Galimybių pasas pirkėjų srautus grąžino į karantiną

2021 m. rugsėjo 22 d.

Rugsėjo 13-oji beveik trečdalį „Maximos“ parduotuvių grąžino į karantino laikus. Įsigaliojus ribojimams dėl Galimybių paso, 75-iose parduotuvėse pirkėjų srautas sumažėjo apie 30 proc. Šiose parduotuvėse iki ribojimų įsigaliojimo kasdien apsilankydavo iki 200 tūkst. pirkėjų per dieną. Tai sudaro apie 50 proc. visų „Maximos“ prekybos tinkle kasdien apsilankančių žmonių.

„Šiuo metu Galimybių pasas ar kiti jam prilyginami dokumentai yra privalomi, jei norite apsipirkti didesnėse „Maximos“ parduotuvėse, kurios atitinkamai turi ir platesnį prekių asortimentą. Šių parduotuvių apyvarta sudaro apie 60 proc. bendros viso mūsų prekybos tinklo apyvartos“, – sako Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Pasak E. Dapkienės, dabartinė statistika primena patį pandemijos piką, kai laikantis griežtų karantino ribojimų pirkėjų srautas natūraliai itin sumažėjo – žmonės pradėjo planuoti savo apsipirkimus.

„Šiuo metu stebime labai panašias tendencijas. Pirkėjai ateina rečiau, bet apsiperka daugiau. Krepšelis, palyginti su pernai, parduotuvėse, kuriose taikomi ribojimai, yra išaugęs apie 9 proc.“, – teigia E. Dapkienė.

Sumažėjus pirkėjų srautams parduotuvėse, kurių plotas viršija 1500 kv. m. ir kuriose taikomi ribojimai, likusiose 173 „Maximos“ parduotuvėse srautai išaugo tik 0,4 proc.

„Tačiau šiose parduotuvėse matome labiau išaugusį pirkėjų krepšelį. Palyginti su pernai, jis padidėjo daugiau nei 16 proc.“, – skaičiuoja „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

El. prekybos pardavimai auga, tačiau šis pokytis „Maximos“ apyvartai didelės įtakos neturi, nes visa apyvarta internetu siekė tik 4,5 proc. bendros viso „Maximos“ tinklo apyvartos.

Pirmąją savaitę gyvenant pagal naujas apsipirkimo taisykles, bendra „Maximos“ apyvarta sumažėjo 8 proc., pirkėjų srautas visame tinkle sumažėjo 15 proc., o pirkėjų krepšelis išaugo 8 proc.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba