Palygino pusmečio kainas: labiausiai pigo daržovės, varškės produktai ir miltai
2018 m. liepos 30 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ suskaičiavo, kad per pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai atpigo vaisiai ir daržovės: česnakai, cukinijos, porai ir mandarinai. Iš bakalėjos prekių didžiausias kainų kritimas užfiksuotas miltams, pomidorų sultims, cukrui bei majonezui. Tuo tarpu pieno produktų kategorijoje labiausiai pigo sūris, varškė bei glaistyti sūreliai. Tokie kainų pokyčiai užfiksuoti prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse, palyginus 2018 ir 2017 pirmų pusmečių kainas.

„Pagrindiniai pirkėjų apsisprendimą lemiantys veiksniai visada būna platus mėgstamų prekių, ypač šviežio maisto, asortimentas, jų kokybė ir tinkama kaina. Šių metų pirmą pusmetį pirkėjams naudingi kainų pokyčiai užfiksuoti vaisių ir daržovių skyriuose. Nors juos daugiausiai nulėmė sezoniškumas bei klimato sąlygos, visgi ir ilgametis glaudus bendradarbiavimas su tiekėjais leidžia pirkėjams kai kuriuos produktus pasiūlyti pigiau nei jie kainavo praėjusių metų pirmą pusmetį. Pirkėjai pastebi šiuos kainų pokyčius ir į juos reaguoja vis dažniau apsilankydami parduotuvėse“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Anot jos, daržovių ir vaisių skyriuose užfiksuotas reikšmingiausias – net 10–49 proc. siekiantis – kainų mažėjimas. Daugiausiai per pirmą šių metų pusmetį atpigo česnakai (49 proc., arba vidutiniškai 2,20 euro), žaliosios cukinijos (41 proc., arba vidutiniškai 0,51 euro), porai (40 proc., arba vidutiniškai 0,89 euro), mandarinai (37 proc., arba vidutiniškai 0,68 euro), maži raudonieji greipfrutai (32 proc., arba vidutiniškai 0,50 euro) bei salotos vazonėlyje (32 proc., arba vidutiniškai 0,23 euro).

Pieno produktų kategorijoje 2018 pirmą pusmetį, palyginti su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, užfiksuotas 10–27 proc. kainų mažėjimas. Daugiausiai pigo karvių pieno sūris (27 proc., arba vidutiniškai 0,35 euro), vanilinė varškė (27 proc., arba vidutiniškai 0,87 euro), pusriebė varškė (18 proc., arba vidutiniškai 0,12 euro), Brie sūris (17 proc., arba vidutiniškai 0,16 euro) bei glaistyti šokoladiniai sūreliai (15 proc., arba vidutiniškai 0,06 euro).

Bakalėjos prekių kategorijoje pirmą pusmetį užfiksuotas 10–34 proc. kainų mažėjimas. Labiausiai atpigo kvietiniai miltai (34 proc., arba vidutiniškai 0,29 euro), pomidorų sultys (28 proc., arba vidutiniškai 0,31 euro), cukrus (25 proc., arba vidutiniškai 0,17 euro), makaronai (24 proc., arba vidutiniškai 0,11 euro), majonezas (22 proc., arba vidutiniškai 0,61 euro), margarinas (21 proc., arba vidutiniškai 0,21 euro), razinos (16 proc., arba vidutiniškai 0,10 euro) bei augalinis aliejus (15 proc., arba vidutiniškai 0,17 euro).

V. Drulienė teigia, jog „Maxima“ nuolatos siekia užtikrinti, kad pirkėjai parduotuvėse rastų visas reikalingiausias prekes už geriausią kainą. Prekybos tinklas laikosi „Mažos kainos garantijos“ – tūkstančiui perkamiausių prekių užtikrinamos žemiausios kainos Lietuvoje, t.y. jei kitame prekybos tinkle kuri nors prekė randama už mažesnę kainą, „Maxima“ iškart sumažina įprastas kainas ir savo parduotuvėse. Dalies populiarių prekių kainos lyginamos ne tik su Lietuvos, bet ir Lenkijos prekybos tinklų kainomis.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 245 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: