Šaldyti maisto produktai – vis populiaresni

2019 m. vasario 15 d.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ plečia šaldytų produktų asortimentą, nes vis daugiau klientų perka produktus, kurie palengvina maisto gaminimą. Nustebinti šeimą šiltomis bandelėmis, paruošti picą, koldūnus, cepelinus ar kibinus dar niekada nebuvo taip lengva – „Maximos“ šaldytų maisto produktų asortimentą sudaro daugiau negu 1,4 tūkst. skirtingų prekių. Šaldyto maisto pardavimai prekybos tinkle per praėjusius metus buvo net 22 proc. didesni negu 2017 metais.

 „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė pastebi sezoniškumo įtaką šaldytų produktų paklausai. „Jeigu vasarą daug dėmesio sulaukia ledų asortimentas, tai šaltuoju metų laikotarpiu stebime didesnius kulinarinių gaminių, pavyzdžiui, šaldytų picų ir lietinių blynų, taip pat įvairių šaldytų žuvies produktų pardavimus“, – teigia V. Drulienė. Anot komercijos vadovės, augantys pardavimai rodo, kad klientai prekybos tinkle atranda vis daugiau pasirinkimų ir patenkina savo poreikius.

Be to, „Maxima“ visada atsižvelgia į klientų pageidavimus – asortimentas nuolat papildomas naujais produktais ir suformuojami pirkėjams palankių kainų pasiūlymai. Todėl naujienų galima rasti kiekviename parduotuvės skyriuje. Šaldytas maistas – ne išimtis. Antai pernai parduotuvių šaldytuvuose kaip naujienos atsiradę „Tavijuta“ šaldyti bulvių kukuliai į pirkėjų krepšelius keliavo beveik 150 tūkst. kartų, „Top mania“ bulvių lazdelių pakuočių (1 kg. svorio) nupirkta beveik 40 tūkst., šaldytų „Maestro mini“ koldūnų su rūkyta šonine – 52 tūkst. pakuočių, o šeimos pusryčiams puikiai tinkančių šaldytų sviestinių kruasanų (360 g. pakuotėse) per metus parduota 13,5 tūkstančio.

„Vertindami pardavimų duomenis matome, kad iš anksto paruoštas ir užšaldytas picas lietuviai noriai valgo ištisus metus. Visgi nors bendrai jų pardavimų kreivė kinta visai nežymiai, kiek labiau paklausa išauga šaltuoju metų laikotarpiu: rugsėjo–vasario mėnesiais. Vidutiniškai per mėnesį šaldytų picų lietuviai iš viso nuperka net arti 130 tūkst. vienetų, ir labiausiai mėgsta klasikines. Antai pernai pati populiariausia šaldyta pica pasirodė esanti „Mega di cato“ su sūriu ir kumpiu“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė. 

Šaldytų kulinarijos gaminių skyriuje šaldytas picas lenkia įvairūs koldūnai ir virtiniai – šie gaminiai turi didžiausią paklausą. Į populiariausių šaldytų patiekalų trejetą dauguma pirkėjų įrašytų ir mėgstamus cepelinus arba didžkukulius – augantys pardavimai rodo, kad vis daugiau žmonių cepelinus nori išsivirti greitai ir patogiai. Todėl, pavyzdžiui, šaldytų virtų bulvių didžkukulių su mėsa pardavimai ūgtelėjo daugiau negu 10 procentų, o tarkuotų bulvių „Mamos“ cepelinų nupirkta 16 proc. daugiau.  

Žuvies ir jūros gėrybių mėgėjai taip pat gali mėgautis gausesniais pasiūlymais – skyriaus asortimente galima rasti apie 60 skirtingų naujų prekių, kurių sąrašą neseniai papildė gurmanams skirti aštrūs kalmarų žiedai ir kalmarų žiedai su žolelėmis, taip pat – juodųjų paltusų pjausniai, rudagalvių menkių filė ar šiaurinės krevetės.

Veganiškus ir vegetariškus patiekalus mėgstantys „Maximos“ klientai atranda šaldytus sojų pjausnius, šaldytas sojų dešreles, sojų kukulius ir sojų faršą. Pernai pristatyti meksikietiški daržovių kepsniai „Apetit“ ir to paties prekės ženklo meksikietiški sojų kepsneliai taip pat sulaukė dėmesio.

„Šiandien mūsų parduotuvėse pirkėjai gali išsirinkti šaldytus produktus, kuriuos paruošti labai patogu ir paprasta. Juk kasdieniame gyvenime pasitaiko pačių įvairiausių situacijų, kai šaldyti produktai yra geriausia išeitis, leidžianti mėgautis skaniais patiekalais, nesugaištant daug laiko jų gamybai. Pavyzdžiui, vieni žmonės nori greitai pavalgyti po įtemptos darbo dienos, kitus staiga aplanko svečiai, o treti nori greitai padaryti gurmanišką staigmeną mylimiesiems. „Maximos“ asortimentas leidžia patenkinti įvairiausius poreikius – galima rasti produktų, kurie tinka skirtingoms progoms ir situacijoms“, – teigia V. Drulienė. Dauguma šaldytų maisto produktų yra paruošti taip, kad net ir pirmą kartą gaminant patiekalą tiesiog negali nepavykti.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba