Vietoje senosios „Maximos“ Širvintose atidaryta nauja – erdvesnė ir patogesnė
2016 m. lapkričio 08 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Šiandien, lapkričio 8 d. Širvintose, I. Šeiniaus g. 19 atidaryta nauja „Maxima X“ parduotuvė.  Nors tai mažiausio formato prekybos tinklo parduotuvė, į jos įrengimą bendrovė „Maxima LT“ investavo daugiau kaip 2 mln. eurų. Naujai pastatyta „Maxima X“ duris atvėrė vietoje netoliese veikusios tokio pat formato parduotuvės Plento g.,  ir šiuo metu yra vienintelė tinklo parduotuvė Širvintų mieste.

„Įgyvendindami numatytus plėtros planus, šiemet jau atidarėme ir atnaujinome iš viso 17 tinklo parduotuvių. Jose pritaikėme ir naują prekybinės salės suplanavimo modelį, kuris leidžia suvienodinti to paties formato parduotuvių asortimento išdėstymą bei palengvina apsipirkimą mūsų klientams. Dėl šios priežasties priėmėme strateginį sprendimą vietoje ankščiau Širvintose veikusios mažesnės „Maximos“ atidaryti naują – erdvesnę ir patogesnę mūsų pirkėjams. Nauja parduotuvė įsikūrė vos už kelių šimtų metrų nuo buvusios senosios, o į ją dirbti buvo perkeltas ir visas parduotuvės kolektyvas“, – sakė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Naujoje daugiau kaip 900 kv.  m prekybinio ploto parduotuvėje, pirkėjai kasdien ras šviežios mėsos, vaisių ir daržovių, pieno ir duonos produktų, taip pat jau pagamintų „Meistro kokybės“ gaminių bei vietoje kepamų konditerijos gaminių. Naujas prekybos salės suplanavimas leis pirkėjams greičiau ir paprasčiau rasti jiems reikalingas prekes bei greitai ir patogiai apsipirkti.

Parduotuvės atidarymo proga pirmieji jos lankytojai buvo vaišinami karšta kava, arbata bei kruasanais. Iki lapkričio 11 d. jų lauks ir specialios atidarymo nuolaidos iki 40 proc.

Šį rudenį „Maxima LT“ pradėjo intensyviausią šių metų plėtros etapą, kuris tęsis iki metų pabaigos. Skaičiuojama, kad metų pabaigoje, investicijų suma skirta 2016 metų plėtrai sieks 34 mln. eurų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 240 „Maxima“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Prekybos tinklas „Maxima“, Lietuvos vartotojų nuomone, yra geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pasidalink: