Kūdikių prekių pardavimai šiemet viršijo 2,5 milijono, o „Mažylių klube“ – jau beveik 100 tūkst. narių

2019 m. gegužės 16 d.

Kūdikių prekių paklausa augti ima gegužę ir piką pasiekia vasarą – liepos ir rugpjūčio mėnesiais pardavimų vidurkiai būna didžiausi. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, šiemet paklausiausios yra kūdikių sauskelnių ir servetėlių kategorijos prekės, o populiariausi kūdikių maisto produktai – vaisinės ir desertinės tyrelės. Ieškodami geriausių kūdikių prekių pasiūlymų prie „Maximos“ sukurtos „Mažylių klubo“ programos prisijungė jau daugiau kaip 99,7 tūkst. narių.

Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius prekybos tinkle parduota 2,56 mln. vienetų kūdikiams skirtų prekių – 2 procentais daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai. „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė pastebi, kad didelę dalį šių prekių su nuolaidomis įsigijo aktyvūs „Mažylių klubo“ nariai – kūdikių tėvams skirtos programos dalyviai.

Prekybos tinklo duomenimis, per metus kūdikių sauskelnių ir servetėlių pardavimai pasiekė beveik 2 mln. vienetų, o per keturis šių metų mėnesius šių prekių pardavimai viršijo 650 tūkstančių. Antra pagal populiarumą kūdikių prekių kategorija yra vaisinės ir desertinės tyrelės, kurių pardavimai per sausį–balandį siekė kone 630 tūkst. vienetų.

Didžiausią pardavimų šuolį „Maxima“ užfiksavo kūdikių žindukų ir buteliukų kategorijoje – pardavimai per keturis šių metų mėnesius lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai paaugo daugiau negu trečdaliu. Klientams „Maxima“ pasiūlė net 65 skirtingas šios kategorijos prekes ir šiemet jau pardavė per 23 tūkstančių vienetų.

Klientai šiemet įsigijo ir daugiau kūdikių maisto: košių su pienu ir košių be pieno, vaisinių ir desertinių tyrelių, mėsos ir daržovių tyrelių, kūdikių užkandžių. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, per keturis šių metų mėnesius labiausiai, penktadaliu, augo būtent kūdikių užkandžių pardavimai, sausį–balandį siekę beveik 120 tūkst. vienetų.

Populiariausių užkandžių kūdikiams sąrašo viršūnėje atsidūrė ekologiškas bananų, vyšnių sulčių batonėlis „Hipp“ su jogurtu, kurio parduota virš 21 tūkstančio. To paties gamintojo ekologiškų bananų, obuolių sulčių ir avižų batonėlių pardavimai per keturis mėnesius siekė 16,5 tūkst., o ekologiškų bananų, obuolių ir aviečių sulčių batonėlių – 14,8 tūkstančio.

Kaip vieną sparčiausiai populiarėjančių kūdikių užkandžių galima įvardyti „Milupa biskotti“ sausainius, kurių sudėtis ir forma pritaikyta vyresnių kaip 6 mėnesių amžiaus vaikų poreikiams. Šių sausainių per sausį–balandį parduota bemaž 6,2 tūkst. – net 60 proc. daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai.


Kaip pačią gausiausią kūdikių prekių kategoriją V. Drulienė įvardija kūdikiams skirtų drabužių įvairovę. Šiemet „Maximos“ asortimentą sudaro maždaug 650 skirtingų apavo ir aprangos kūdikiams prekių. Drabužių kategorijos prekės sudaro net trečdalį visų kūdikiams skirtų prekių, kurių lietuviškame prekybos tinkle šiemet iš viso yra daugiau negu 1,8 tūkstančio. Pasak V. Drulienės, formuojant prekių asortimentą daug dėmesio skiriama ir kūdikių mamoms – sudarytas aiškus ir patogus joms skirtų reikmenų pasirinkimas: nuo įklotų liemenėlėms iki pientraukių.

„Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė atkreipia dėmesį, kad prie specialiai kūdikių tėvams skirtos programos „Mažylių klubas“ prisijungę dalyviai visuose prekybos tinklo parduotuvėse naudojasi nuolatinėmis nuolaidomis iki mažyliui sukanka 3 metai.

„Mažylių klubo“ nariais tampa mamos, tėčiai ir kiti šeimos nariai, kurie rūpinasi augančiu mažyliu. Juos kiekvieną savaitę pasiekia asmeniniai aktyvinami pasiūlymai. Taip pat galioja nuolatinės nuolaidos vaikiškiems drabužiams, apatiniam trikotažui, kojinėms, pėdkelnėms ir avalynei, kūdikių maistui, buitinei chemijai „Balance“, kūdikių sauskelnėms, drėgnosioms servetėlėms ir paklotams. Nuolatinės nuolaidos kūdikius auginantiems tėvams padeda sutaupyti penktadalį minėtų pirkinių kainos ar net daugiau.

„Mažylių klubo“ programą sukūrėme lengvesnei tėvystei ir lengvesnei vaikystei. Atsižvelgdami į mažylių poreikius, siekiame palengvinti rūpesčius vaikus auginantiems tėvams. Todėl ne tik atidžiai formuojame gausų prekių asortimentą, siūlome geras, mažas kainas, bet ir kuriame malonią bei patogią aplinką savo parduotuvėse“, – sako V. Drulienė. Todėl  didesnėse „Maxima XX“ ir „Maxima XXX“ parduotuvėse, ten, kur šeimos su vaikais lankosi pastebimai dažniau, jau ne vienerius metus veikia „Tėvelių su mažyliais“ kasos. Jose gali apsipirkti visi pirkėjai, tačiau pirmenybė teikiama tėvams su vaikais. Anot V. Drulienės, prekybos tinklui šią idėją kasdien sėkmingai padeda įgyvendinti sąmoningi ir geranoriški klientai, mandagiai prie kasų praleidžiantys tėvus su mažyliais ir besilaukiančias moteris.


Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba