Pavasarinės „Maisto banko“ akcijos metu dosniausi buvo „Maxima“ pirkėjai
2015 m. kovo 23 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

„Maxima“ pirkėjai ir šiemet pasižymėjo dosnumu – pavasarinės „Maisto banko“ akcijos metu jie paaukojo maisto produktų už daugiau nei 124 tūkst. eurų (daugiau nei 400 tūkst. litų). Tai yra daugiau nei 40 proc. visos per akciją surinktos paramos maisto produktais.

Šiemet kasmetinė pavasarinė „Maisto banko“ akcija vyko net 143 „Maxima“ parduotuvėse. Skaičiuojama, kad vidutiniškai vienoje „Maxima“ parduotuvėje per visą savaitgalį buvo paaukota beveik tūkstantis įvairių ilgai negendančių maisto produktų. Skurdžiai gyvenančioms šeimoms buvo prašoma aukoti įvairių kruopų, dribsnių, makaronų, aliejaus, margarino, miltų, konservų ar kitų ilgai negendančių maisto produktų.

Pavasarinės akcijos metu daugiausiai aukojo didžiųjų miestų gyventojai –  Vilniuje maisto produktų paaukota už daugiau nei 24 tūkst. eurų, Kaune – 20 tūkst. eurų, o Klaipėdoje – už beveik 6 tūkst. eurų. Vidutiniškai kiekvienas aukojęs „Maxima“ pirkėjas „Maisto bankui“ pirko maisto už 2,03 euro.

Išskirtinai „Maxima“ klientams taip pat buvo suteikta galimybė paaukoti ne tik maisto produktų, bet ir skirti 1,45 eurus (5 litus), kasoje pateikus specialią „Maisto banko“ savanorių dalinamą skrajutę. Tokiu būdu buvo surinkta beveik 4 tūkst. eurų – tai yra ketvirtadaliu daugiau nei kainavo maisto produktai, paaukoti prekybos centre „Akropolis“ įsikūrusioje „Maxima“ parduotuvėje.

„Norime padėkoti savo klientams, kurie jau penkerius metus aktyviai dalyvauja „Maisto banko“ akcijose ir kasmet paaukoja vis daugiau produktų sunkiai besiverčiančioms šeimoms. Pavasarinės akcijos metu taikėme specialias nuolaidas „Maisto bankui“ reikalingiems produktams, taip stengdamiesi dar aktyviau prisidėti prie šios itin svarbios socialinės akcijos“, – sako MAXIMA LT, UAB Generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

„Maisto banko“ duomenimis, akcijos daviniai aktualūs kas penktai Lietuvos šeimai – tiek gyventojų šalyje patiria skurdo riziką. Paaukotas maistas atiteks vienišoms mamoms bei daugiavaikėms šeimoms, bedarbiams, pensininkams ir neįgaliesiems. Surinktus maisto produktus socialinės organizacijos pradės dalinti dar prieš Šv. Velykas.

„Maxima“ parduotuvės sudaro beveik 40 proc. visų prekybos vietų šalyje, kuriose vyksta du kartus per metus – rudenį ir pavasarį – inicijuojamos „Maisto banko“ akcijos. „Maisto banką“ „Maxima“ remia jau penkerius metus, per kuriuos tinklo parduotuvėse paaukota maisto jau už daugiau kaip 1,5 mln. eurų.

Be pavasarinių ir rudeninių maisto aukojimo akcijų, „Maxima“ remia „Maisto banką“ tris kartus per savaitę atiduodama sezonines daržoves bei vaisius, kurie dėl tinkle taikomų aukštų kokybės standartų nepasiekia parduotuvių lentynų.

Šiuo metu „Maxima“ prekybos tinklui priklauso 229 „Maxima“ parduotuvės Lietuvoje, kasdien jose apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų.

Pasidalink: