„Laisvės piknike“ Marijampolėje praūžė Lietuvos gamintojų mugė

2020 m. rugpjūčio 28 d.

Rugpjūčio 27-ąją marjampoliečius ir miesto svečius pradžiugino idėjų festivalis „Laisvės piknikas“. Jo metu, renginio mecenatas lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ subūrė Lietuvos gamintojus, kurie svečius pasitiko su nemokamomis lietuviškos produkcijos degustacijomis ir kitomis nuotaikingomis staigmenomis.

Šiųmetis „Laisvės piknikas“ pakvietė diskutuoti apie pokoroninę Lietuvą ir jos ateitį bei pamokas, kurios padėjo įveikti pirmąjį COVID-19 krizės etapą. Vienas tokių pavyzdžių yra iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“. Karantino įkarštyje, kai ėmė lėtėti šalies ekonomikos augimas, prekybos tinklas „Maxima“ sutelkė didžiuosius Lietuvos gamintojus ir bendromis pastangomis sumažino populiarių lietuviškų produktų reguliarias kainas. Tai paskatino žmones dažniau rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, o išaugusi lietuviškos produkcijos paklausa skatino vėl intensyvinti gamybą ir leido Lietuvos gamybos įmonėms išsaugoti darbo vietas.

„Ilgalaikė ir stipri partnerystė su Lietuvos gamintojais lėmė abipusį supratimą, jog ne kas kitas, o mes – lietuviški verslai – turime padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien, norint įveikti COVID-19 krizės sukeltus ekonominius sunkumus“, – prabrėžė prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Į kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ iš viso įsitraukė net 80 šalies gamintojų: nuo mažųjų šeimos ūkių iki didžiųjų Lietuvos maisto ir kitų pramonės šakų įmonių. Skaičiuojama, kad per daugiau nei 3 mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė beveik 6 mln. eurų. Didžiąją dalį – net 60 proc. – šios sumos „Maxima“ padengė savo sąskaita.

Poezijos parke įsikūrusiame „Maximos“ palapinių miestelyje susibūrė dalis kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų. Tai – didžiosios Marijampolės įmonės: žuvies produkcijos gamybos įmonė „ICECO žuvis“ ir duonos, užkandžių bei šaldytos produkcijos gamintoja „Mantinga“. Taip pat lietuviškas daržoves auginanti ir didžiausią šiltnamių kompleksą Baltijos šalyse turinti „Kietaviškių gausa“, mėsos perdirbimo įmonė „Samsonas“, kepyklos „Gudobelė“ ir „Fazer Lietuva“, pagardų gamybos įmonė „Daumantai LT“, viena didžiausių Lietuvoje pieno perdirbimo įmonių „Rokiškio sūris“, džiovintas šaltyje (liofilizuotas) uogas tiekianti „Supergarden“, natūralius ir ekologiškus grūdų produktus gaminantis pasvaliečių šeimos įkurtas „Ustukių malūnas“, didžiausi žvakių gamintojai Lietuvoje – „Geralda“ ir kosmetiką Lietuvoje gaminanti įmonė „Cosmoway“.

Renginio metu prekybos tinklo „Maxima“ pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas padėkojo kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ dalyviams, Lietuvos gamintojams, įteikdamas simbolinius apdovanojimus už susitelkimą visai šaliai sunkiu metu.

„Esame Lietuvoje įkurtas verslas, didžiuojamės tuo. Turime siekti vienybės, susitelkti, skatinti pirkti Lietuvos gamintojų prekes bei išjudinti vidaus rinką. Šis kampanija sutapo su mūsų įmonės filosofija – susitelkti, stengtis dėl geresnio rytojaus, padėti ne tik šeimai, darbuotojams, bendruomenei, bet ir valstybei, skatinti vidaus vartojimą“, – atsiimdamas apdovanojimą sakė „Mantingos“ generalinis direktorius Mantas Agentas.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba