„Maximos“ „Ačiū“ turas Druskininkuose: padėkos, tortai ir akcijos

2019 m. spalio 11 d.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ atvežė šventę į Druskininkus. Į miestą atvyko „Ačiū“ turas, skirtas padėkoti vietos pirkėjams ir gamintojams – „Druskininkų Rasai“. Šventei „Maxima“ atgabeno pilnutėlius sunkvežimius prekių po 1 eurą, kuriomis bus prekiaujama spalio 11-13 dienomis, o pirkėjus vaišino 400 kilogramų torto.

„Kaip Druskininkai išaugo iš mineralinio vandens šaltinio, taip „Maxima“ užaugo iš bendradarbiavimo. Jau 26 metus sėkmingai dirbame ir augame dėka mūsų didelės bendruomenės. Joje svarbūs – ir darbuotojai, ir pirkėjai, ir tiekėjai, todėl su „Ačiū“ turu stengiamės aplankyti kuo daugiau jų. Atvežėme padėkas, šventinius tortus ir išskirtinius pasiūlymus, skirtus Druskininkams ir kurorto svečiams. Sakome „Ačiū“ ir kviečiame švęsti bendradarbiavimą“, – sakė Kristina Meidė, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė.

„Ačiū“ turo renginiai prasidėjo „Druskininkų Rasos“ gamykloje, kur „Maximos“ vadovė ir Druskininkų vicemeras Linas Urmanavičius įteikė padėkas už lietuviškos produkcijos puoselėjimą. Vėliau, vidurdienį, prie „Maxima XX“ parduotuvės, adresu K. Čiurlionio g. 99, iškilmingai paskelbta specialiai tik Druskininkams skirtos akcijos pradžia. Miestiečiai vaišinosi šventiniais „Ačiū“ tortais, kurių „Maximos“ meistrai pagamino net 400 kilogramų. 

Produkcija, kuri garsina Druskininkų vardą

 „Druskininkų Rasa“ yra vienas iš mūsų kurorto perlų, o kiekvienas natūralaus mineralinio vandens buteliukas – papasakota istorija apie tai, kuo garsėja miestas. Gamintojo populiarumas visoje Lietuvoje ir išgirstas to pripažinimas iš didžiausio šalies prekybos tinklo „Maximos“ – itin džiugina ir verčia didžiuotis. Gera matyti, kad lietuviški verslai tarpusavyje glaudžiai bendradarbiauja ir padeda vienas kitam augti“, – sakė L. Urmanavičius, Druskininkų savivaldybės vicemeras.

„Druskininkų Rasos“ mineralinis vanduo yra populiarus tarp „Maximos“ pirkėjų visoje Lietuvoje, o pirkėjai Druskininkuose jį renkasi ypač patriotiškai. Miesto pardavimų statistika rodo, kad „Druskininkų Rasos“ produkcija tvirtai užima vietą mineralinio vandens TOP5-uke.

„Stengiamės kuo platesniam pirkėjų ratui pasiūlyti geriausią natūralų Druskininkų mineralinį vandenį. Mums, kaip gamintojams, „Maxima“ yra svarbus partneris, su kuriuo kartu galime augti ir stiprėti, o savo produkcijos tiekimą organizuoti maksimaliai plačiai. Džiaugiamės ilgamete partneryste ir tikime, kad tolimesnis bendradarbiavimas su „Maxima“ padės siekti dar geresnių rezultatų“, - pažymėjo „Druskininkų Rasos“ direktorė Jolita Jolanta Sinevičienė.

Tik Druskininkams skirta akcija

Nuo penktadienio vidudienio visą savaitgalį didžiausioje miesto „Maxima XX“ parduotuvėje, M.K.Čiurlionio 99, prekiaujama „Ačiū“ turo akcinėmis prekėmis, kurių pavadinimai prasideda „D“ raide, pagal miesto pavadinimą. 

Specialiai Druskininkams skirtų pasiūlymų sąraše yra 0,5 kg Daktariškos dešros už 1 eurą, 1,5 kg „Malsenos“ avižinių dribsnių už 1 eurą, 2 kepalai duonos skrudinimui „Toste“ už 1 eurą, dantų pasta „Colgate“ (75 ml) po 1 eurą ir netgi dūmų detektoriai po 1 eurą. 

„Ačiū“ turo prekėms taikoma ypatingai didelė nuolaida, siūloma tik „Ačiū“ turo savaitgaliais ir tik vienoje parduotuvėje lankomame mieste. Pasiūlymais bus galima pasinaudoti nuo penktadienio vidudienio – 12 valandos – iki parduotuvės uždarymo sekmadienį, spalio 13-ąją, arba iki tol, kol bus akcinių prekių. Norima, kad jų ištisą savaitgalį užtektų visiems norintiems, todėl kiekvienas pirkėjas, turintis „Ačiū“ kortelę, galės nusipirkti tik tam tikrą kiekį prekių.

Prieš užsukdamas į Druskininkus „Maximos“ turas aplankė Anykščius, Visaginą, Kėdainius ir Marijampolę. Kampaniją planuojama toliau tęsti burtų keliu parenkant vis kitus Lietuvos miestelius ir miestus.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ siekia aplankyti kuo daugiau šalies savivaldybių ir stiprinti bendradarbiavimą su Lietuvos gamintojais šalies regionuose bei miestelių bendruomenėmis. Įgyvendindama kampanijos „Ačiū, Lietuva“ iniciatyvas, „Maxima“ siekia paskatinti pirkėjus rinktis Lietuvos gamintojų ir ūkininkų produkciją. Ypač – savo regiono gamintojų gaminius, taip prisidedant prie savo krašto ir šalies ekonomikos augimo. 

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba