Lietuviškų produktų pasirinkimas „Maximos“ pirkėjų lojalumo korteles papildė 3,3 milijonais

2019 m. balandžio 10 d.

Per tris šių metų mėnesius lietuviški produktai kur kas dažniau keliavo į pirkėjų krepšelius negu pernai. Vien pirkdami pieno produktus, duonos gaminius bei daržoves  lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientai į savo lojalumo korteles jau susigrąžino per 3,3 milijonus „Maximos“ pinigų.

„Pirkėjai visoje Lietuvoje aktyviai naudojasi kampanijos „Lietuva, ačiū!“ galimybėmis – renkasi kokybiškus ir šviežius vietos gamintojų pagamintus produktus, Lietuvoje užaugintas daržoves už palankią kainą, o dalis pinigų automatiškai grįžta į lojalumo korteles – sukauptos lėšos gali būti panaudojamos bet kuriai kitai prekei įsigyti. Kadangi pieno produktai yra vienas populiariausių klientų pasirinkimų, asortimente turime net 650 skirtingų Lietuvoje pagamintų pieno produktų ir visi jie dalyvauja šioje kampanijoje“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Kiekvieną šių metų mėnesį „Maximos“ parduotuvėse fiksuojama lietuviškų produktų paklausa yra didesnė lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, taigi dalyvaudami išskirtinėje kampanijoje prekybos tinklo klientai susigrąžina vis daugiau pinigų. Perkant pieno produktus į lojalumo korteles jau sugrįžo daugiau negu 2 milijonai, duonos gaminius – kone 850 tūkst., o į krepšelius keliaujančios lietuviškos daržovės pirkėjams padėjo sukaupti dar apie 350 tūkst. „Maximos“ pinigų. Iš viso per tris kampanijos „Lietuva, ačiū!“ mėnesius pirkėjams jau sugrįžo beveik 3,3 milijonai „Maximos“ pinigų, kuriuos galima panaudoti mokant už įvairiausių pirkinių krepšelį.

V. Drulienės teigimu, per tris „Lietuva, ačiū!“ kampanijos mėnesius klientai įprato rasti patrauklių pasiūlymų ne tik pieno, bet ir duonos gaminių bei daržovių skyriuose, todėl lietuviškų produktų pardavimų skaičiai nuosekliai auga, o pavasario pradžioje buvo pasiektas savaitės rekordas, kai „Maximos“ klientai įsigijo bemaž 350 tūkst. lietuviškų pieno produktų ir net ketvirtadaliu pranoko pernykščius to paties laikotarpio rezultatus.

Iš viso „Maximos“ inicijuotoje kampanijoje „Lietuva, ačiū!” dalyvauja apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: per 650 pieno produktų, daugiau kaip 200 duonos gaminių bei maždaug 60 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių.

Kampanijos „Lietuva, ačiū!“ centre – padėka visiems nuo pat Nepriklausomybės pradžios Lietuvą kuriantiems žmonėms, kurių kasdienė veikla padeda augti ir stiprėti visuomenei bei ekonomikai. Visos kampanijos metu „Maximos“ klientams, perkantiems lietuvišką produkciją: duoną, pieno produktus ar daržoves, į turimas AČIŪ korteles grįžta 10 proc. „Maximos“ pinigais nuo minėtų prekių kainos. Pinigai į kortelę grįžta nuo prekių, nedalyvaujančių kitose akcijose.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba