Išradingi, rūpestingi – tiesiog ypatingi: „Maximos“ herojus pirkėjai ir vasarį apdalino komplimentais

2022 m. kovo 18 d.

Jie kasdien stengiasi nuoširdžiai padėti ir kuria maloniausius įspūdžius, todėl yra vadinami ypatingais. Taip apie lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komandą atsiliepia parduotuvių lankytojai. Remiantis šia klientų nuomone, kiekvieną mėnesį išrenkami darbuotojai–herojai, pelnantys pirkėjų pagarbą, susižavėjimą bei simpatijas. Kokiais žygdarbiais jie parduotuvių lankytojus džiugino vasarį, pasakoja naujausios „Maximos“ herojų istorijos.

 

Rūpestingi mažyliams ir mamoms

Išsiruošti pirkinių į parduotuvę daugeliui yra įprastas, kasdienis veiksmas. Tačiau vienos vilnietės sūnui – šešeri ir savarankiškas apsipirkimas jam – didžiausias žygdarbis. Drąsos įveikti šį išbandymą, anot mamos, suteikė vasario heroje tapusi Vilniaus parduotuvės kasos darbuotoja Daiva, jaunajam pirkėjui padėjusi pačią reikiamiausią akimirką.

„Stovėdamas prie lentynos sūnus norėjo pasiekti norimus makaronus, tačiau pavyko ne iškart. Darbuotoja, eidama pro šalį, tai pamatė ir jam padėjo, padavusi prekę į rankas. Sūnus, grįžęs namo, viską papasakojo bei norėjo padėkoti tokiai maloniai pardavėjai“, – dalinasi vilnietė.

Ne mažesnis žygdarbis yra apsipirkti ir besilaukiant kūdikio. Tai patvirtinti gali Širvintose esančios „Maximos“ lankytoja, kuri į parduotuvę išsiruošė būdama 9 mėnesį nėščia. Tačiau kasos darbuotojos Jolantos, taip pat tapusios mėnesio heroje, poelgis gerokai nustebino būsimą mamą.

„Noriu pasidžiaugti ir padėkoti. Šiuo metu judėti tampa vis sunkiau, o apsipirkdama netyčia užkliudžiau vytintą žuvį, kuri pabiro ant grindų. Jau ketinau surinkti, tačiau darbuotoja tai pamatė, staiga pribėgo, neleido lankstytis ir viską greitai sutvarkė. Dar palinkėjo lengvo likusio laukimo bei gimdymo. Buvau maloniai nustebinta ir sujaudinta“, – prisimena būsimoji mama.

Savo ruožtu į sostinės „Maximą“ su mažyliu išsiruošusi vilnietė pasakoja – vaikščiodamas vaikas pavargo ir ėmė spyriotis. Tuo metu mama trumpam buvo nuėjusi iki norimos prekės lentynos. Pamačiusi vaiką, parduotuvės kasos darbuotoja Genė, tapusi vasario heroje, neliko abejinga: sustojo, pasupo mažylį ir jį nuramino. Todėl vilnietė nuoširdžiai dėkoja už šį geranoriškumą.

 

Randantys išeitį ir netikėtose situacijose

„Maximos“ herojai rūpestingi ne tik mažyliams bei mamoms. Štai vienos Klaipėdos parduotuvės lankytojos patirtis rodo – darbuotojai padėti skuba ir nerandant norimos prekės.

„Atėjau nusipirkti šonkaulių, kuriems tuo metu buvo taikoma akcija. Deja, prekybos salėje jų nebuvo. Sutikau darbuotoją ir paklausiau – galbūt dar liko? Ji maloniai nuskubėjo į sandėlį, atnešė prekę, buvo be galo mandagi. Taip pat pasiūlė įsigyti kitų prekių su akcija, kurių nusipirkau už ypač gerą kainą“, – vasario heroje tapusia parduotuvės pamainos vadove Giedre džiaugiasi pirkėja.

Tuo metu jonaviškių pora miesto parduotuvėje pateko į ganėtinai kuriozišką situaciją. Buvo vakaras, klientai apsipirkinėjo ir nepastebėjo, kad prekybos centro darbo laikas baigėsi. Darbuotojai jau uždarė kasas ir tik tada pamatė, kad parduotuvėje vis dar yra lankytojų. Spręsti situaciją suskubo mėnesio heroje tapusi Viktorija, dirbanti savitarnos kasose.

„Be mūsų parduotuvėje dar buvo likusi ir viena senjorė. Darbuotoja nepasimetė – vėl atidarė kasas, labai maloniai aptarnavo, padėjo močiutei nuskenuoti prekes, kantriai pamokė, kaip viską daryti. Nors darbo laikas jau buvo pasibaigęs. Labai smagu matyti jaunus žmones, turinčius tokio entuziazmo ir trykštančius puikia nuotaika“, – gražiais žodžius atsiliepia jonaviškiai.

Pagyrimų vasarį sulaukė ir mėnesio herojumi tapęs Vilniaus „Maximos“ krovėjas Mindaugas. Jis padėjo parduotuvėje besidarbuojančiai filmavimo komandai, kuri darbuotojui skyrė didžiausius komplimentus.

„Padėjo net neprašomas. Aprodė parduotuvę, gelbėjo vykdyti filmavimą, labai greitai reagavo į iškilusius klausimus. Padėjo ir vairuotojui, suruošė reikiamas prekes, dirbo visą naktį, nuolatos šypsojosi ir buvo itin paslaugus. Jis – labai ypatingas žmogus“, – rašoma padėkoje.

 

Iniciatyvą tęsti kviečia visus

Pasidalintos klientų istorijos, pastebi „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė, yra tik dalis visų pozityvių atsiliepimų, kurių prekybos tinklo komanda sulaukia kasdien. Todėl, jos teigimu, jau ne vienerius metus besitęsianti herojų iniciatyva išties pasiteisino.

„Mūsų komanda džiaugiasi kiekvienu klientų įvertinimu. Darbuotojams tai ypatinga motyvacija ir įkvėpimas kurti pačią maloniausią apsipirkimo patirtį kasdien. Todėl didžiuojamės visais, kurie stengiasi būti malonūs ir paslaugūs, nuolatos padėti bei pasirūpinti. Dėkodami savo darbuotojams už tai, kuriame tiek visapusiškai tvarią darbo aplinką, tiek suteikiame papildomas finansines paskatas komandai“, – pažymi E. Dapkienė.

Todėl ji ragina ir toliau klientus prisidėti tęsiant mėnesio herojų iniciatyvą. Tai padaryti E. Dapkienė kviečia paliekant atsiliepimus, kurie gali būti išsakyti telefonu ar pasidalinti internetu, mobiliąja programėle ir raštu.

Tęsiant šią iniciatyvą, kas mėnesį išrenkami herojai. Toks „Maximos“ projektas sumanytas norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba