Tarp labiausiai atpigusių produktų – dauguma grietinės rūšių, kai kurie varškės sūrėliai, lydytas ir fermentinis sūris, pienas, varškė, jogurtas.

232 prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, juose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.

Pasidalink: