Pavasarinė šiluma davė startą griliaus patiekalų sezonui
2018 m. balandžio 30 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Šiemet anksti palepinusi pavasarinė šiluma paskatino tautiečius išeiti į lauką ir pasimėgauti viliojančiais čia pat kepamo maisto skoniais ir kvapais. Šių metų kovo ir balandžio mėnesiais parduota 17 proc. daugiau ant griliaus kepti tinkamų produktų nei pernai tuo pačiu metu, rodo „Maximos“ duomenys.

„Vos atšilus orams, jau nuo kovo mėnesio pradžios, fiksuojame išaugusią mėsos produktų paklausą. Kaip ir įprasta, dažniausiai klientai renkasi šviežią vištieną ir kiaulieną, ypač tinkamą kepti ant griliaus. Tikimės, kad geri orai lepins visą šiltąjį sezoną ir mūsų klientai ir toliau galės mėgautis gardžiais, ant laužo liepsnos keptais patiekalais“, - sako V. Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Pastaruosius trejus metus specialių gaminių, skirtų kepti ant laužo, paklausa išliko stabili. Tačiau smarkiai šoktelėjo paukštienos dešrelių, skirtų kepti ant laužo, paklausa. Palyginus praėjusių metų pavasario pardavimų duomenis su šių metų, minėtų gaminių jau parduoda 1,8 karto daugiau, o lyginant su 2016 m. – net 3 kartus daugiau.

„Būtų galima išskirti tris pirkėjų grupes – tie, kurie perka šviežią mėsą ir ją ruošia patys, tie, kurie perka jau pagamintus šašlykus ir kitus marinuotus, kepimui jau paruoštus gaminius, ir tie, kurie renkasi dešreles, tinkamas kepti ant laužo. Fiksuojame, jog klientų, kurie patenka į dvi pastarąsias grupes, daugėja ir džiaugiamės galėdami jiems pasiūlyti platų, jau paruoštų ant laužo kepti gaminių pasirinkimą“, – priduria V Drulienė.

Pirkėjai taip pat vis dažniau renkasi jautieną. Šį balandį fiksuoti net 26 proc. didesni jautienos pardavimai nei pernai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 245 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: