Pirkėjų pageidavimu „Maxima“ reguliarių kainų etiketės vėl bus baltos
2016 m. liepos 29 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse nuo rugpjūčio mėnesio grąžinama anksčiau galiojusi kainų etikečių žymėjimo tvarka. Reguliarias kainas nuo šiol vėl žymės baltos kainų etiketės, o akcijas, kaip ir iki šiol - raudonos. Toks sprendimas buvo priimtas, atlikus lojalių pirkėjų apklausą ir įsiklausius į jų rekomendaciją reguliarias prekių kainas žymėti balta spalva.

„Norime, kad mūsų pirkėjams parduotuvėse būtų aišku, patogu, jie galėtų greitai apsipirkti ir rasti viską, ko reikia. Nuolat vykdome apklausas įvairiais mums ir pirkėjais svarbiais klausimais ir stengiamės atsižvelgti į jų nuomonę. Mums taip pat svarbu, kad pirkėjai suprastų, jog konkurencingos kainos „Maxima“ tinklo parduotuvėse yra visuomet, ne tik tuomet, kai taikome nuolaidas bei akcijas. Pirkėjų teigimu, reguliarios kainos žymėjimas balta spalva jiems yra aiškesnis“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komercijos vadovas Paulius Dambrauskas.

„Maxima“ parduotuvėse baltos reguliarių kainų etiketės geltonomis buvo pakeistos praėjusių metų spalio pabaigoje, kai buvo keičiamos paskutinės dvivaliutės kainų etiketės į etiketes vien tik su euru. Buvo siekiama padėti pirkėjams lengviau priprasti prie kainų žymėjimo etiketėse eurais, kad kainos būtų kuo aiškesnės ir gerai įskaitomos. Tačiau, praėjus pusmečiui po reguliarių kainų etikečių spalvos pakeitimo iš baltos į geltoną, paaiškėjo, kad toks sprendimas nepasiteisino. Prekybos tinklas „Maxima“ atliko tyrimą, norėdami išsiaiškinti, ar pirkėjams toks reguliarių kainų žymėjimas yra patogus. Tyrimas parodė, kad tik 52 proc. pirkėjų buvo tikri, jog žino, kokios spalvos etiketėmis yra žymimos reguliarios prekių kainos „Maxima“ parduotuvėse. Likusieji pirkėjai abejoja, kad žino, arba teigia nežinantys.

Apklausa taip pat parodė, kad daugumos (80 proc.) pirkėjų teigimu, reguliarių prekių žymėjimas baltos spalvos etiketėmis jiems būtų aiškesnis ir lengviau suprantamas. 17 proc. paminėjo geltonos spalvos etiketes, tik 1 proc. – raudonos. Lojalių pirkėjų apklausa internetu atlikta balandžio pabaigoje, joje dalyvavo 334 25–60 metų respondentai iš visos Lietuvos.

Šiuo metu bendrovė „Maxima LT“ valdo 235 „Maxima“ parduotuves Lietuvoje, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pasidalink: