„Maximoje“ nelieka svečio AČIŪ kortelių: kviečia įsigyti už 1 ct
2020 m. lapkričio 18 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ nebelieka svečio AČIŪ kortelių. Šias korteles parduotuvių darbuotojai nuskaitydavo pirkėjui neturint savosios. „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė teigia, kad šis sprendimas pirkėjus paskatins naudotis jiems priklausančiomis papildomomis naudomis.

„Norime užtikrinti kuo naudingesnį klientų apsipirkimą. Pirkėjai, kuriems buvo pritaikoma svečio AČIŪ kortelė, gaudavo tam tikras nuolaidas. Visgi tokiu atveju jie negalėdavo kaupti AČIŪ pinigų: procento, grįžtančio į kortelę nuo pardavimų sumos. Taip pat neturintys savo nuolaidų kortelės negali gauti asmeninių pasiūlymų“, – dalijasi E. Dapkienė.

Ji pabrėžia, kad visi, norintys naudotis AČIŪ kortelės teikiamais privalumais, tai gali padaryti nemokamai atsisiuntę „Maximos“ programėlę. Norintys įsigyti AČIŪ kortelę, turėtų paskubėti tai padaryti iki gruodžio 1 d. Šiuo laikotarpiu „Maximos“ nuolaidų kortelė tekainuos 1 ct. Įprastinė AČIŪ kortelės kaina – 1,45 euro.

„Pirkėjus kviečiame atsisiųsti mobiliąją programėlę. Ją klientai gali naudoti vietoje plastikinės kortelės arba susikurti ir naudoti virtualią kortelę. Ši aplikacija yra nemokama,“ – sako E. Dapkienė.

Pateikę savo AČIŪ kortelę, pirkėjai kaupia „Maximos“ pinigus: 1 proc. nuo pirkinių sumos. Užregistravus savo kortelę, šie pinigai kaupiami ir apsiperkant internetinėje parduotuvėje „Barbora“.

„Maximos“  lojalumo programa skaičiuoja jau 17 metų, o „Ačiū“ kortelė startavo dar 2008 metų sausį.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: