Stilistė Viktorija Šaulytė: pavasariui ruoškitės jau dabar
2018 m. vasario 22 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Artėjantis pavasaris, ko gero, yra vienas laukiamiausių metų laikų – atbunda gamta, ilgėja dienos, daugėja saulės spindulių. Kad laukimas būtų dar malonesnis, stilistė Viktorija Šaulytė siūlo jau dabar rūpintis drabužiais ir aksesuarais, kuriuos norėsite dėvėti naują sezoną. Tuomet, atėjus pavasariui, beliks tik nusimesti storą paltą ir džiaugtis pagaliau atėjusia šiluma bei stilinga išvaizda. Būtent dėl to stilistė dalinasi artėjantį pavasarį vyrausiančiomis aprangos tendencijomis ir įvardija madingiausius drabužius bei jų derinius.

„Kiekvieną sezoną dizaineriai ir stilistai stengiasi pateikti naujienų – pristato tendencijas, naujus drabužių derinius, įvardina madingiausius aksesuarus, tačiau kone visuomet yra dalykų, kurie niekada neišeina iš mados, arba po kurio laiko vėl sugrįžta. Šiais metais tą galime pasakyti apie vėl į madą sugrįžtančias plačias kelnes, smailianosius batelius ar vieno dydžio, geriau žinomus kaip „oversize“ stiliaus drabužius“, - sako žinoma stilistė ir tinklaraštininkė Viktorija Šaulytė.

Taip spalvoms ir langelių raštams

Apžvelgusi drabužių pasirinkimą „Maximoje“ stilistė sako, kad rinktis tikrai yra iš ko. Pavasariški drabužiai tikrai atitinka artėjančio šiltojo sezono madą.

„Posakis, kas per daug, tas kenkia, puikiai atitinka šio pavasario mados tendencijas. Vyraus spalvos, margi raštai, langeliai, rombai, tačiau svarbu nepersistengti. Ir ši taisyklė galioja visuomet. Jeigu langeliai yra madingi, nesirinkite šiuo raštu marginto viso drabužių derinio, nebent tikrai norite išsiskirti, tuomet languotas kostiumėlis – puikus pasirinkimas. Tačiau kasdienai tai gali būti akcentas, detalė. Pavyzdžiui, šalikas, švarkelis ar palaidinė. Taip pat svarbu paminėti, nors drabužių madas pristato garsūs dizaineriai ir stilistai, tikrai nereikia skubėti pirkti vardinių drabužių – jie diktuoja nuotaiką ir kryptį, o kiti gamintojai dažnai jomis seka“, - pataria stilistė.

Ji taip pat sako, kad būtent aksesuarai itin tinka drovesnėms ir mažiau linkusioms eksperimentuoti. Taip pat stiliaus detalės puikiai užbaigia visą drabužių derinį. Aksesuarus drąsiai galima rinktis ryškesnius, įdomesnius. Taip pat juos galima derinti prie vis skirtingų drabužių ir tai padės sutaupyti, o kas kartą sukuriamas įvaizdis bus vis kitoks.

„Šį pavasarį dominuos levandų, geltonai žalia, mėlyna, švelniai rožinė, alyvinė, bei visuomet madinga klasikinė raudona ir jos atspalviai. Taip pat juostos drabužių šonuose, odinės detalės, jau minėti langeliai“, - vardina stilistė.

Pats metas įsigyti

Apžvelgusi pavasario sezono tendencijas, stilistė V. Šaulytė įvardina 5 aprangos detales, kurios turėtų atsirasti kiekvienos moters spintoje ir kurias galima įsigyti visose didesnėse „Maximos“ parduotuvėse.

„O jeigu spalvos dar šiek tiek gąsdina, siūlau jas prisipratinti po truputį – pamėginti įsileisti tik ryškias detales į savo įvaizdį. O kai būsite pasiruošę, miksuokite ir pasitikėkit savimi. Nepamirškite, kad drabužiai puikiai gali atskleisti jūsų asmenybę“, - priduria V. Šaulytė.

Atsinaujinti pavasariui galima vos už kelis ar keliolika eurų

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ išplėtė kampaniją „Mažos kainos garantija“ ir nuo šiol ji taikoma ir drabužiams. Kampanijos drabužiai žymimi karuliais „Mažos kainos garantija“ ir geltonomis etiketėmis. Pirkėjai juos gali rasti visuose aprangos skyriuose didesnėse „Maximose“ visoje Lietuvoje („XX“ ir „XXX“ formato parduotuvėse).

Bent du kartus per savaitę nepriklausomi kainų rinkėjai tikrina ir lygina drabužių kainas „Maximoje“ su tos pačios rūšies, dydžio ir paskirties drabužių kainomis prekybos tinkluose „Iki“, „Rimi“, „Lidl“, „Norfa“ Lietuvoje. Jei randama, kad prekės kaina skiriasi, „Maxima“ mažina savo kainą.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 244 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: