Šią žiemą lietuviai pasitiks su didesnėmis konservų atsargomis
2016 m. spalio 03 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Remiantis prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenimis, šiemet ateinantį žiemos sezoną šalies pirkėjai pasitiks su pastebimai gausesnėmis konservuotų daržovių, vaisių ir uogų atsargomis. Lyginant su praėjusių metų duomenimis, šiemet konservavimui skirtų prekių pardavimai išaugo daugiau nei dešimtadaliu. Be to, konservavimo sezonui pirkėjai pradėjo ruoštis net keliais mėnesiais anksčiau.

„Tradiciškai, įsibėgėjant rudeniui, lietuviai aktyviau kaupia vasaros metu užderėjusias sodo ir daržo gėrybes. Įdomu tai, kad šiemet pirkėjai ne tik dažniau įsigyja konservavimui skirtų prekių – stiklainių, hermetinių indų, bet ir pradėjo tai daryti kur kas anksčiau. Kitaip nei ankstesniais metais, šių prekių paklausos augimą fiksavome jau birželio mėnesį, kai paprastai jų pardavimai ūgteli rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento vadovas Rosvaldas Gorbačiovas.

Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, šį rudenį konservavimui skirtų indų ir priemonių pardavimai išaugo 11 proc. Pirkėjai dažniau įsigyja įvairaus dydžio konservams ar uogienėms skirtus stiklainius, ilgalaikiam konservavimui pritaikytus dangtelius. Nemažėja ir konservavimui skirtų prieskonių ir jų mišinių pardavimai.

O štai uogų, daržovių ar prieskoninių žolelių šaldymui skirtų hermetinių indų pardavimai labiausiai augo birželį. Lyginant su 2015 m. birželio mėnesio duomenimis, šių metų vasaros pradžioje hermetinių indų pardavimai augo net trečdaliu.

Pasak R. Gorbačiovo, vis labiau populiarėjančiai konservavimo praktikai įtakos turėjo ne tik vasaros derlius, bet ir kintantys šalies gyventojų įpročiai. „Pastebime, kad pirkėjai vis dažniau renkasi šviežius ir vietinius produktus. Todėl natūralu, kad artėjant šaltajam sezonui šiųmetį derlių norima išsaugoti ilgesniam laikui“, – pastebi R. Gorbačiovas.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pasidalink: