Pirkėjai toliau renkasi lietuvišką produkciją: atskleidė, kodėl ją vertina
2021 m. kovo 02 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Lietuvoje pagaminta produkcija užima didelę dalį pirkėjų krepšeliuose. Kaip rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenys, šiemet per pirmuosius du metų mėnesius iš viso parduota daugiau nei 47 tūkst. tonų vietos gamintojų prekių. Pasak „Maximos“ atstovų, šis skaičius yra ne tik įrodymas, kad lietuviška produkcija itin vertinama, bet kartu ir paskata minėtų gaminių asortimentą dar labiau išplėsti, toliau išlaikant aukščiausią kartelę produkcijos kokybei.

Siūlo tai, ko pageidauja lietuviai

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė atskleidžia, kad lietuviškos produkcijos pirkėjai kasmet įsigyja daugiau nei 350 tūkst. tonų.

Pašnekovė neslepia, kad didžiulė lietuviškos produkcijos pasiūla yra viena iš „Maximos“ sėkmės paslapčių. Tokia strateginė kryptis puikiai vertinama ir pačių pirkėjų, kadangi jų pirkinių krepšeliuose didžiąją dalį sudaro vietiniai gaminiai.

„Mūsų parduotuvėse galima rasti platų asortimentą įvairaus tipo lietuviškų prekių, vis tik dominuojančias pozicijas užima šviežio maisto produktai. Beje, būtent pastarieji sudaro didžiąją dalį siūlomo asortimento. Pavyzdžiui, 2020 m. apie 62 proc. visų pirkėjų nuperkamų šviežių maisto produktų buvo lietuviški. Tokiai statistikai įtakos turėjo ir mūsų inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, kurios metu kartu su gamintojais sumažinome beveik tūkstančio lietuviškų prekių kainas, taip siekdami užkurti ir palaikyti šalies ekonomiką“, – detalizuoja E. Dapkienė.

Tautiečių namuose – lietuviško daržo gėrybės

Šių metų pradžioje, kaip įprasta, tarp populiariausių lietuviškų prekių kategorijų dominuoja vietiniai pieno produktai, duonos gaminiai bei daržovės. Tautiečiai taip pat noriai renkasi šviežią mėsą bei paukštieną, konditerijos, kulinarijos gaminius, šaldyta produkciją.

„Šiemet vien lietuviško pieno produkcijos ir duonos gaminių per beveik pilnus du pirmuosius mėnesius atitinkamai pardavėme 9,8 tūkst. ir 8,3 tūkst. tonų. Beje, lyginant su 2020-ųjų pradžia, šiais metais net 71 proc. išaugo šaldytų veganiškų prekių pardavimai, 62 proc. – šaldytų miltinių patiekalų pardavimai. Derėtų pažymėti, kad 29 proc. didėjo ir mūsų ypatingame „Linkėjimai iš kaimo“ skyrelyje randamos produkcijos populiarumas. Pastaroji yra gaminama tiek didžiųjų, tiek ir smulkiųjų vietos ūkininkų bei šiandien yra itin vertinama pirkėjų už tradicinį, bet išskirtinį lietuvišką skonį“, – kalba E. Dapkienė.

Žvelgdama į 2021 m. pradžią, prekybos tinklo „Maxima“ atstovė taip pat pažymi, kad pirkėjų įpročiams neišvengiamai įtakos padarė ne tik besitęsiantis karantinas ir dėl to dažniau įsigyjama ilgesnio vartojimo lietuviška produkcija.

E. Dapkienė priduria, kad ypač šiemet padidėjo ir įvairių sėklų, vazonėlių daiginimui, trąšų pardavimai, kurie taip pat nulemti pandemijos ir judėjimo suvaržymų.

„Natūralu, kad daug laiko praleisdami namuose, tautiečiai ieško vis naujų užsiėmimų. O metų pradžia – puikus metas pradėti ruoštis artėjančiam pavasariui ir užsiimti sodininkyste. Visgi, nors nemaža dalis tautiečių pasiryžę patys savo namuose užsiauginti lietuvišką sodą, kita dalis renkasi kiek paprastesnę alternatyvą – jie mėgaujasi mūsų parduotuvių lentynose randamų lietuviškų daržovių derliumi, kuris žiemos sezonu taip pat jau nebestebina“, – sako „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė E. Dapkienė.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: