Užtikrinus mažas įprastas kainas, kas antrai prekei taikyta ir papildoma nuolaida
2017 m. kovo 07 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Užtikrinęs mažas įprastines 1 000 perkamiausių prekių kainas, kurias žymi „Mažos kainos garantijos“ ženklu, prekybos tinklas „Maxima“ skelbia praėjusią savaitę net kas antrai iš šio sąrašo nupirktai prekei papildomai taikęs ir akcinę nuolaidą. Prekės iš populiariausiųjų tūkstančio minėtuoju laikotarpiu sudarė daugiau nei ketvirtadalį visų prekybos tinklo parduotuvėse apsilankiusių klientų pirkinių.

Lygiai prieš dvi savaites „Maxima“ paskelbė, jog visas 1 000 perkamiausių prekių krepšelis tinklo parduotuvėse kainuos ne daugiau lyginant su kitais keturiais didžiaisiais prekybos tinklais – „Rimi“, „Iki“, „Norfa“ ir „Lidl“. Antrąją kampanijos savaitę, tai yra nuo vasario 28 iki kovo 3 dienos imtinai, „Maxima“ minėtuose tinkluose rado pigiau ir sumažino dar 26 prekių kainas. Pirmąją savaitę jų buvo atpiginta 88.

„Panašu, kad pirkėjai pradeda jausti, jog pirkdami „Mažiausios kainos garantija“ pažymėtas prekes išleidžia mažiau, o nusiperka itin geros kokybės populiariausias prekes. Juk mūsų kas savaitę stebimų ir piginamų prekių sąraše – pamėgti Lietuvos tiekėjų gaminiai ir žinomų importuojamų prekės ženklų produktai. Antrąją savaitę perkamiausių produktų su „Mažos kainos garantijos“ ženklu nupirkta beveik 700 tūkst. vienetų daugiau, lyginant su įprasta savaite iki kampanijos pradžios. Tai iš tiesų reikšmingas augimas“, – sako Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.

Nupirkta 6,7 mln. vienetų populiariausių prekių

Pasak jos, pirkėjams svarbi žema jų pamėgtų prekių kaina, o be to, antrąją kampanijos savaitę „Maxima“ papildomai beveik kas antrai prekei (apie 46 proc.), kurias iš populiariausiųjų tūkstančio pirko pirkėjai, papildomai pritaikė ir akcines nuolaidas. Šių prekių kainos žymimos raudona spalva ir perbraukta kaina bei „Mažos kainos garantijos“ rėmeliu. Iš viso prekių iš populiariausiųjų tūkstančio pirkėjai per savaitę įsigijo per 6,7 mln. vienetų.

„Praėjusią savaitę taikėme nemažai nuolaidų šviežio maisto prekėms, dalis jų buvo ir iš „Mažiausios kainos garantijos“ sąrašo. Tai paaiškina ir faktą, kad pirmąją kampanijos savaitę labiausiai buvo perkamos bakalėjos prekės: kruopos, įvairūs prieskoniai, kava, arbata ir kitos ilgai galiojančios maisto prekės, o antrą savaitę pagal nupirktus kiekius be konkurencijos pirmavo prekės iš vadinamųjų šviežio maisto skyrių. Pastarosios minėtuoju laikotarpiu sudarė 74 proc. pirkėjų krepšelio. Tai vaisiai ir daržovės, pieno produktai, šviežia mėsa ir žuvis, duona, kiaušiniai“, – sako K. Meidė.

Pačios perkamiausios „Mažos kainos garantijos“ prekės praėjusią savaitę buvo bananai, glaistyti sūreliai „Magija“, bulvės, pomidorai, morkos.

Kaip veikia „Mažos kainos garantija“?


Apie bendrovę „Maxima LT“

Bendrovė „Maxima LT“ šiuo metu Lietuvoje valdo 237 „Maxima“ parduotuves, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pasidalink: