„Maximos“ herojai: dėl tokių darbuotojų pirkėjai tampa nuolatiniais klientais
2020 m. liepos 24 d.
Grįžti į sąrašą

Parduotuvių klientų lojalumą gali lemti daugelis priežasčių, o viena svarbiausių iš jų – išskirtiniai darbuotojai. Apie tai liudija lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai, kurie ir vasarą gausiai dalijasi padėkomis paslaugiems, maloniai aptarnaujantiems, pasirengusiems padėti ir patarti parduotuvių darbuotojams. Pirkėjų atsiliepimai birželį padėjo išrinkti dar dešimt „Maximos“ darbuotojų-herojų, kuriuos prekybos tinklas paskatins piniginiu prizu.

Nuolatine kliente tapo dėl vienos darbuotojos

Birželį savo atsiliepimus palikę pirkėjai atskleidė, dėl kokio darbuotojų elgesio ir aptarnavimo jie yra pasirengę pakeisti savo įprastą apsipirkimo vietą ir keliauti net ir į toliau nuo namų esančią parduotuvę.

„Prieš porą mėnesių užsukau į „Maximą“, kurioje paprastai nesilankydavau, nes šalia namų yra artimesnė parduotuvė. Rinkdamasi prekes išgirdau siūlymą įsigyti šviežios žuvies. Ne kartą buvau nusivylusi parduotuvėse parduodamos žuvies kokybe, todėl ir šį kartą buvau skeptiška. Vis tik itin maloni žuvies skyriaus darbuotoja įtikino pamėginti ir išrinko išties puikų lašišos gabaliuką. Kiti apsilankymai parduotuvėje parodė, kad tai nebuvo tik atsitiktinumas – minėta darbuotoja iš tiesų labai rūpinasi savo skyriumi, vitrinos visuomet blizga, o pardavėja parenka šviežiausią variantą, puikiai pristato asortimentą. Galima sakyti, dėl šios darbuotojos tapau nuolatine parduotuvės kliente“, – pasakojo klaipėdietė.

Panašų atsiliepimą paliko ir „Maximos“ parduotuvėje Alytuje nuolat besilankanti pirkėja. Ji niekuomet nepraeina pro konditerijos skyrių, kurio darbuotoja taip pat visuomet maloni ir turi, ką pasiūlyti.

„Labai tinkantis žmogus tokioms pareigoms. Taip ir norisi sugrįžti į parduotuvę jos pamainos metu. Visuomet esi tikra, kad galėsi ramiai išsirinkti tortą ar pyragą, išsiklausinėti apie jų sudėtį, skonio savybes. Pardavėja puikiai išmano konditerijos sritį, gali pasiūlyti keletą skirtingų variantų, patarti. Be to, jai niekuomet netrūksta geros nuotaikos, todėl apsipirkti šiame skyriuje – vienas malonumas“, – pasakoja klientė.

Sujaudino pagarba senjorei

Tuo metu atsiliepimą palikusi „Maximos“ pirkėja Kaune tapo išskirtinio kasininkės paslaugumo liudininke. Vakarinio apsipirkimų piko metu kasos darbuotoja buvo itin maloni kasoje už prekes atsiskaitančiai garbaus amžiaus moteriai. Kasininkė ne tik išreiškė palaikymą su sunkumais skaičiuojant monetas susidūrusiai senjorei, bet ir padėjo į krepšį susikrauti nuskenuotas prekes.

„Eilėje laukė nemažai žmonių, todėl vyresnio amžiaus moteris akivaizdžiai jautėsi nepatogiai, kad užtrunka, tačiau kasininkė padrąsino ją, sakė neskubėti ir ramiai susiskaičiuoti pinigus. Po to padėjo jai susikrauti pirkinius ir tikrai nuoširdžiai palinkėjo gero kelio. Išties norisi padėkoti darbuotojai už tokį supratingumą, pagarbą ir malonų elgesį“, – savo atsiliepime sako pirkėja.

Pasak prekybos tinklo „Maxima” komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės Ernestos Dapkienės, tai tik keletas situacijų, kuriomis birželį dalijosi pirkėjai. Kiekvieną mėnesį panašių padėkų ir teigiamų atsiliepimų apie darbuotojų išskirtinį elgesį prekybos tinklas sulaukia kiek daugiau nei šimto. Visi jie peržiūrimi, o tuomet specialios komisijos laukia nelengva užduotis – išrinkti dešimt mėnesio herojų, kuriems skiriama papildoma finansinė paskata.

„Mėnesio herojų“ iniciatyvą vykdome jau daugiau nei metus ir matome, kad darbuotojams yra išties malonu būti pastebėtiems ir įvertintiems pirkėjų, o ir patiems klientams norisi padėkoti dėl jų besistengiantiems darbuotojams. Keletas pastarųjų mėnesių daugeliui buvo išties nelengvi, todėl šis poreikis dar labiau išryškėjo. Gyventojai ėmė dar labiau vertinti ir pastebėti darbuotojų supratingumą bei nuoširdžią pagalbą. Savo ruožtu mes taip pat matome savo darbuotojų pastangas ir suvokiame kokį svarbų darbą jie atlieka. Dėl to karantino mėnesiais savo darbuotojų gerovei, jų paskatinimui skyrėme dar daugiau dėmesio. Tikime, kad šis dėmesys atsispindi ir darbuotojų pastangose ir bendravime su klientais“, – sako E. Dapkienė.

Nuo praėjusių metų balandžio, kuomet startavo „Mėnesio herojų“ iniciatyva, prekybos tinklas iš viso sulaukė jau daugiau kaip 3200 klientų atsiliepimų. Mėnesio herojais jau yra tapę apie 150 „Maximos“ parduotuvių darbuotojų.


Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.