Vieniems šventinis laikotarpis – proga įrodyti meistriškumą, kitiems – atsipalaiduoti nuo virtuvės rūpesčių
2018 m. gruodžio 21 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Ant šventinio stalo Lietuvoje dalis patiekalų yra tradiciniai, nekintantys metų metais. Kita dalis valgių – šviežių skonių atradimai, kurie nustebina ir namiškius, ir svečius. Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys rodo, kad šventiniu laikotarpiu konditerijos gaminių paklausa padidėja trečdaliu, kulinarijos gaminių parduodama maždaug penktadaliu daugiau, o duonos kepėjai ir mėsos tiekėjai taip pat turi daugiau darbo ir naujų receptų.

Lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ dirbantys kulinarijos ir konditerijos meistrai šventėms paruošė kelias dešimtis išskirtinių receptų. Kvepiantys mėsos gaminiai ir šviežia duona, burnoje tirpstantys tortai ir pyragai šiemet gali tapti ryškiu šventinio stalo akcentu.

„Švieži ir kokybiški produktai, atsidūrę mūsų meistrų rankose, virsta pirkėjų šventės dalimi. Produktų įvairovė atspindi, kad Kalėdoms ruošėmės ilgai ir kruopščiai, išplėtėme pasirinkimų laisvę ir žmonėms, kurie mėgsta šventines vaišes pasigaminti patys, ir pirkėjams, kurie labiausiai vertina garantuotą rezultatą – įsimintiną skonių derinį“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė. Ji atkreipia dėmesį, kad šių metų gruodį lyginant su pernai „Meistro kokybės“ kulinarijos gaminių paklausa buvo 15 proc. didesnė, o pyragų ir kitų miltinės konditerijos meistrų gaminių nupirkta beveik 14 proc. daugiau. Iš viso šiemet savo pirkėjams „Maxima“ pasiūlė daugiau negu 2400 skirtingų produktų, pažymėtų „Meistro kokybė“ ženklu. Pasak V. Drulienės, auganti šventinių gaminių paklausa patvirtina tendenciją, jog žmonės nori kuo mažiau laiko skirti ruošai, o daugiau – šeimai, bendravimui ir geriems darbams.

Pirkėjų dėmesys ir išskirtinių gaminių populiarumas skatina „Maximos“ meistrus improvizuoti ir kurti. Prieš Kalėdas maisto gamybos technologai išplėtė šviežių gaminių asortimentą, kuriame greta tradicinių patiekalų pasiūlė naujovių. „Šventinis, marinuotas avienos kumpis su daržovėmis, kiaulienos sprandinės suktinis su apelsinais ir rozmarinais, marinuotas kiaulienos mentės didkepsnis su brandintais pipirais ar kukurūzinis viščiukas „Smoke House“, – keletą naujų patiekalų įvardija „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Pagaminti bet kurį iš siūlomų patiekalų namuose prireiktų nemažai laiko ir pastangų. „Savo ruožtu „Meistro kokybė“ yra puikaus rezultato garantija ir leidžia brangų laiką skirti šeimai, giminėms ir draugams. Kalėdoms paruošėme šviežių patiekalų, kurie atitinka įvairių klientų poreikius“, – teigia V. Drulienė.

Iš viso „Maxima“ parengė net 58 „Meistro kokybės“ naujienas ir apie 400 kitų maisto prekių išskirtinai Kalėdoms.  Pavyzdžiui, kepinių skyriuje skonių įvairovė prasideda nuo užkandžiams tinkančios juodos ruginės duonos, pagardintos rūkyta šonine ir svogūnais, o desertų lėkštes gali pasiekti medaus ir cinamono skonio keksiukas „Eglutė“, migdoliniai skanėstai ar pyragas su aguonų įdaru.

Konditerijos skyriuose – taip pat daugiau negu dešimt išskirtinai Kalėdoms pateikiamų natūralių skonių derinių: tortai, pyragai, pyragaičiai. Gaminiai – skirtingų dydžių, tad tinkamų vaišių galima pasirinkti tiek gausiai, tiek mažesnei žmonių kompanijai. Anot V. Drulienės, šiemet „Maximos“ šventiniai gardumynai pasižymi tuo, kad yra dekoruoti minimaliai, tačiau itin estetiškai.

Lietuviško prekybos tinklo klientai „Meistro kokybės“ kulinarijos bei konditerijos gaminius gali užsisakyti ir atsiimti pasirinktoje „Maxima XX ir XXX“ parduotuvėje. Didžiosiose Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Maximos“ parduotuvėse šventiniu laikotarpiu pirkėjų laukia „Meistro kokybės“ degustacijos, kalėdinių atvirlaiškių paštas, susitikimai su Kalėdų seneliu, kalėdinės dirbtuvėlės mažiesiems ir kitos staigmenos.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: