Perkamos šviežios mėsos karaliene tapusi vištiena neužleidžia pozicijų
2018 m. gegužės 18 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Įprasta manyti, kad populiariausia šviežios mėsos rūšimi Lietuvoje yra kiauliena. Tačiau dėl tarp tautiečių sparčiai populiarėjančių sveikos mitybos tendencijų, pirmąją poziciją jau antri metai iš eilės išlaiko šviežia vištiena. Prekybininkai pastebi, kad šviežios vištienos pardavimai kasmet tendencingai išauga dešimtadaliu. Be to, pirkėjai vis dažniau išbando naujoviškus šviežios vištienos produktus: šlaunų mėsą, blauzdeles be sąnario bei filė gabaliukus.

„Lietuviai ypač vertina šviežią mėsos produkciją, o tai, kad vištiena šioje kategorijoje neužleidžia pirmaujančių pozicijų, rodo, jog žmonės vis labiau linkę rinktis sveikesnį gyvenimo būdą. Besikeičiančius šviežios mėsos vartojimo įpročius pirmiausiai formuoja sparčiai populiarėjanti sportavimo ir judėjimo kultūra. Aktyviai ar reguliariai sportuojantys žmonės dažniau renkasi šviežios vištienos produktus ne tik dėl jai būdingų sveikesnių maistinių savybių, bet ir dėl greitesnio bei patogesnio šios mėsos paruošimo galimybių“, - teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Didžiausiame lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ šių metų sausio-balandžio mėnesiais šviežios vištienos produkcijos nupirkta 9 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu metu ir 15 proc. daugiau nei analogišku laikotarpiu 2016 metais. Vertinant bendrą kiekį, praėjusiais metais šviežios vištienos nupirkta maždaug 40 proc. daugiau nei šviežios kiaulienos.

Anot „Maximos“ komercijos vadovės, šviežios vištienos kategorijoje auga ir netradiciškai pateiktos produkcijos paklausa. „Su augančia šviežios vištienos paklausa, plečiasi ir jos asortimentas. Pastebėjome, jog pirkėjai vis dažniau išbando tokius vištienos produktus, kurie bent jau prieš kelis metus nesusilaukdavo didesnio dėmesio. Žmonės noriai perka vištienos petukus, šlaunų mėsą, filė gabaliukus. Taip pat vis labiau populiarėja kepimui paruošta, nemarinuota, tačiau tik prieskoniais įtrinta vištiena. Ji paklausiausia tarp greitą gyvenimo būdą propaguojančių žmonių“, - sako V. Drulienė.

„Maximos“ duomenimis, pirkėjų krepšeliuose vis dažniau galima pastebėti šviežios mėsos rūšių, kuriomis pirkėjai seniau buvo linkę pasilepinti tik per didžiąsias šventes, o dabar jau įtraukia ir į kasdienį racioną. Šviežios kalakutienos per šių metų sausio-balandžio mėnesius parduota vidutiniškai 30 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Pastebimai populiarėja ir paukštienos šašlykai – jų per šių metų keturis mėnesius nupirkta net 70 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 245 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: