Mamos dienos scenarijus – pagal populiariausius „Maximos“ pirkėjų pasirinkimus

2019 m. gegužės 03 d.

Pirmąjį gegužės sekmadienį švenčiama Motinos diena. Tūkstančius mamų pradžiugins mažų ir jau suaugusių vaikų sveikinimai. Mamos dieną paversti išties ypatinga yra paprasta – tereikia tam skirti šiek tiek laiko ir atsakyti į klausimą, ką brangiausias žmogus labiausiai mėgsta. O mėgstamiausius mamų pasirinkimus atskleidžia lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenys.

„Mamos rūpinasi visa šeima ir puikiai žino, kaip palepinti kiekvieną. Todėl jos visada moka nustebinti. Artėjant Motinos dienai mes siūlome pakeisti žaidimo taisykles – tegul mamą nustebina kiti šeimos nariai. Apgaubkite mylimą žmogų dėmesiu, šiluma ir pakilia nuotaika – tiesiog leiskite laiką kartu, o vaišėmis ir skonių staigmenomis pasirūpins „Maximos“ meistrai“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Ypatingos dienos pradžiai – šventiniai pusryčiai

Atsikėlus šiek tiek anksčiau mamą galima nustebinti pusryčiais. Kvepiantis puodelis kavos ir traškūs, švieži kruasanai – taip gali prasidėti mamos sekmadienis. Patys populiariausi – sviestiniai kruasanai, kurių per keturis šių metų mėnesius lietuviškas prekybos tinklas pardavė daugiau negu 1,1 milijono. Į klientų krepšelius taip pat iškeliavo daugiau negu 560 tūkst. kruasanų su karameliniu įdaru ir apie 425 tūkst. kruasanų su šokoladiniu įdaru.

Prie kavos gerai dera ir mažas pyragėlis su obuolių įdaru – jų nupirkta daugiau negu 830 tūkst. O beveik 660 tūkst. įsigytų bandelių su varškės įdaru – akivaizdus „Meistro kokybės“ įvertinimas. Taigi gardžiais pusryčiais galima nustebinti ne tik mamą, bet ir visus šeimos narius.

Namai pakvimpa gėlėmis

Dovanoti gėles mamai ryte ar kiek vėliau – kiekvieno asmeninis pasirinkimas. O šių metų „Maximos“ duomenys rodo, kad šventės pavasarį stipriai kvepia narcizais ir tulpėmis. Puokštes iš dešimties narcizų pirkėjai įsigijo daugiau negu 164 tūkst. kartų, septynių tulpių puokštė kažką pradžiugino beveik 128 tūkst. kartų, o puokščių iš penkiolikos rožių pardavimai šiemet siekė bemaž 67 tūkstančius.

„Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė pastebi, kad žmonės itin mėgsta dovanoti ir papuošti namus tulpėmis, nes labiausiai perka būtent šių pavasarinių gėlių puokštes – kompozicijas iš trijų, septynių, devynių ar vienuolikos žiedų. Po vieną parduodamų skintų tulpių šiemet nupirkta beveik 27 tūkstančiai.

Prekybos tinklo duomenimis, galimybe patogiai įsigyti gėlių kartu su kitomis prekėmis pasinaudoja vis daugiau klientų – pernai pirmąjį gegužės savaitgalį puokščių pardavimai pasiekė beveik 100 tūkst. ir buvo dvigubai didesni negu per Mamos dieną 2017 metais.

Ant stalo – ir meistrų pagaminti tortai

Dėl deserto staigmenos šventiniam stalui apsispręsti taip pat padeda „Maximos“ asortimento populiariausieji. Kelerių pastarųjų metų duomenys rodo, kad per Mamos dienos savaitgalį prekybos tinkle nuperkama apie 50 tūkst. įvairių tortų.

Patys populiariausi tortai „Maximoje“ šiemet išlieka maži ir vidutinio dydžio tortai su maskarponės sūriu, kurių bendrai nupirkta beveik 70 tūkst. kilogramų. Sudėjus bendrus mažų ir vidutinių tortų „Juodoji rožė“ pardavimus, išeitų 35 tūkst. kilogramų, o bendras parduotų jogurtinių tortų svoris siekia 26 tūkst. kilogramų.

Vakare – geriausia proga pasinerti į putų vonią

Po įspūdžių kupinos dienos mama gali atsipalaiduoti šiltoje vonioje. Vonios putos yra viena populiariausių grožiui ir kūno atsipalaidavimui skirtų „Maximos“ prekių. Susikurti SPA atmosferą namuose galima renkantis iš daugiau kaip 50 prekių, skirtų ramiam poilsiui vonioje, įvairovės. Be to, gegužės 2–15 dienomis „Maximos“ prekybos tinkle vyksta „Grožio mugė“, kurios metu grožiui skirtų prekių siūloma įsigyti itin palankiomis kainomis.     

Pačios populiariausios vonios putos šiemet yra pušų kvapo „La Fonte“, kurių per keturis mėnesius parduota apie 6,5 tūkst. pakuočių, to paties gamintojo saldžių persikų kvapo vonios putų pardavimai siekė 3,5 tūkstančio. Vonios putų „Nida“ parduota daugiau kaip 4 tūkst. pakuočių.

Į populiariausių vonios procedūroms skirtų produktų sąrašą taip pat patenka natūrali jūros druska voniai „Želana“, kurios parduota per 3,4 tūkst. pakuočių, to paties gamintojo vonios druskos, praturtintos magniu, pardavimai siekė beveik 2 tūkst., o praturtintos kaliu – beveik 1,8 tūkstančio pakuočių.                                    

Taigi populiariausi „Maximos“ pirkėjų pasirinkimai gali padėti lengvai susidaryti planą šauniai Mamos dienai. O visa prekių įvairovė atveria pasirinkimo laisvę tiems, kurie kasmet stengiasi sukurti išskirtinius ir įsimintinus dovanų derinius savo mamoms.                                                            

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba