Nuo šypsenų kasose iki pavyzdinio kuklumo prie lentynų: birželį „Maximos“ darbuotojai nestokojo šilumos

2021 m. liepos 20 d.

Palydėti iki ieškomų prekių, padėti jas išsirinkti, pasidalinti patarimais apie produktų kokybę ir, lankytojui paklausus darbuotojo vardo, tiesiog apkabinti per pečius bei nusišypsoti. Tai – ne ištrauka iš klientų aptarnavimo vadovėlio, o reali pirkėjų patirtis. Ją savo lankytojams kasdien kuria lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojai, kurių žygdarbius tik patvirtina nuolatos augantis ypač malonių atsiliepimų kiekis.

Didžiausi komplimentai – kasininkams

Lankytojams užtikrinti pačią maloniausią apsipirkimo patirtį pasiruošusi visa be išimties „Maximos“ komanda. Tačiau klientų atsiliepimai rodo – ypatingu dėmesiu pirkėjams birželį išsiskyrė kasų darbuotojai. Tai liudija ir „Maximos“ Švenčionių parduotuvės lankytojos įspūdžiai, pasidalinti apie mėnesio heroje tapusios kasininkės Kristinos darbą.

„Nors ji dirbo kasoje viena, puikiai susitvarkė su didžiuliu būriu klientų. Dirbo greitai, stengėsi nuraminti nerimaujančius pirkėjus, juokavo ir buvo geros nuotaikos. Netgi tiems, kurie nespėdavo susidėti prekių, padėdavo tai padaryti, kad tik greičiau galėtų aptarnauti visus“, – sako pirkėja.

„Maximos“ kasų darbuotojai pozityvumo neprarado ir iškilus techniniams iššūkiams. Už tokį požiūrį į darbą prekybos tinklo Vilniaus parduotuvės kasininką Ernestą giria kitas lankytojas.

„Savitarnos kasų sistemoje įvyko nesklandumų, tačiau darbuotojas greitai pasirodė ir juos sutvarkė. Žmonių buvo daug, visi skubėjo. Tačiau šis darbuotojas spėjo klientus aptarnauti tiek reguliarioje kasoje, tiek savitarnoje, o nubėgdamas dar pasakė, kad mano pasirinktai prekei su kortele taikoma nuolaida“, – stebisi lankytojas.

„Maximos“ kasų darbuotojai rūpestingi ir mažųjų, ir vyresniųjų poreikiams. Taip tikina prekybos tinklo Vilniuje parduotuvėje apsilankiusi senjorė, kuriai pačius maloniausius įspūdžius paliko kasininko Lario darbas.

„Jis – labai malonus, visada geros nuotaikos, pasiruošęs padėti. Išskirtinai nustebino darbuotojo elgesys su vyresnio amžiaus pirkėjais, kuriuos pasitinka šypsodamasis, kantriai bendrauja, neskubina. Kiekvieną šiltai pasveikina, atsisveikina – tikras pavyzdys visiems“, – dalijasi pirkėja. 

Išeitį randa visose situacijose

Komplimentus „Maximos“ kasų darbuotojams birželį žarstę prekybos tinklo lankytojai pastebėjo ir Klaipėdos parduotuvėje dirbančią Vaidą. Ją lankytoja pavadino žmogumi, kurio kasdienis darbas yra tikrasis pašaukimas.

„Ši darbuotoja kiekvieną pirkėją pasitinka su šypsena, o prireikus – visada padeda arba pataria. Kai tik ateinu į parduotuvę ir keliauju prie kasų, tik jos ir ieškau akimis“, – pabrėžia klientė.

Kitų „Maximos“ lankytojų žvilgsniai ir pagyrimai krypo mėnesio herojumi tapusio Vilniaus parduotuvės savitarnos kasose dirbančio Aleksejaus pusėn. Jis pirkėjams maloniai pasakė, kad klientai nebegali įsigyti prekių, kuriomis nebeprekiaujama po 20 valandos vakaro.

„Darbuotojas labai gražiai paaiškino, kad pirkiniams laikas jau vėlyvas. Buvo labai malonus ir kantrus, nuoširdžiai suprato, kad neapsižiūrėjome. Iš parduotuvės išeinant atsisveikino, todėl vakaras tikrai nebuvo sugadintas“, – prisimena lankytojai.

Visgi „Maximos“ pirkėjų komplimentų birželį sulaukė ne tik darbuotojai, dirbantys kasose. Viena jų – mėnesio heroje tapusi Gintarė. Ji darbuojasi prekybos salėje Kauno parduotuvėje, o mėnesio herojės neeilinį elgesį įvertino čia apsilankiusi šeima.

„Mūsų vaikas apsiperkant pasijuto prastai. Tačiau darbuotoja iškart suskubo padėti, atnešė vandens. Toks nuoširdus rūpestis išties maloniai nustebino“, – dėkingumo neslepia jauna mama.

Vadina aukščiausia aptarnavimo kokybe

Nors didžioji dauguma „Maximos“ klientų atsiliepimais pasidalija iškart po apsipirkimų, dalis pagyrimų bręsta ilgą laiką. Tai liudija Vilniaus parduotuvės lankytojos pavyzdys. Pirkėja pagirti sveriamų prekių skyriaus darbuotoją Francišką ruošėsi nuo pat Naujųjų, o per tokį ilgą laiką sukaupė daugybę gerų žodžių savo mėgstamiausiai pardavėjai.

„Šią parduotuvę renkuosi tik dėl jos, kadangi žinau, kad ten galiu sutikti šaunią, visada šypsena pasipuošusią, geranorišką moterį. Tai žmogus, kurio pilna visur: žuvies ir mėsos skyriuose, siūlančią kepsnių asortimentą, karaliaujančią prie salotų. Ji spėja su kiekvienu klientu, moka džiaugtis gyvenimu – ir indelius reikiamus parenka, ir apie ingredientus pataria. Tiek energijos, geros nuotaikos, maksimalaus paslaugumo – tikras perlas“, – šypsosi klientė.

Aptarnavimu, kurį būtų galima įrašyti į vadovėlius, birželį Vilniaus „Maximoje“ pirkėją nustebino ir prekybos salės darbuotojas Tadas. Moteris parduotuvėje pasiteiravo skalbimo kapsulių, tačiau tokio dėmesio nesitikėjo.

„Darbuotojas nuvedė ir parodė, kur rasti prekes. Pasakė, kurių kaina bei kokybė geresnė. Labai apsidžiaugiau ir paklausiau jo vardo, tačiau darbuotojas tik apkabino per pečius ir pasakė: „Močiut, viskas gerai“. Štai ką vadinu aukščiausia aptarnavimo kokybe“, – apie savo patirtį kalba lankytoja.

Laukia ir pagyrų, ir kritikos

Kiekvienas klientų pasidalintas įvertinimas, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, darbuotojams yra ypač svarbus. Anot jos, tokie pirkėjų atsiliepimai rodo, kad bendravimo kultūra šalyje kinta.

„Padėkoti už malonius įspūdžius lietuviai linkę vis dažniau. Tai – labai teigiamas ženklas, kadangi geri žodžiai ne tik įkvepia stengtis labiau, bet ir liudija, kad klientai noriai pastebi bei įvertina mūsų komandos darbą. Esame atviri visoms nuomonėms, todėl nuolatos skatiname tiek pagyrimus, tiek ir kritiką, nes pirkėjų nuomonė daro didžiausią įtaką apsipirkimo patirties kokybės gerinimui. Siekdami ją užtikrinti, kuriame ir palankią darbo aplinką, komandai suteikiame tobulėjimo galimybių, motyvuojame finansiškai. Taip gimė ir mėnesio herojų iniciatyva, kuri tapo tiek mūsų, tiek klientų nuoširdžia padėka komandai“, – pažymi E. Dapkienė.

Ne veltui ji kviečia visus „Maximos“ lankytojus internetu, mobiliąja programėle ar telefonu palikti atsiliepimus apie darbuotojų darbą. Remiantis šia nuomone, kas mėnesį išrenkami 9 ar daugiau herojų. Tokia iniciatyva vykdoma nuo 2019-ųjų balandžio. Padėkoti už gerą darbą klientai gali mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, skambindami telefonu 8 800 20050 arba www.maxima.lt/pagirkite.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba