Lietuviai karpių akvariumuose nepasigedo

2021 m. spalio 31 d.

2021 metų pradžioje lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ nebeliko akvariumų su gyva žuvimi, kurios daugiausia sudarydavo karpiai. Tačiau, prabėgus beveik metams, prekybininkai pastebi, kad šis sprendimas tik paspartino karpių ir jų produktų pardavimus. Net ir nelikus gyvos žuvies, šviežios žuvies pardavimai toliau sparčiai auga.

„Vietoje akvariumų atsiradusią papildomą erdvę skyrėme atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui plėsti. Pirkėjams pasiūlėme ne tik atšaldytų karpių, bet ir jų filė ar kepsnių. Džiaugiamės, kad šie pokyčiai buvo priimti itin palankiai – palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, karpių ir jų produktų pardavimai ūgtelėjo 63 proc.“, – sako „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Pasak jos, šviežios žuvies pardavimai auga kiekvienais metais, vis daugiau žmonių renkasi žuvį bei jūros gėrybes: „Mėsos suvalgome vis dar daugiau, bet pati tendencija žuviai ir jūros gėrybėms yra palanki. Tai skatina ir mus formuoti asortimento įvairovę. Didelę jo dalį importuojame – nuo skirtingų rūšių menkių iki doradų, vilkešerių ar plekšnių. Visgi ne vienerius metus populiariausiu pasirinkimu lieka lašiša. “

Kita nuolat stiprėjanti tendencija – įvairių pusgaminių, skirtų skubantiems ar norintiems greitai ir lengvai pasigaminti patiekalą, asortimento ir pardavimų augimas.

„Sutikite, kad daug paprasčiau namuose paruošti įsigytą žuvies filė ar pjausnį nei parsinešus namo dar doroti žuvį“, – E. Dapkienė.

Prekybos tinklo asortimente yra ne tik importuojamos žuvys, bet ir daug Lietuvoje užaugintų žuvų: šamų, tilapijų, alpinių šalvių, plačiakakčių ir eršketų. Tiesa, nė viena jų kol kas nepralenkia lašišos.

„Atšaldytos lašišos pardavimai ir toliau lenkia karpių pardavimus. Šiemet daugiau nei 6 kartus. Akivaizdu, lietuviai lašišą valgo ne tik restoranuose, bet ir drąsiai gamina namuose. Be to, artėja didžiosios šventės – gruodį lašiša tikrai puikuojasi ant daugumos stalų kaip ir silkė“, – teigia E. Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba